Fitness Seller

Replica Pistool

Bezoekers in dit topic

replica guns vallen ook onder de wapenwet en je zult er even hard voor worden bestraft

(dat is wat mij verteld is door een politie agent :) )

btw een katapult ook he :D hehe die dingen zijn ook ZWAAR illegaal hier...
ze hadden ens een keer een met een standaard politie handpistooltje op een stuk (dik) glas geschoten, en daarna met een katapult met een ijzeren knikker...


pfoooooooooeeeeeeeh... die katapult maakte een damage jonge :D niet normaal, die kogel ging met moeite een stukje erin maar die knikker maakte een enorm gat met een lompe barst eromheen
 
Laatst bewerkt:
replica vallen onder "klein wapens"

heb dit zelf een x een boete voor gehad toen ik 17 was in combo met beledigen van ambtenaar in functie en verzet bij aanhouding...

viel best mee naar wat geouwhoer met de officier van jusitie kreeg ik als studentje een boete van 980 gulden eff binnen 3 weken te voldoen :eek2:
 
Homer17 zei:
replica guns vallen ook onder de wapenwet en je zult er even hard voor worden bestraft

(dat is wat mij verteld is door een politie agent :) )

btw een katapult ook he :D hehe die dingen zijn ook ZWAAR illegaal hier...
ze hadden ens een keer een met een standaard politie handpistooltje op een stuk (dik) glas geschoten, en daarna met een katapult met een ijzeren knikker...


pfoooooooooeeeeeeeh... die katapult maakte een damage jonge :D niet normaal, die kogel ging met moeite een stukje erin maar die knikker maakte een enorm gat met een lompe barst eromheen
Idd.. ik heb zo'n katapult uit italië eens gehaald, daar heb ik een vogel mee doodgeschoten.. die dingen knallen echt ontzettend hard :D
Hijs overigens wel kapot nu :(
 
Mouzer zei:
Idd.. ik heb zo'n katapult uit italië eens gehaald, daar heb ik een vogel mee doodgeschoten.. die dingen knallen echt ontzettend hard :D
Hijs overigens wel kapot nu :(

dierenbeul :D
 
zoutzak zei:
heb er zelf ook, en bij een BB-fight met groep maten paar jaar terug nog wel eens een heel politie eenheid achter me aan gekregen

Een BB-fight??!! Damn bro, wat doe jij allemaal voor maffe dingen in je vrije tijd?? Whahaha, als je door zo'n plastic balletje geraakt wordt kun je daar toch lelijke verwondingen aan over houden. Johny heeft wel eens een stuk van iemands tand af geknald met zo'n BB-gun. Ik heb zelf ook zo'n ding maar ik zou zo'n balltje toch echt niet graag in mijn oog krijgen of zo want dan ben je volgens mij zo blind als wat!
 
Ook bij replica's moet je er vooral niet mee gaan staan zwaaien... een goed getrained en een beetje gespannen politieagent, militair, of tuig zal ervan uit gaan dat je een wapen hebt waarmee je gaat schieten. Zelfverdediging (als in een paar kogels in je romp) is dan niet geheel ondenkbaar. Helemaal als jij ook een beetje opgefokt loopt te zwaaien en niet oplet.

Misschien dat je 3XL even moet vragen, volgens mij heeft hij een vergunning ? (of je belt gewoon even de politie om het te vragen)
 
wazzup zei:
Ook bij replica's moet je er vooral niet mee gaan staan zwaaien... een goed getrained en een beetje gespannen politieagent, militair, of tuig zal ervan uit gaan dat je een wapen hebt waarmee je gaat schieten. Zelfverdediging (als in een paar kogels in je romp) is dan niet geheel ondenkbaar. Helemaal als jij ook een beetje opgefokt loopt te zwaaien en niet oplet.

