Fitness Seller

Red Dead Redemption

Ik gebruik mijn ps3 eigenlijk bijna nooit en heb ook maar 3 spellen :P (waarvan fifa10 alleen gespeeld wordt).

Maar hier heb ik wel 59 dure euro's voor over :) Net besteld bij bol.com
Echt aso duur 60 ****ing euro :s

Hehehe, heb hem net uitgespeeld.:D

Zal niks verklappen maar het is wel een indrukwekkend einde.

Als je hem uit heb gespeeld, valt er dan nog wat te rellen? Of is het dan echt klaar? Is het net als in GTA dat je nog vanalles kan doen en em nooit echt uit heb gespeeld?

ik gheb nog niet, ze zeiden dat ik zaterdag de limited edition zou krijgen, hele dag gewacht en niks gekregen, zondag en maandag pinksteren dus bezorgen ze niet, dus moet ie er vandaag dinsdag in liggen anders moet ik weer een mail sturen of bellen, als ze hem zijn kwijt geraakt,,, ik hoop dat ze sterven. nooit meer ga ik online bestellen.

Heb hem net van m'n vriendin gekregen! Nu trainen en dan even snel gamen! :D

op dit moment zou ik wel een Xbox360 willen hebben om gwn dit spel te spelen :D mja heb geen xbox :( laatst wel een mooie aanbieding, 200 euro voor xbox Elite+ 1 controller en 4 spellen :cool: maar vind het zo nadelig dat je voor online moet dokken :mad:

• Topic Starter Topic Starter
op dit moment zou ik wel een Xbox360 willen hebben om gwn dit spel te spelen :D mja heb geen xbox :( laatst wel een mooie aanbieding, 200 euro voor xbox Elite+ 1 controller en 4 spellen :cool: maar vind het zo nadelig dat je voor online moet dokken :mad:

is het wel waard. Heb nog nooit problemen gehad met mijn online gamen, kan zelfs films downloaden terwijl ik COD aan het gamen ben online

En het bespaard je een red ring of death.

Dat ding scheelt je de kosten voor online gamen, dat ding heeft veel betere graphics en kan veel meer aan en dat ding speelt Blu-Rays. :)

En het bespaard je een red ring of death.

Hierboven al twee hele goede redenen om een Ps3 te kopen!

dat ding vind ik veeeel te duur. 350 euro en dan heb je 1 spel erbij! :eek:

De spellen die je bij die x-box krijgt zijn oud of gewoon bout! Als je een aanbieding bij de MM afwacht heb je voor 300 euro een 250gb PS3 met een toptitel. Ik neem aan dat je deze aanbieding bedoelt? [Link niet meer beschikbaar]

Overigens heb ik voor mijn 250GB PS3 met 6 spellen en 2 controllers € 330 of 340 betaald. In ieder geval in verhouding weinig... Spellen waren weliswaar oud of bout, maar alleen de console en 2 controllers waren los al duurder geweest.

1. betere graphics
Dat verschilt per spel, heb wat vergelijkingen bekeken en bij het ene spel is de xbox mooier en bij de andere de ps3.

2. De blu-ray
Heb al een home cinema-set hier staan met blu-ray dus het is een volledig overbodige luxe.

3. Betere games
Dat verschilt weer precies wat voor genres je houd, en in mijn ogen heeft de xbox veel meer spellen en bijna alle spellen die op de ps3 zijn zijn er ook voor de xbox(behalve een paar titels)

:)

Overhyped spelletje.

ik dacht dat ik hem uitgespeeld had toen die dutch van der linde of zo had verslagen in zijn fort, maar nu zit ik weer op mn eigen boerderij van die boerenklusjes te doen, blijft het hierbij en heb ik hem bijna uitgespeeld? of komt er nog een laatste actiescene of zo?

edit; ik ben nu dus zijn zoon geworden

Laatst bewerkt:
zet dat in een spoiler man mafkees mensen willen het hier nog gewoon uitspelen zonder het einde te weten of dit het einde nou is of niet.

Terug
Naar boven