MuscleMeat

Republiek Turkije

Nice, nog meer pitazaken.

VVD & CDA hebben de gastarbeiders (Turken/ Mocros) hierheen gehaald middels verdragen. PVDA was juist kritisch vanwege de lonen en het verdringen van NL personeel en eiste dat gastarbeiders slechts 2 jaar mochten blijven. Men ging hiermee akkoord maar hield zich er niet aan en haalde verschillende trucs uit om dit te omzeilen. VVD & CDA gaven gastarbeiders zelfs het recht op gezinshereniging, met als gevolg dat de kans en wil op terugkeer telkens kleiner werd. Den Uyl sloot in de jaren 70 dacht ik de grenzen voor gastarbeiders omdat de aantallen flink bleven toenemen. Beeld dat links de enige schuldige is, is om verschillende redenen ontstaan denk ik. Volgens mij heeft kabinet Den Uyl besloten dat gastarbeiders die hier waren niet meer terug hoefde, PvdA heeft zich altijd sterk gemaakt voor integratie van gastarbeiders. Wanneer ze gingen stemmen, stemde ze praktisch altijd PvdA. Partijen aan de linkerkant van het politieke spectrum hebben gedurende een behoorlijke periode een 'blinde vlek' ontwikkeld voor de grootte van problemen die deze groep met zich meebrachten. Met deze waarheid is door andere partijen ook handig omgegaan.

Edit.
Gaat hierover:
Nederland Kiest - npo.nl
PvdA-prominenten als Wouter Bos, Felix Rottenberg en Rob Oudkerk krijgen de vraag voorgelegd waarom vooral de PvdA verantwoordelijk wordt gehouden voor de problemen van de multiculturele samenleving.

Laatst bewerkt:

Interessant stuk.

Indrukwekkend hoe o.a. Rottenberg en Oudenkerk eerlijk bekennen dat ze toentertijd eigenlijk te laf waren en deden wat er door de partij van ze verwacht werd ten bate van hun politieke carrière.
Wat ik dan weer zorgwekkend vind is dat ze er blijkbaar een dikke 15 jaar voor nodig hadden om te erkennen dat zo iemand als Fortuyn gewoon gelijk had op basis van keiharde feiten.
Ik hoop dan ook dat de huidige politiek doorzet in het erkennen en benoemen van 'gevoelige' zaken i.p.v. weer jarenlang achter de feiten aan te sukkelen.

Ze zijn nu 60 of ouder en 'binnen'.

• Topic Starter Topic Starter
"Oprotte! Hij moet oprotte naar Turkije meneer Kuzu." :D

opvallend dat de heren van Denk niet moord en brand schreeuwen omdat ze bij voorbaat al uitgesloten worden van deelname aan de commissie stiekem,

een grotere motie van wantrouwen is er bijna niet ???

Natuurlijk niet
Vorig jaar november zorgde Eurocommissaris Frans Timmermans voor verbazing en ergernis binnen de EU maar ook in de VS met zijn opmerking dat er "indicaties" waren dat de Gülenbeweging betrokken was bij de couppoging. Hij zei zich daarbij te baseren op informatie van zijn wereldwijde contacten.

:roflol:

ik zag vandaag weer die foto van de DSI leden die in Rotterdam de Turkse bodyguards controleerden ,

snif, snif , was sinds een lange tijd dat mijn hartje weer gloeide van trots

ik zag vandaag weer die foto van de DSI leden die in Rotterdam de Turkse bodyguards controleerden ,

snif, snif , was sinds een lange tijd dat mijn hartje weer gloeide van trots
Nederland, een schitterend land... Het enige land dat we hebben. :d

2:26

Binkov moet er eentje maken van Holland tegen Kalkoen

Erdogan en kompanen zullen het, idd, niet lang volhouden

Erdogan en kompanen zullen het, idd, niet lang volhouden

nMLAq.gif

Het zou wat zijn als de pl**ris uitbreekt met Turkije, terwijl er zoveel in Europa aanwezig zijn. :roflol: Het paard van Troje er niets bij.

Laatst bewerkt:
We hebben genoeg levende schilden hier zo. Hij heeft ons echt niet in de tang.

Terug
Naar boven