XXL Nutrition

Shocking Rellen in Vancouver na verlies ijshockeyteam

Ben ik de enige die het gay vind hoe ze rellen?
2 mensen doen wat bij een auto en de rest kijkt.....
Gaan ze knokken, is het 1 tegen 15....

Ben ik de enige die het gay vind hoe ze rellen?
2 mensen doen wat bij een auto en de rest kijkt.....
Gaan ze knokken, is het 1 tegen 15....

Echt ****ing losers inderdaad wel k*t voor die gast hij is best groot maar kan niets maken tegen 30 van die k*t fagots.

Ik was denk in mijn wagen gestapt en had ze gewoon plat gereden wil je blijven leven spring dan maar opzei.

Laatst bewerkt:
de politie zal alle youtube uploaders en alle facebooks pics van harte bedanken.

treurige zieltjes allemaal stuk voor stuk.

****ing losers zijn het. In hun eentje doen ze never zo tof tegen die kale dude.

Als ik daar was geweest..... waren er heel wat met een mooie sneed erbij van mijn 16cm combat knife

triest
daarom heb ik een stalen buis in de auto liggen, maar wtf ga je tegen 100 man beginnen :o

in before the "meanwhile in canada"-jokes

WTF k*t p*ssy's. Stap dan in je auto en trap vol het gas in. GTA style bitches. No shit ik zou dat serieus doen als het mijn auto was.

Riot+Breaks+Out+After+Game+Vancouver+SYPUyTvBYk-l.jpg

''Riot police walk in the street as a couple kiss on June 15, 2011 in Vancouver, Canada. Vancouver broke out in riots after their hockey team the Vancouver Canucks lost in Game Seven of the Stanley Cup Finals. (Getty Images)''

---------- Post added za 18 jun 2011 at 19:59 ----------

in before the "meanwhile in canada"-jokes

Zoiets?

5nvqrq.jpg

Laatst bewerkt:
Wanneer vrijheid komt met haar handen bebloed, is het moeilijk haar de hand te schudden.

uhu uhuru

Die kale vent is een held.

Kijk deze idioot:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mirin push ups?

:roflol:
Pushups

Terug
Naar boven