AndroidHealthClinic

Real Madrid - Barcelona

Peiling Peiling Wie wint er?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Willekeurige site: www.vi.nl

Barcelona heeft geen problemen met Real Madrid

10/04/2010 23:53

Barcelona is weer koploper in de Primera División na een 2-0 zege in het uitduel met Real Madrid. De ploeg van Pep Guardiola speelde zeker niet groots, maar waar het voetbal van de thuisploeg leunt op toevalligheden, kon Barça terugvallen op automatismen. Uitblinker Xavi was de regisseur van de goals van Barcelona.

Xavi en Iniesta werden derde en vierde bij de Gouden Bal na Messi en Ronaldo. Denk dat het wel mee valt met gebrek aan erkenning.

@patmuscle, als je denkt dat Messi er niets van bakt kan ik je alleen aanraden beter en meer te kijken. Als dat dan niet tijdens wedstrijden van Barça is, let dan maar eens goed op tijdens het WK.

Siert de Vos is een keiharde fanaat van FC Barcelona. En terecht.

Degenen die zeggen dat Messi overrated is of te veel credit krijgen hebben echt geen verstand van voetbal. Ik heb zelfs medelijden met de personen die deze levende legende niet op waarde kunnen schatten. Zelfs Van Basten zei vandaag dat hij hem beter vind dan Maradona.
Ik ben echt geen voetbal kenner maar zelfs ik weet dat messi echt zo ongeloofelijk veel balcontrole en spelinzicht heeft.. dat kan je al zien als je 2 wedstrijden van hem bekijkt..

Je pakt een voetbal blad, het zou diep triest zijn als zelfs die het niet inzien. Ik heb het over wat jan modaal leest, niet de voetbalkenners.

Telegraaf: Messi flikt het opnieuw

AD: Met een soevereine zege op een machteloos Real Madrid heeft Barcelona zaterdagavond een forse stap gezet op weg naar weer een nieuwe landstitel. Onder aanvoering van wie anders dan fenomeen Lionel Messi won de wereldkampioen met 2-0 bij De Koninklijke.

Spitsnieuws: De bezoekers dankten de zege, zoals zo vaak de laatste maanden, aan Lionel Messi

Zo kan ik nog wel even doorgaan.....

Laatst bewerkt:
Oke, zou best kunnen. Ik lees dat soort pseudo-journalistieke sites niet. Iedereen die echt het topvoetbal volgt weet Xavi en Iniesta wel op waarde te schatten. Dat doet echter niets af aan de superioriteit van Messi.

Terug
Naar boven