AndroidHealthClinic

Rechter keurt gedwongen huwelijk christelijke meisjes, met moslim kidnapper goed!

klusmier

Massive Warrior
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rechter keurt gedwongen huwelijk christelijke meisjes (12 en 10) met hun moslim-kidnapper goed
:mad:

Rechter keurt gedwongen huwelijk christelijke meisjes (12 en 10) met hun moslim-kidnapper goed
Het lot van christelijke meisjes die weigeren met een moslim te trouwen

In Pakistan heeft een christelijke vader tevergeefs via de rechter geprobeerd zijn dochtertjes van 12 en 10 terug te krijgen van een moslim, die de meisjes kidnapte, hen dwong zich te bekeren tot de Islam en vervolgens met hen trouwde.

Volgens de rechter is het huwelijk legaal, geheel volgens de Islamitische wetgeving en heeft de vader daarom niets meer over zijn dochters te zeggen.

'We zijn geschokt door dit vonnis,' verklaarde Anita Maria, een advocaat en woordvoerder namens een Pakistaanse christelijke groepering. Volgens haar worden meisjes en jonge vrouwen die ontvoerd worden en zich weigeren te bekeren tot de islam en ook niet willen trouwen met hun ontvoerders, beschuldigd van overspel, waar de doodstraf op staat.

Toen de vader aangifte ging doen bij de politie, werd hij door hen bedreigd. De politie beschermt zonder uitzondering de moslims en heeft christenen en andere religieuzen vogelvrij verklaard. Naast christenmeisjes worden er ook regelmatig hindoestaanse meisjes ontvoerd door moslims, die hetzelfde lot ondergaan.

Christenen vormen slechts 2% van de bevolking in Pakistan, waar 168 miljoen mensen leven waarvan meer dan 90% moslim is.

Anita Maria verklaarde dat hoger beroep tegen het bizarre vonnis wordt aangetekend.

link:
http://weeswaakzaam.punt.nl/?r=1&id=435531

K*t moslims. :mad:

Als ik die vader was maakte ik hem dood.

Ik weet zo snel even niet wat ik hierop moet zeggen... :mad:
Dat dit mogelijk is, is echt heel erg!

ik had geen idee dat, dat geloof pedofilie goedkeurd.......:eek:

is waarschijnlijk wel lekker nau, au au

Laatst bewerkt:
ik had geen idee dat het geloof pedofilie goedkeurd.......

de Islam keurt wel weer dingen goed die voor de ontwikkelde mens onaanvaardbaar zijn.
Toont nog maar eens de evolutie wat dat geloof heeft ondergaan sinds de kruisvaart.
Geen enkele dus :p

ik had geen idee dat, dat geloof pedofilie goedkeurd.......:eek:

Nooit van Aischa gehoord? De profeet gaf het goede voorbeeld over de omgang met meiden vanaf een jaar of 10. Het is maar hoe je dat boek ziet, mis je de historische context, de koppeling van het verhaal dat speelt in een tijd met andere normen en waarden als nu, dan zou je het voorbeeld van Mohammed in alle gevallen nu als voorbeeld of als wet kunnen stellen. Dat is wat er nu fout gaat in dat achterlijke land. Leefregels uit barbaarse tijden zonder historisch besef nu laten gelden in een sharia wet systeem.

nekschotaicha.gif

In het kader van opbouwwerk en stabiliteit in de regio is godsdienst vrijheid ook nooit besproken. De coalitie bouwt dus aan een land waar je als hindoe of christen echt aan de goden overgeleverd bent. Ik snap echt niet dat een westers leger christenen en andersgelovende geen steun biedt.

Heb je ook een onafhankelijke bron die dit nieuws bevestigd. Vind alleen maar christelijke sites die dit nieuws brengen.

stop ermee... die onnozelaars leven nog in een tijd vergelijkbaar met de kloterij waar wij in de middeleeuwen in zaten.. en kom nu niet af met: ja maar wij zijn geëvolueerd.. BS, wij hebben die mensen van nomaden naar stadsbewoners gekatapulteerd... Daarbij het slijk der aarde mengen en dan heb ik het over georganiseerde religie en je krijgt wat je nu ziet.. Ons anno 12e eeuw..

Pakistan .... pffff. achtelijk achtergebleven gebied.

Overigens, heeft dit IETS met religie te maken, of moeten ook 12 jarige moslims met hun ontvoerders trouwen (of hindoe-meisjes met atheisten etc).

Lang leve de moslims! :rolleyes:

Pakistan .... pffff. achtelijk achtergebleven gebied.

Overigens, heeft dit IETS met religie te maken, of moeten ook 12 jarige moslims met hun ontvoerders trouwen (of hindoe-meisjes met atheisten etc).