Misschien dat je 3XL even moet vragen, volgens mij heeft hij een vergunning ? (of je belt gewoon even de politie om het te vragen)
Schroef heeft ook een verlof (vergunning) en ik heb het al 2x gezegd en een tweetal links gegeven ;)
 
Rob G zei:
Een BB-fight??!! Damn bro, wat doe jij allemaal voor maffe dingen in je vrije tijd?? Whahaha, als je door zo'n plastic balletje geraakt wordt kun je daar toch lelijke verwondingen aan over houden. Johny heeft wel eens een stuk van iemands tand af geknald met zo'n BB-gun. Ik heb zelf ook zo'n ding maar ik zou zo'n balltje toch echt niet graag in mijn oog krijgen of zo want dan ben je volgens mij zo blind als wat!

Hehe jep bb-fights, dat was nog eens een tijd he zoutzak!! :eek:

En ja Rob dit was best riskant voor de ogen maar we droegen toen altijd lasbrillen of laskappen :D
 
Rob G zei:
Een BB-fight??!! Damn bro, wat doe jij allemaal voor maffe dingen in je vrije tijd?? Whahaha, als je door zo'n plastic balletje geraakt wordt kun je daar toch lelijke verwondingen aan over houden. Johny heeft wel eens een stuk van iemands tand af geknald met zo'n BB-gun. Ik heb zelf ook zo'n ding maar ik zou zo'n balltje toch echt niet graag in mijn oog krijgen of zo want dan ben je volgens mij zo blind als wat!
ghehe :D

6 tegen 6 BB-fight, wat is er nou leuker op je 15e....

maar idd, dat waren flink wat bloeduitstortingen. enne die veiligheidsbrillen daar schoot je dwars door heen. dus toen kregen we toevallig een flinke lading lasbrillen (van die SWAT-helmen) tot onze beschikking, dus dat bood een ideale oplossing!
 
FF wat anders....

Zoals ik binnen deze thread al gepost had, stond me nog een boete te wachten voor illegaal vuurwerk en 9 mm (gas) munitie.

Toevallig heb ik m gister binnengekregen....325 euro voor 350 patronen Categorie III munitie en 100 strijkers.

Blij dat ik mn pistool niet bij me had...was het 275 euro duurder geweest.

:(
 
Leviathan zei:
FF wat anders....

Zoals ik binnen deze thread al gepost had, stond me nog een boete te wachten voor illegaal vuurwerk en 9 mm (gas) munitie.

Toevallig heb ik m gister binnengekregen....325 euro voor 350 patronen Categorie III munitie en 100 strijkers.

Blij dat ik mn pistool niet bij me had...was het 275 euro duurder geweest.

:(

WTF moet je met 350 patronen?
 
RobbieH zei:
Das voor van die mannetjes die breed door de disco lopen ;-)

Hahaha idd :D

@Nasty: Ik had 100 9 mm gaspatronen en 250 knalpatronen...blijkbaar vallen die 2 in dezelfde categorie (III).
 
Leviathan zei:
Hahaha idd :D

@Nasty: Ik had 100 9 mm gaspatronen en 250 knalpatronen...blijkbaar vallen die 2 in dezelfde categorie (III).

hahah 250, damn had je 5 van die dozen in een tasje? Gevaarlijk man!!
 
nasty^PhysIc zei:

Sorry was gewoon zo`n heerlijke verleidelijke inkopper....
Kon het gewoon niet laten, de stemmetjes in mijn hoofd waren weer eens sterker.

:D
 
nasty^PhysIc zei:
hahah 250, damn had je 5 van die dozen in een tasje? Gevaarlijk man!!

2 dzn met 100s stuks knal en doosje met 50 stuks gil....(vogelschreck)
 
ik vind het eigenlijk enomr zielig als je zo'n ding aanschaft
Sorry hoor je kan er niks mee behalve dreigen of de stoere man uithangen. Dreigen is nergens voor nodig als je echt bedreigd word door iemand of een groep moet je aangifte doen en het legaal oplossen. Zit je in het criminele milieu dan heb je der geen reet aan en kan je net zo goed een echte kopen en dan ben je in mijn ogen pas een echte lozer die achter de tralies hoort
 
Back
Naar boven