Fitness Seller

Rechtszaak om Turkse les

uit meerdere posts van jouw maak ik uit dat jij werkeloos bent en dus geen belasting betaald.
verder heb je eerder ook duidelijk gemaakt dat je het niet zo ruim hebt (wat ook logisch is als je niet werkt)
dus ik vind dat jij helemaal niks hebt te zeggen over waar ons belasting geld naartoe gaat.
mening mag je natuurlijk wel hebben, maar ik vind jou bijzonder dom overkomen met je relpoging.

Ja, het klopt. Jij heeft zelf toegegeven dat hij werkloos is, en geen belastingen wenst te betalen. Hij moedigde zelf anderen aan dit parasitair gedrag over te nemen. Wel is hij de hele dag aan het zoeken naar zaken over allochtonen, en start daar dan een topic over. Trainen doet hij niet. Geen idee wat een maatschappij met zo'n individu moet doen.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 17:28 ----------

Als ik bv binnen 2 maanden werk vind, dan moet ik wel meebetalen hé µ

Het is gewoon schandalig zoiets, wat is er gebeurd met de leuze "aanpassen of opkrassen"?

Neen, jij zal niet voor die lessen in AMSTERDAM moeten meebetalen want je woont in België. Werkloze relnicht.

De overheid moet helemaal niet voor lessen Turks ... of Nederlands betalen. De overheid moet zich helemaal niet bemoeien met scholen.

Verder als Mustafa Ayranci zo graag Turkse lessen ziet moeten hij en zij die het met hem eens zijn daar uiteraard zelf voor betalen. Verder wat betreft de integratie zou het beter zijn als kinderen vooral Nederlands en Engels onder de knie krijgen. Als er dan nog tijd over is, dan kan er een derde taal toegevoegd worden.

"In veel Turkse gezinnen wordt er alleen Turks gesproken."

Wat dacht je ervan als die ouders eens Nederlands gaan leren? Het moet toch niet gekker worden!

Ik ben het steeds vaker met je eens. Dat was vroeger anders :)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 17:32 ----------

Wacht wacht... In veel gezinnen spreken de ouders thuis turks. En die kinderen leren dan op magische wijze vanzelf nederlands spreken en leren geen woord turks, dus moeten ze dat op school leren om met hun ouders te kunnen praten? Toen ik zelf bij mijn ouders opgroeide en mijn ouders spraken thuis nederlands, ben ik toch ook niet vanzelf duits gaan spreken? Kan iemand me dit uitleggen?

Inderdaad, het houdt compleet geen steek. Ik krijg er kop noch staart aan.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 17:33 ----------

En dan vergeet ik nog de Koerden, die dan les willen krijgen in het Koerdisch

:roflol::roflol:

En kan je gaan ongelijk geven? Als je één bevolkingsgroep voortrekt, moet je de andere gelijk behandelen.

Conclusie: allemaal Nederlands is het eenvoudigst en de enige oplossing

Ga je dan ook de cursus Nederlands volgen?

Wacht wacht... In veel gezinnen spreken de ouders thuis turks. En die kinderen leren dan op magische wijze vanzelf nederlands spreken en leren geen woord turks, dus moeten ze dat op school leren om met hun ouders te kunnen praten? Toen ik zelf bij mijn ouders opgroeide en mijn ouders spraken thuis nederlands, ben ik toch ook niet vanzelf duits gaan spreken? Kan iemand me dit uitleggen?

hoe awesome zou dat zijn:roflol:

Idioot alert

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 17:43 ----------

off topic, maar ik train wel. 3x per week

Aangezien je Nederlands, zelf voor.een Belg, zeer slecht is, was mijn voorstel alles behalve idioot. Dat je traint maak je ons niet wijs. Misschien dat je dat.van plan was.maar omdat.je geen discipline hebt ben je er na twee sessies mee gestopt. Ga werken.

Aangezien je Nederlands, zelf voor.een Belg, zeer slecht is, was mijn voorstel alles behalve idioot. Dat je traint maak je ons niet wijs. Misschien dat je dat.van plan was.maar omdat.je geen discipline hebt ben je er na twee sessies mee gestopt. Ga werken.
Wat voor een idiote reactie is dat nu?
Ga je nu alle Belgen vergelijken met één persoon? Mag ik jou dan vanaf nu Mohammed Bouyeri noemen? :rolleyes:

Heb geen zin om te zoeken, maar gemiddeld zijn Belgen beter in Nederlands dan NL-ers.

Wat voor een idiote reactie is dat nu?
Ga je nu alle Belgen vergelijken met één persoon? Mag ik jou dan vanaf nu Mohammed Bouyeri noemen? :rolleyes:

Dude, ik ben zelf een autochtone Belg. Het was humor!

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 19:20 ----------

Heb geen zin om te zoeken, maar gemiddeld zijn Belgen beter in Nederlands dan NL-ers.

Dat geloof je toch zelf niet!?
Het klopt dat de Vlamingen vaker Tien voor Taal en dergelijke spelletjes.wonnen maar dat.waren mensen die niet.representatief waren. Ik ben geboren en getogen in Vlaanderen en zie alle.dagen de gemiddelde Belg de Nederlandse taal verkrachten.

• Topic Starter Topic Starter

hoezo vind je mijn Nederlands slecht dan? door het te blijven herhalen, gaat het niet slecht worden hoor

Dude, ik ben zelf een allochtone Belg. Het was humor!

Het klopt dat de Vlamingen vaker Tien voor Taal en dergelijke spelletjes.wonnen maar dat.waren mensen die niet.representatief waren. Ik ben geboren en getogen in Vlaanderen en zie alle.dagen de gemiddelde Belg de Nederlandse taal verkrachten.
Antwerpen of Limburg? :dunno:

Hoste, de minst grappige Belg op aarde.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 19:44 ----------

hoezo vind je mijn Nederlands slecht dan? door het te blijven herhalen, gaat het niet slecht worden hoor

Minstens drie fouten in één zin. Neen, je Nederlands is echt niet slecht. Het is rampzalig.

Ik zie elke dag ook NL-ers de taal verkrachten, daar kan geen Belg tegenop.

Dude, ik ben zelf een autochtone Belg. Het was humor!

Toch niet hoor. Het is geen wonder dat Vlamingen vaker Tien voor Taal wonnen.
NL-Limburgers blijken ook beter met Nederlands te zijn. Maar wij hebben in de geschiedenis dan ook even bij België mogen horen :)

Ik ken veel jongeren die thuis Turks praten, omdat hun ouders geen Nederlands verstaan of spreken, buiten het woord "geld".
En doordat ze thuis en onder vrienden enkel Turks praten, kunnen ze amper Nederlands. Terwijl ze hier geboren zijn en hier naar school zijn geweest. Spreken ze "kapotte vlaams" zoals ze het zelf zeggen.
En het ergste is, dat je dan ook nog belgen hebben die daar naar opkijken en zelf hun taaltje ontwikkelen. Zoals "de bos",
"die meisje" en het grappigste "ik weet waar uw huis woont".
Ze zouden terug gelijk vroeger met de lineaal op uw vingers moeten slagen, als je een taal verkracht. Dan leren ze het snel af.

Zit potentie in dit topic..;go :D

Terug
Naar boven