XXL Nutrition

Rellen te Anderlecht

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
478
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Vorige vrijdag te anderlecht: hooligans vs allochtonen

Van de 193 gearresteerden waren er 171 van allochtone afkomst

Ben eens benieuwd wat het gaat geven als het samenscholingsverbod is opgeheven... ooit moet het toch eens tot een burgeroorlog komen, niet dan?

Ben eens benieuwd wat het gaat geven als het samenscholingsverbod is opgeheven... ooit moet het toch eens tot een burgeroorlog komen, niet dan?

vooral niet paniekeren... 300 mensen die vechten betekent niet dat er een "burgeroorlog" gaat van komen (en moest er een burgeroorlog komen in belgie vrees ik dat de autochtone mensen te grote p*ssy's zijn haha) daar is wat meer voor nodig hoor, alle zogezegde problemen die we in de westerse landen hebben met allochtonen zijn sociaal economische problemen, heeft niets te maken met afkomst of religie, als je een groep mensen bijeensteekt in een vuile armoedige wijk en hen bijna alle kansen op een verbetering van hun leven ontzegt krijg je op een bepaald moment een vorm van verzet, gelijk welke cultuur of achtergrond die bepaalde groep heeft, ook moest je kijken naar veel van die "allochtonen" die opgepakt zijn, je zou er waarschijnlijk van verschieten hoe "allochtoon" ze maar zijn, de kans dat het 3e of 4e generatie is die in belgie geboren is is veel groter

Wat is de oorzaak? Hooligans, voetbal fans neem ik aan?

nee het is de schuld van die mensen zelf, en nou geef ik even een voorbeeld: stel je word in NL geboren maar je ouders zijn/ waren marokkaans, je komt op een nederlands school je pa werkt je ma doet het huishouden en je woont in een normale rijtjes huis. Maar toch zoek je die andere ''marokkanen'' op je voelt je sneller beledigt Nederlanders zijn rascisten en geven je geen eerlijke kans op werk ( bij de mac gaan werken of afwassen voel je je tegoed voor) je bent zo trots op marokko en je zult altijd een marokkaan blijven en met je vrienden ben je ooo zo stoer, dan zeg ik ga toch alsjeblieft terug naar marokko en dan besef je hoe goed het in Europa is waar iedereen scholing ziektezorg eten onderdak en vrijheid krijgt en dan moeten wij rekening houden met jouw achterlijke gedachtes en manieren, met andere woorden ik geef die hooligans groot gelijk die lui veroorzaken altijd problemen geven ons de schuld maar hebben niet geleerd om in de spiegel te kijken!

nee het is de schuld van die mensen zelf, en nou geef ik even een voorbeeld: stel je word in NL geboren maar je ouders zijn/ waren marokkaans, je komt op een nederlands school je pa werkt je ma doet het huishouden en je woont in een normale rijtjes huis. Maar toch zoek je die andere ''marokkanen'' op je voelt je sneller beledigt Nederlanders zijn rascisten en geven je geen eerlijke kans op werk ( bij de mac gaan werken of afwassen voel je je tegoed voor) je bent zo trots op marokko en je zult altijd een marokkaan blijven en met je vrienden ben je ooo zo stoer, dan zeg ik ga toch alsjeblieft terug naar marokko en dan besef je hoe goed het in Europa is waar iedereen scholing ziektezorg eten onderdak en vrijheid krijgt en dan moeten wij rekening houden met jouw achterlijke gedachtes en manieren, met andere woorden ik geef die hooligans groot gelijk die lui veroorzaken altijd problemen geven ons de schuld maar hebben niet geleerd om in de spiegel te kijken!
:stfu:

