AndroidHealthClinic

Rechtszaak om Turkse les

Tuurlk in jouw internet leventje ,

Nu mijn mening: als je zelf niet werkt en leeft van uitkeringen + ocmw huisje dan heb je dik niks te zeggen man !

Een aantal van die Turken hebben bedrijven en betalen een heel hoop Belastingen.
Nou als jij nu fars wilt doen over de taal van een land , waar blijft dan je Frans ? (Belgie= FR + NL)

Dus verder kan je gaan oprotten met je café praat ,het is wel leuk dat je naar voetbal kijkt , maar laat die praatjes daar tussen je vrienden (Marginaal Volk zeker)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 15:04 ----------

Hij is de Boss, niet voor niks :roflol:

er is er maar een de baas en dat is deze beste man.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

er is er maar een de baas en dat is deze beste man.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo denkt TS dus:
2uoj6t0.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlk in jouw internet leventje ,

Nu mijn mening: als je zelf niet werkt en leeft van uitkeringen + ocmw huisje dan heb je dik niks te zeggen man !

Een aantal van die Turken hebben bedrijven en betalen een heel hoop Belastingen.
Nou als jij nu fars wilt doen over de taal van een land , waar blijft dan je Frans ? (Belgie= FR + NL)

Dus verder kan je gaan oprotten met je café praat ,het is wel leuk dat je naar voetbal kijkt , maar laat die praatjes daar tussen je vrienden (Marginaal Volk zeker)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 15:04 ----------

Hij is de Boss, niet voor niks :roflol:

Dus vanaf nu mogen werklozen ook niet meer gaan stemmen van jou? :o

België is trouwens Frans, Nederlands en Duits.

Dus vanaf nu mogen werklozen ook niet meer gaan stemmen van jou? :o

België is trouwens Frans, Nederlands en Duits.

Gaat dit topic over stemmen ? NEEN dus probeer niet tbeestje

Gezien jouw iq ben ik 100% zeker dat je voor t'vlaams belang stemt.
Dus verder ben je Arm,lelijk en Fu**ing achterlijk man

Duits enkel @ Oostkantons ---> Niet nodig In Brussel !

Gaat dit topic over stemmen ? NEEN dus probeer niet tbeestje

Gezien jouw iq ben ik 100% zeker dat je voor t'vlaams belang stemt.
Dus verder ben je Arm,lelijk en Fu**ing achterlijk man

Duits enkel @ Oostkantons ---> Niet nodig In Brussel !

Ik ben wel arm, maar niet lelijk en ook niet achterlijk

Wat heeft Brussel hier mee te maken? De grootste pauperstad van de hele wereld, denk maar niet dat je met Nederlands ver zal komen in Brussel :o

Ik ben wel arm, maar niet lelijk en ook niet achterlijk

Wat heeft Brussel hier mee te maken? De grootste pauperstad van de hele wereld, denk maar niet dat je met Nederlands ver zal komen in Brussel :o

je bent echt een ezel man , blijkbaar weet je niks over je eigen land man :roflol:
Voor de 4dX dat ik dit post voor je ,schandalig dit ,Schaam je !

Wel topic met potentie, maar tbeest weet er zoals gewoonlijk alsnog weer een marginaal verhaal van te maken.

Lol, je bent echt dom man, spreek 100 personen aan in Brussel en je mag blij zijn als er 1 iemand NL praat

Wie sprak er over mensen ezel ?
Heb het over administratieve gebouwen ,Winkels ,Politie/Brandweer ..enz

Noem mij maar dom , ik ben alles wat je nooit zal zijn en ik heb alles wat je nooit zal hebben man dus denk 2x na voor je iets zegt en denk 7x na voor je een topic start:sukkeltje:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21321862/__Zaak_om_Turkse_les__.html

AMSTERDAM
De Turkse Arbeidersvereniging HTIB daagt de Nederlandse Staat voor de rechter en eist dat de overheid betaalt voor lessen in het Turks op de basisschool.

„Ieder kind heeft het recht om zijn moedertaal te leren spreken”, zegt Mustafa Ayranci van HTIB. „In veel Turkse gezinnen wordt er alleen Turks gesproken. Het is belangrijk dat kinderen thuis goed met hun ouders kunnen communiceren.”
Tot 2004 kregen niet-Nederlandse kinderen maximaal vijf uur per week les in de taal van hun ouders. Na een lang politiek debat is dit Onderwijs in Allochtone Talen gestopt, met als belangrijkste reden dat de overheid juist het thuis spreken van Nederlands wil bevorderen. Kinderen die niet opgroeien in een huishouden waar Nederlands wordt gesproken, hebben vaak twee jaar taalachterstand als zij op de basisschool komen. Maar volgens Mustafa Ayranci van de HTIB zullen Turkse kinderen de Nederlandse taal juist sneller leren als ze het Turks onder de knie hebben.

Ja oké, in Nederland gaan we even belastinggeld uittrekken om Turks te leren praten. :o

Bedankt, yasmine & co

Sikter lan esek oglu esek!!

Zo als je nu Turks had geleerd wist je precies waar ik het over had:D

Wie sprak er over mensen ezel ?
Heb het over administratieve gebouwen ,Winkels ,Politie/Brandweer ..enz

Noem mij maar dom , ik ben alles wat je nooit zal zijn en ik heb alles wat je nooit zal hebben man dus denk 2x na voor je iets zegt en denk 7x na voor je een topic start:sukkeltje:

Jij denkt dat je in Brussel even int nederlands een brood gaat bestellen? Ofdat je in Brussel in het nederlands de brandweer kan bellen? Denk wel dat je huis dan al afgebrand zal zijn als ze aankomen

Totaal geen realiteitsbesef heb jij

Jij denkt dat je in Brussel even int nederlands een brood gaat bestellen? Ofdat je in Brussel in het nederlands de brandweer kan bellen? Denk wel dat je huis dan al afgebrand zal zijn als ze aankomen

Nogmaals ,je bent een ezel!
ik heb verder niks te zeggen

Nee ezel geen h**rezoon.
Google translate maar een eind weg.
Of beter nog, ga maar lekker Turks leren :D

De keren dat ik in Brussel ben geweest werd ik op restaurant altijd in het Nederlands bediend eens ze wisten dat ik een Vlaming ben.

Terug
Naar boven