Fitness Seller

Rellen te Anderlecht

land van herkomst... en wat als ze hier geboren zijn, dan zijn het nederlanders of belgen, naar zeeland zeker? lol

Dan het land waar hun hart ligt, dit vaak naar eigen zeggen bij de groep waar we het over hebben.. Deporteren die handel..

land van herkomst... en wat als ze hier geboren zijn, dan zijn het nederlanders of belgen, naar zeeland zeker? lol

Als ze hun marokkaanse paspoort aan willen houden dan kunnen ze ook daar terug heen. Simpel. En dan piepen ze wel ineesn anders als ze de knuppels in de nek gelegd krijgen door de marokkaanse politie.

Allemaal grote bek, maar irl willen ze helemaal niks met marokko te maken hebben, want ze weten dondersgoed dat ze daar dan ook behandeld worden als tuig.

Dan het land waar hun hart ligt, dit vaak naar eigen zeggen bij de groep waar we het over hebben.. Deporteren die handel..

mooi woord...

Je hebt het over mensen, met dezelfde rechten is jou en mij. Iets meer respect mag wel, ongeacht hoe je over hen denkt.

mooi woord...

Je hebt het over mensen, met dezelfde rechten is jou en mij. Iets meer respect mag wel, ongeacht hoe je over hen denkt.

Inderdaad maar bij deze rechten horen vanzelfsprekend ook plichten tegenover de rest van de samenleving, zolang dat in de juiste balans is geef ik ze dezelfde rechten als mijzelf..
Wanneer deze balans echter compleet uit verhouding is vind ik deportatie een juiste oplossing..

Inderdaad maar bij deze rechten horen vanzelfsprekend ook plichten tegenover de rest van de samenleving, zolang dat in de juiste balans is geef ik ze dezelfde rechten als mijzelf..
Wanneer deze balans echter compleet uit verhouding is vind ik deportatie een juiste oplossing..

Ik begrijp wat je bedoeld, alleen heb ik een tweetal kanttekeningen daarbij.
1. Kun je zo oordelen over een groep in het algemeen, waarvan je de individuen niet eens kent? Ik vind namelijk dat je elk individu moet beoordelen en niet de groep waar die individuen toe behoren.
2. Heb jij de juiste informatie ter beschikking? Jij (lees: wij allemaal) baseren onze mening op werk van een journalist die schrijft voor een krant. En geen enkele journalist schrijft obejectief. Moet je geen hoor- wederhoor toepassen om tot een gefundeerde mening te komen?

Verder heeft iedereen plichten. Alleen bij het niet nakomen van de verplichtingen, vervallen de rechten niet van de mens. Ook de menselijke waarde behoud ieder individu.

Ik begrijp wat je bedoeld, alleen heb ik een tweetal kanttekeningen daarbij.
1. Kun je zo oordelen over een groep in het algemeen, waarvan je de individuen niet eens kent? Ik vind namelijk dat je elk individu moet beoordelen en niet de groep waar die individuen toe behoren.
2. Heb jij de juiste informatie ter beschikking? Jij (lees: wij allemaal) baseren onze mening op werk van een journalist die schrijft voor een krant. En geen enkele journalist schrijft obejectief. Moet je geen hoor- wederhoor toepassen om tot een gefundeerde mening te komen?

Verder heeft iedereen plichten. Alleen bij het niet nakomen van de verplichtingen, vervallen de rechten niet van de mens. Ook de menselijke waarde behoud ieder individu.

Sommige problemen kunnen niet aangepakt worden op individueel niveau, het is spijtig maar de realiteit dat de goeden onder de slechten lijden..
Het probleem dat er is is imo onmogelijk op te lossen door met elke groep die problemen veroorzaakt om de tafel te gaan zitten en te vragen wat eraan gedaan kan worden om het ze nog meer naar de zin te maken.
De publieke opinie in dit land wordt bepaald door de media die zwaar naar de linkse kant uitslaat. Van een gebrek aan hoor- en wederhoor is dus geen sprake.

Wellicht vind je het woord deporteren niet stroken met de menselijke waarde, ben het uiteraard met je eens dat deze waarde altijd zal moeten blijven bestaan. Maar mensen die zich niet prettig in deze samenleving voelen en zich ook niet prettig voelen bij de Nederlandse normen/waarden etc. etc. hebben hier niets te zoeken.

Sommige problemen kunnen niet aangepakt worden op individueel niveau, het is spijtig maar de realiteit dat de goeden onder de slechten lijden..