@ juniormob de waarheid is hard en confronterend

vooral niet paniekeren... 300 mensen die vechten betekent niet dat er een "burgeroorlog" gaat van komen (en moest er een burgeroorlog komen in belgie vrees ik dat de autochtone mensen te grote p*ssy's zijn haha) daar is wat meer voor nodig hoor, alle zogezegde problemen die we in de westerse landen hebben met allochtonen zijn sociaal economische problemen, heeft niets te maken met afkomst of religie, als je een groep mensen bijeensteekt in een vuile armoedige wijk en hen bijna alle kansen op een verbetering van hun leven ontzegt krijg je op een bepaald moment een vorm van verzet, gelijk welke cultuur of achtergrond die bepaalde groep heeft, ook moest je kijken naar veel van die "allochtonen" die opgepakt zijn, je zou er waarschijnlijk van verschieten hoe "allochtoon" ze maar zijn, de kans dat het 3e of 4e generatie is die in belgie geboren is is veel groter

The 80's called, they want their excuses back!

Goede beredenering Corky, het is het stoute systeem wat de schuld heeft, verdorie!

Laatst bewerkt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niets aan de hand hoor. Die jongens worden gewoon overal gediscrimineerd, politiek en politie zijna allemaal racisten! Werkgevers discrimineren! Er zijn geen speelpleinen of sporttereinen, dus het is de schuld van de gemeente/stad! De ouders zijn schuldig! Enz...

Wat dacht je van verantwoordelijkheid leggen bij de jongeren ZELF?

Zero tolerance toepassen, opvoedingskampen, en voor de volgende 50 jaar de grenzen dicht. Dat is er nodig.

Niets aan de hand hoor. Die jongens worden gewoon overal gediscrimineerd, politiek en politie zijna allemaal racisten! Werkgevers discrimineren! Er zijn geen speelpleinen of sporttereinen, dus het is de schuld van de gemeente/stad! De ouders zijn schuldig! Enz...

Zero tolerance toepassen, opvoedingskampen, en voor de volgende 50 jaar de grenzen dicht. Dat is er nodig.

Heil T

Agree, verantwoordelijkheid ligt bij de jongeren zelf, maar de ouders moeten ook maar 's in hun portemonnee gepakt worden. Tokkie-ouders en Ahmed/Fatima de niet-nederlandsbegrijpende steuntrekkers moeten hun kroost eens wat manieren gaan leren. Mensen met U aanspreken is helemaal niet zo raar en iemand die ouder is dan jij in de bus laten zitten lijkt me ook iets wat een normaal mens een kind aanleert.
Kinderen bij de ouders weghalen en opnieuw opvoeden en hiervoor de ouders alsnog zelf voor laten betalen = oplossing voor een hoop problemen.

Ik ben het deels met je eens. Jongeren moeten als eerst naar zichzelf kijken, voordat ze anderen de schuld geven. Ook ligt voor een deel de schuld bij de ouders. Maar je kan niet ontkennen, dat allochtone jongeren, vooral van Islamitische afkomst, een paar stappen harder moeten lopen dan hun Hollandse vrienden. Dit kan heel frustrerend zijn.
Verder moeten criminelen inderdaad aangepakt worden, maar straatboefjes moet je begeleiden. In Nederland heb je jeugdinrichtingen waar ontspoorde jongeren onafhankelijk voor hun ouders en omgeving een toekomst leren op te bouwen door sport en educatie te combineren. Dit is er erg succesvol. Het is alleen jammer dat straatboefjes eerst crimineel moeten worden, voordat er plek in zo'n inrichting voor hen is. Nu hebben ze al lang in de echte gevangenis gezeten en daar wordt je wel crimineel als je het nog niet helemaal bent.
Daarom vind ik dat het aantal inrichtingen uitgebreid moet worden en dat jongeren sneller in zo'n inrichting kunnen komen. Maar eerst moeten jongeren begeleid worden, en dit kan streng. Denk daarbij aan dwang-educatie, schoolverlaters en spijbelaars naar in inrichting waarbij ze wel naar school moeten en zo een vak kunnen leren. Dit zal inderdaad wel wat geld kosten, maar op lange termijn haal je dat er zeker uit.

allemaal bullshit excuses, die jongeren zijn gewoon eerste klasse uitschot, net zoals die hooligans... maar vanaf er een probleem is verschuilen ze zich onder het mom van racisme

ik en m'n vrienden (waarvan een groot deel allochtonen zijn) zijn opgegroeid in veel slechtere situaties, en in armoede, nochtans heeft dat ons niet tegengehouden om ons te gedragen en deftige jobs te hebben...

