NotoriousXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 96
oh oh oh wat is die messi goed, een god. Waarom mist die dan?
Zelfs God mist wel eens. Zie moslims...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

**** messi man, kijk die Xavi. absurd man die ballen die hij steeds geeft.

Echt slecht voetbal dit, gelukkig kan ik morgen ajax - vvv zien dan zie ik dit weekend iig nog een beetje kwaliteits voetbal.

Messi is ook zwaar overrated, een fitte Robben, van Persie, Sneijder is 10x beter.messi dit messi dat vergeet niet dat heel barcelona als team heel goed speelt ik ben benieuwd wat messi kan buiten barcelona zonder xavi enz in het argetijnse team bakt messi helemaal niets van hoe zal dat tog komen
alle credits aan xavi imo
Messi is ook zwaar overrated, een fitte Robben, van Persie, Sneijder is 10x beter.
beetje veel chauvinisme?messi dit messi dat vergeet niet dat heel barcelona als team heel goed speelt ik ben benieuwd wat messi kan buiten barcelona zonder xavi enz in het argetijnse team bakt messi helemaal niets van hoe zal dat tog komen
alle credits aan xavi imo
Jonguuuh, Als het team van Messi slecht speelt, dan speelt Messi ook gewoon een slechte wedstrijd. Als het team van Robben slecht speelt, dan kan Robben nog de wedstrijd bepalend maken in positieve zin! snapje?
Ja dat is ook een dikke homofiel.
lol