Hoezo kunnen sommige problemen niet aangepakt worden, zonder dat onschuldige mensen aangepakt worden? Het kost wat meer moeite, en men zal erachter komen dat het huidige beleid niet deugt wanneer ze zich verder in de problematiek verdiepen.

Het probleem dat er is is imo onmogelijk op te lossen door met elke groep die problemen veroorzaakt om de tafel te gaan zitten en te vragen wat eraan gedaan kan worden om het ze nog meer naar de zin te maken.

Je hoeft ook niet met groepen om te tafel te gaan zitten. Maar iets meer maatwerk in het beleid kan geen kwaad. Dit hoeft absoluut niet meer geld te kosten, maar iets meer interesse in jongeren waar het om gaat is niet verkeerd.

De publieke opinie in dit land wordt bepaald door de media die zwaar naar de linkse kant uitslaat. Van een gebrek aan hoor- en wederhoor is dus geen sprake.

Dat de publieke opine zwaar de links kant uitslaat, ben ik niet met je eens. Maar laten we daar niet over beginnen. Maar heb jij ooit een Marokkaans straatboefje bij Pauw en Witteman aan tafel zien zitten? Waarschijnlijk niet, terwijl zij wel vaak het onderwerp van gesprek zijn. Meestal komt een wethouder aan tafel, die niet eens de jongeren uit de wijk persoonlijk kent en weet hoe zij denken.

Wellicht vind je het woord deporteren niet stroken met de menselijke waarde, ben het uiteraard met je eens dat deze waarde altijd zal moeten blijven bestaan. Maar mensen die zich niet prettig in deze samenleving voelen en zich ook niet prettig voelen bij de Nederlandse normen/waarden etc. etc. hebben hier niets te zoeken.

Bij het woord deporteren krijg ik inderdaad gelijk kotsneigingen. Ik vind zeker dat jij - als goedontwikkelde Nederlander? - beter moet weten, dan het gebruik van dat woord als je over enige kennis van de geschiedenis beschikt. En jongeren die zich niet willen aanpassen moet je inderdaad hard aanpakken, maar dan wel de stoute jongeren individueel en niet de groep waar ze deel van uitmaken als collectief.

vooral niet paniekeren... 300 mensen die vechten betekent niet dat er een "burgeroorlog" gaat van komen (en moest er een burgeroorlog komen in belgie vrees ik dat de autochtone mensen te grote p*ssy's zijn haha)

Ik denk dat jij niet goed beseft hoeveel belgen/nederlanders er nog altijd zijn tegenover die duizenden extreme allochtonen hoor.
Bovendien zijn Belgen en Nederlanders geen p*ssy' (oke, ze zijn over het algemeen eerder voorstander van het uitpraten dan het knokken, lijkt me maar logisch) maar zijn ze veel minder nationalistisch (nuja.. puur omdat dit ze als groep verenigt, niet omdat ze echt trots zijn op een land als marokko denk ik eerder)/religieus ingesteld dan allochtonen en hangen ze niet zo nauw samen.

Moest het ooit tot een burgeroorlog komen (no way trouwens, hooguit rellen zoals tijd geleden in frankrijk) dan zal het snel voorbij zijn hoor ;).

allemaal bullshit excuses, die jongeren zijn gewoon eerste klasse uitschot, net zoals die hooligans... maar vanaf er een probleem is verschuilen ze zich onder het mom van racisme

ik en m'n vrienden (waarvan een groot deel allochtonen zijn) zijn opgegroeid in veel slechtere situaties, en in armoede, nochtans heeft dat ons niet tegengehouden om ons te gedragen en deftige jobs te hebben...

onzin , eindelijk eens belgen die zich niet laten doen door die parasieten.

vooral niet paniekeren... 300 mensen die vechten betekent niet dat er een "burgeroorlog" gaat van komen (en moest er een burgeroorlog komen in belgie vrees ik dat de autochtone mensen te grote p*ssy's zijn haha)

Denk jij dat, ik denk dat allochtonen laffe p*ssy's zijn.De meesten kunnen alleen in een groep.Laat er eens een grote rel uitbreken kijken waar ze dan te vinden zijn.Belgen hebben misschien gewoon minder behoeft aan rellen.Maar als de tijd er is zullen we zien wie er pussys zijn.Grappenmaker !

Alle autochtonen zouden eens moeten laten zien dat we niet met ons laten sollen. Alleen zijn de meeste van ons net iets beschaafder en gaan ze niet meteen over tot rellen!

Terug
Naar boven