ALs dat eens waar was zou mooi zijn.

Het eigen volk wordt zwaar onderdrukt om de allochtonen tevreden te houden, dat ze maar eens in opstand kwamen.

vooral niet paniekeren... 300 mensen die vechten betekent niet dat er een "burgeroorlog" gaat van komen (en moest er een burgeroorlog komen in belgie vrees ik dat de autochtone mensen te grote p*ssy's zijn haha)

Ik denk dat je nog raar zal opkijken als het zo ver is. Denk dat je niet weet hoe snel je de boot terug wilt pakken.

Ik denk dat je nog raar zal opkijken als het zo ver is. Denk dat je niet weet hoe snel je de boot terug wilt pakken.

de boot terug pakken naar waar?

ALs dat eens waar was zou mooi zijn.

Het eigen volk wordt zwaar onderdrukt om de allochtonen tevreden te houden, dat ze maar eens in opstand kwamen.

van mij mogen de mensen iedere dag in opstand komen, maar als ze iets doen moeten ze de echte schuldigen aanpakken, de regering, overheid, het kapitaal dus, niet de mensen die naar onze landen vluchten uit armoede, uit vrees voor hun leven, om een nog beter leven te hebben of wat voor reden dan ook, iedereen is vrij om te leven waar hij/zij wil, is niet aan jou, aan mij of aan een paar klootzakken die 1000 jaar geleden beslist hebben dat dit land van hen is en van niemand anders om daar over te beslissen

Dat die mensen geen kansen krijgen is bullshit.

Gisteravond zag ik nog in nova meen ik hoe er een speciale school is opgericht voor jonge crimineeltjes die op alle scholen geweigerd worden en al een flink strafblad hebben.
Speciaal voor hen gaan ze weet ik wel niet hoeveel geld investeren in een aparte school waar ze i.t.t tot andere inrichtingen wel gewoon vrij kunnen bewegen.
Ze lieten daar even de gym zien van de school. wat denk je? nieuwste technogym spullen!

:roflol:

zet zulke gasten gewoon in een werkkamp bitte

Dat die mensen geen kansen krijgen is bullshit.

Gisteravond zag ik nog in nova meen ik hoe er een speciale school is opgericht voor jonge crimineeltjes die op alle scholen geweigerd worden en al een flink strafblad hebben.
Speciaal voor hen gaan ze weet ik wel niet hoeveel geld investeren in een aparte school waar ze i.t.t tot andere inrichtingen wel gewoon vrij kunnen bewegen.
Ze lieten daar even de gym zien van de school. wat denk je? nieuwste technogym spullen!

:roflol:

zet zulke gasten gewoon in een werkkamp bitte

ik ben voor heropvoeding en revalidatie in zulke gevallen, en met iemand die op slechte weg is moeten ze harder zijn, een werkkamp is er mss over maar kom, het is idd een dom idee om een aparte school te maken voor hen en er onnodig veel geld in te stoppen, ze zouden dat geld beter gewoon in de heropvoeding van zulke jongeren steken, als je dan 1 van 100 zulke jongeren weer op het goeie pad krijgt heeft het tenminste wat uitgehaald, een aparte school waar je samen zit met een groep waarvan sommigen ergen zijn dan jezelf verergert het probleem enkel, net hetzelfde als een gevangenis, dan nog een paar psychiaters aanstellen die al jaren buiten de werkelijkheid staan en zonder dat ze het doorhebben gemanipuleerd worden door die gasten en je creert gewoon ergere misdadigers

Op de bananenboot terug naar land van herkomst. Doei :wave:

Terug
Naar boven