Nou laat Barca nog maar even genieten van de euforie, want in de champions leageu gaan ze dik verliezen van Inter.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou laat Barca nog maar even genieten van de euforie, want in de champions leageu gaan ze dik verliezen van Inter.

Jeweettoch.Slagers zoals Samuel,Lucio en Materazzi slopen die barca-huilies.
inderdaad, finale wordt barca-bayernNet de wedstrijd gezien. Inter gaat nooit winnen van Barca. Misschien een keertje thuis maar Barca speelt gewoon de finale van de CL
Met Duitsers ben je nooit klaar.
Daar heb je een punt

siert de vos is een keiharde fanaat van fc barcelona. En terecht.
Degenen die zeggen dat messi overrated is of te veel credit krijgen hebben echt geen verstand van voetbal. Ik heb zelfs medelijden met de personen die deze levende legende niet op waarde kunnen schatten. Zelfs van basten zei vandaag dat hij hem beter vind dan maradona.
kan ji mij aub vertellen waarom messi niks van bakt bij zijn argetijnse elftal?Siert de Vos is een keiharde fanaat van FC Barcelona. En terecht.
Degenen die zeggen dat Messi overrated is of te veel credit krijgen hebben echt geen verstand van voetbal. Ik heb zelfs medelijden met de personen die deze levende legende niet op waarde kunnen schatten. Zelfs Van Basten zei vandaag dat hij hem beter vind dan Maradona.
Als het gister Torres was die de passjes van Xavi kreeg dan was het 0-4. Als je werkelijk niet ziet dat Xavi gister het brein is, dan vraag ik me af wie hier geen verstand heeft van voetbal.
Xavi+iniesta=brein van Barcelona
Ik vind ook dat ze te weinig erkenning krijgen, maar Messi is ook niet van deze planeet.
Slagers zoals Samuel,Lucio en Materazzi slopen die barca-huilies.