XXL Nutrition

reportage Terzake

alexbadboy4life

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
505
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
alsof die uitbater nooit iets genomen heeft... yeah right

Ik kijk er misschien overheen, maar kan de video niet vinden. Iemand een directe link?

Great, gaan ze dat topic weer van onder het stof halen. Controles op fitness zaken gaan btw gewoon door in België, of toch alleszinds in Vlaanderen. Hopelijk is er geen geld meer voor voorzien in de begroting van 2012 :D al vrees ik ervoor. Niet zo lang geleden nog controle geweest in een Health City in regio Antwerpen...is gewoon totaal krankzinnig. Las ook in de krant dat ze fitnessen hier een 'dopingvrij label' willen geven. Dit zou dan als een soort uithangsbord aan fitnesszaken gehangen worden om de sport te promoton... echt idioten zijn het.

Ben dat hypocriete gedoe in dit k*tland beu. Je gaat toch ook niet een discotheek binnenwandelen en iedereen testen op coke of speed en ze vervolgens een gigantische boete + uitgaansverbod geven? Uiteraard worden die regels allemaal opgelegd door die vetgemeste, lamgedronken en compleet wereldvreemde politici van ons. Zolang we maar een zwart schaap vinden en steriotypen kunnen doortrekken, lang leve België :rocker:.

en roken dan?? en alcohol? die zijn schadelijker... MAARE...vadertje staat verdient er GIGANTISCH op... roids verdienen ze geen zak op en dus moeten ze daar alles in naar de klote helpen.... k*tLAND... ja ik ben een belg, maar f**k deze sh*t

ghehehehe bestellen en de volgende dag al in huis, lekker makkelijk. lol zeg hij 5x ofzo..

Ik dacht dat hij jaren geleden ook betrapt was.

Dan gaat hij zo praten op de televisie, hij moest zich schamen!

waar zijn ze nou met bezig? de sport zwart maken door een tard in dit hemd te laten praten zonder echt wetenschappelijk bewijs? of door een zwarte homo die over gayparades praat en subtiele reclame maakt voor roids te kopen via het internet? ergste vind ik dan nog dat de bevolking simpele whey of creatine dan al als dodelijk aanziet, mooiste voorbeeld met men ouders, whey=roids voor hun. Dat allemaal omdat de staat niks beters te doen heeft dan een sport kapot maken. k*tland, ik hoop echt op een revolutie want dit kan niet meer.

waar zijn ze nou met bezig? de sport zwart maken door een tard in dit hemd te laten praten zonder echt wetenschappelijk bewijs? of door een zwarte homo die over gayparades praat en subtiele reclame maakt voor roids te kopen via het internet? ergste vind ik dan nog dat de bevolking simpele whey of creatine dan al als dodelijk aanziet, mooiste voorbeeld met men ouders, whey=roids voor hun. Dat allemaal omdat de staat niks beters te doen heeft dan een sport kapot maken. k*tland, ik hoop echt op een revolutie want dit kan niet meer.

+1 hier denken de mensen ook dat bcaa of amino pilletje roids zijn man man man

+1 hier denken de mensen ook dat bcaa of amino pilletje roids zijn man man man
haha ja, in de tijd had mijn vader is tege de dokter verteld over men whey
toen ik dan is bij de dokter was, kei veel blabla hier over en dat het ongezond is en anabolen zijn x)

Terug
Naar boven