AndroidHealthClinic

Real Madrid - Barcelona

Peiling Peiling Wie wint er?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Inter:o

Daar word je ook niet blij van.

Slagers zoals Samuel,Lucio en Materazzi slopen die barca-huilies.

Net de wedstrijd gezien. Inter gaat nooit winnen van Barca. Misschien een keertje thuis maar Barca speelt gewoon de finale van de CL

Als ik zoveel zou verdienen als c. ronalde zou ik elke dag janken

wat dacht je van barca wint de cl

die commentator is voor barca, slecht hoor

Siert de Vos is een keiharde fanaat van FC Barcelona. En terecht.

Degenen die zeggen dat Messi overrated is of te veel credit krijgen hebben echt geen verstand van voetbal. Ik heb zelfs medelijden met de personen die deze levende legende niet op waarde kunnen schatten. Zelfs Van Basten zei vandaag dat hij hem beter vind dan Maradona.

siert de vos is een keiharde fanaat van fc barcelona. En terecht.

Degenen die zeggen dat messi overrated is of te veel credit krijgen hebben echt geen verstand van voetbal. Ik heb zelfs medelijden met de personen die deze levende legende niet op waarde kunnen schatten. Zelfs van basten zei vandaag dat hij hem beter vind dan maradona.

+1

WK wordt het toernooi van ik schat 2 spelers:D

Messi. Wordt zijn doorbraak met het nationale elftal.
En ik gok heel erg op Van Persie. Jongen is dadelijk helemaalfit en heeft gewoon een rustige periode gehad. Weinig stress. Dus kan vlammen straks:D

Siert de Vos is een keiharde fanaat van FC Barcelona. En terecht.

Degenen die zeggen dat Messi overrated is of te veel credit krijgen hebben echt geen verstand van voetbal. Ik heb zelfs medelijden met de personen die deze levende legende niet op waarde kunnen schatten. Zelfs Van Basten zei vandaag dat hij hem beter vind dan Maradona.
kan ji mij aub vertellen waarom messi niks van bakt bij zijn argetijnse elftal?

Als het gister Torres was die de passjes van Xavi kreeg dan was het 0-4. Als je werkelijk niet ziet dat Xavi gister het brein is, dan vraag ik me af wie hier geen verstand heeft van voetbal.

Als het gister Torres was die de passjes van Xavi kreeg dan was het 0-4. Als je werkelijk niet ziet dat Xavi gister het brein is, dan vraag ik me af wie hier geen verstand heeft van voetbal.

Xavi+iniesta=brein van Barcelona
Ik vind ook dat ze te weinig erkenning krijgen, maar Messi is ook niet van deze planeet.

Xavi+iniesta=brein van Barcelona
Ik vind ook dat ze te weinig erkenning krijgen, maar Messi is ook niet van deze planeet.

Dat ontken ik ook niet, Messi is een legende, nu al.Maar Xavi en Iniesta krijgen idd veel te weinig erkenning. Kijk alleen op willekeurige sites vandaag, Messi krijgt alle erkenning voor gister. Wat een onwetenheid.

Xavi en Iniesta.
BOTS
die zou ik zeker kopen bij FM10

Terug
Naar boven