MuscleMeat

Real Madrid - Barcelona

Peiling Peiling Wie wint er?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Echt slecht voetbal dit, gelukkig kan ik morgen ajax - vvv zien dan zie ik dit weekend iig nog een beetje kwaliteits voetbal.

owowow Real is gefrustreerd

netjes! slopen die alves

messi dit messi dat vergeet niet dat heel barcelona als team heel goed speelt ik ben benieuwd wat messi kan buiten barcelona zonder xavi enz in het argetijnse team bakt messi helemaal niets van hoe zal dat tog komen???

alle credits aan xavi imo

haha het stadion loopt leeg, stelletje glory supporters

messi dit messi dat vergeet niet dat heel barcelona als team heel goed speelt ik ben benieuwd wat messi kan buiten barcelona zonder xavi enz in het argetijnse team bakt messi helemaal niets van hoe zal dat tog komen???

Messi is ook zwaar overrated, een fitte Robben, van Persie, Sneijder is 10x beter.

Jup, Messi krijgt teveel credit. Kijk naar het spaanse eleftal, dat is ook een machine. Door wie zou dat toch komen?

Messi is ook wel bruut, daar niet van. Maar het echte brein is dat zieke middenveld van barca.

haha, robben is altijd geblesseerd. Hoe vaak is messi geblesseerd?

Jonguuuh, Als het team van Messi slecht speelt, dan speelt Messi ook gewoon een slechte wedstrijd. Als het team van Robben slecht speelt, dan kan Robben nog de wedstrijd bepalend maken in positieve zin! snapje?

Dit was het dan...

volgend jaar nieuwe ronde en dus ook nieuwe kansen voor het arrogante clubje uit madrid

Nou laat Barca nog maar even genieten van de euforie, want in de champions leageu gaan ze dik verliezen van Inter.

Terug
Naar boven