+1

deze shit heeft alleen met leeghoofden te maken.. loempe koppen die gevuld worden door extremisten met slechte bedoelingen..
Zo lopen er ook veel "Christenen" rond btw.. alleen die zijn meer uit op hun zak vullen.. hehehe...

zo blijk maar weer wat voor achterlijk pedo geloof dit is.

die vader moet zich overigens niks van die rechter aantrekken, gewoon die kidnapper + familie uitmoorden en zijn kinderen pakken

+1

deze shit heeft alleen met leeghoofden te maken.. loempe koppen die gevuld worden door extremisten met slechte bedoelingen..
Zo lopen er ook veel "Christenen" rond btw.. alleen die zijn meer uit op hun zak vullen.. hehehe...

en waar baseer je dat laatste op? of verzin je gewoon een of ander niet-onderbouwd argument in het voordeel van de islam?

het heeft zeker wel met religie te maken, meerdere vrouwen hebben en trouwen met kinderen goedkeuren is belachelijk. gelukkig is dat niet in het christendom

en waar baseer je dat laatste op? of verzin je gewoon een of ander niet-onderbouwd argument in het voordeel van de islam?

het heeft zeker wel met religie te maken, meerdere vrouwen hebben en trouwen met kinderen goedkeuren is belachelijk. gelukkig is dat niet in het christendom

polygamie niet nee.. zakken vullen? >> wat denkt ge dat die TV predikanten volop doen.. die leven in dikke villa's en genieten van alllleee aardse weelde en luxe..
is dit wat uw "Heer" heeft gepredikt?

Mijn punt is: alle extremisme mbt godsdienst moet worden verbannen.. verstrek de mensen met waarheid, voldoende geïnformeerd.. de meesten zullen hun waanideeën snel achterwegen laten en wakker worden..

Trouwens godsdienst is als principe al BS.. iets door mensen gecreëerd dat als goddelijk moet doorgaan.. hahaha.. jaja..

polygamie niet nee.. zakken vullen? >> wat denkt ge dat die TV predikanten volop doen.. die leven in dikke villa's en genieten van alllleee aardse weelde en luxe..
is dit wat uw "Heer" heeft gepredikt?

Mijn punt is: alle extremisme mbt godsdienst moet worden verbannen.. verstrek de mensen met waarheid, voldoende geïnformeerd.. de meesten zullen hun waanideeën snel achterwegen laten en wakker worden..

Trouwens godsdienst is als principe al BS.. iets door mensen gecreëerd dat als goddelijk moet doorgaan.. hahaha.. jaja..

hoeveel tv-predikanten zijn dat dan? misschien een handje vol. en dit heeft niets te maken met het christendom in het algemeen maar slechts een aantal individuen.
het is veel verontrustender als in bepaalde landen sommige achterlijke dingen als dit worden goedgekeurd in naam van het geloof.

Nogmaals, waar is de onafhankelijke bron? Of nemen we ieder bericht van christelijke sites maar voor waarheid aan. Heb wel een Trouw-bron gevonden maar dat is op een gedeelte van de site waar leden zelf artikelen kunnen aanbrengen.

Het is goed mogelijk dat het een legitiem artikel is maar de sites die het nieuws brengen zijn mij te gekleurd. Nu ben ik natuurlijk weer een linkse moslimlover die zich graag anaal laat pakken door 6 moslims, so be it.

Mister Cutler: man ik ga akkoord!!!
ik keur niks goed.. voor mijn part maken ze die handdoekenpees af..
Maar probeer de zever in het juiste daglicht.. de juiste context.. te plaatsen.
De westerse opinie manipulatie/propagandamolen even aan de kant geschoven..

in die achterlijke landen zijn ze nog zo debiel..
Geen of ZEER weinig opleiding..
Alles in handen van het skum van de aarde: religieuze leiders..
en dan nog eens goed uitgebuit door het westen en het vroegere Oostblok..
Wordt daar maar eens groot getrokken.. das dan niks BB niemeer.. maar zien da ge uw familie + schapen thuis houdt..

Nogmaals, waar is de onafhankelijke bron? Of nemen we ieder bericht van christelijke sites maar voor waarheid aan. Heb wel een Trouw-bron gevonden maar dat is op een gedeelte van de site waar leden zelf artikelen kunnen aanbrengen.

Het is goed mogelijk dat het een legitiem artikel is maar de sites die het nieuws brengen zijn mij te gekleurd. Nu ben ik natuurlijk weer een linkse moslimlover die zich graag anaal laat pakken door 6 moslims, so be it.

Google maar eens op de naam van de vader; Younis Masih (staat in het engelse artikel als je doorklikt op de orginele (engelse gristenbron)

A Pakistani Christian, Younis Masih, has been sentenced to death for blasphemy by the sessions court in Lahore. (1 juni 2007) [Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

According to newspaper accounts that followed his trial, he had ventured outside his home to ask nearby Muslims who were singing religious songs to stop in defference, and out of respect, for the fact that a relative who had recently died was still being "waked" within the home. The court found that he had insulted the Prophet(PBUH) http://www.paktribune.com/pforums/posts.php?t=4099&start=1

Kortom, een belachelijk slecht artikel dat suggereert dat 2 willekeurige kinderen dit gebeurde terwijl het een politieke intimidatie poging is. Vader wordt gestraft via zijn kinderen. Lijkt me essentieel deze context te vermelden of zouden er twee Younis Masih zijn?

Verder vind ook ik geen objectieve bron van dit nieuwsfeit en heb ook ik altijd een beetje moeite met die overduidelijke gristelijke nieuwssites, waar moet je die kilo zout nu precies strooien?

Terug
Naar boven