XXL Nutrition

Request Software Thread

  • Topic starter Yzord
  • Startdatum
  • Reacties 183
  • Weergaven 11K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Kijk, daar hebben we wat aan :) thanks
 
Heeft iemand toevallig command & conquer 1 ?
En ik weet niet of films ook mag maar zoek een werkende link van de film the blob een horror uit +/- 1987
 
Het begint hier te lijken op een 'golden oldie programs' verzoeklijst :D
 
Ik heb eventueel:

C&C Tiberian - Firestorm
C&C Covert Operations
C&C Red Alert 2

Films doe ik helaas niet aan, misschien dat iemand anders je ermee kan helpen.
 
Wat ik zoek is een Website Promoter maar dan wel een crack erbij die het echt doet.
De fabrikant is erg slim en de serials zijn in en vloek en een zucht geblacklisted.
 
Wow een film uit 1871! :eek: Dat is uit de tijd dat DBC nog een kleine koter was :D
 
Ja ik ken die website promoter proggies. Die werken al vanaf dat ze bestaan niet. Ik neem aan dat je zo'n proggie bedoelt welke je site aanmelden bij zoekmachines? Je kan dan beter werken met META woorden/code.

Heb even je site bekeken en die heb jij idd niet. PM me maar voor de META tags waarmee je een stuk sneller en hoger bij google te vinden bent.
 
Yzord zei:
Ja ik ken die website promoter proggies. Die werken al vanaf dat ze bestaan niet. Ik neem aan dat je zo'n proggie bedoelt welke je site aanmelden bij zoekmachines? Je kan dan beter werken met META woorden/code.

Heb even je site bekeken en die heb jij idd niet. PM me maar voor de META tags waarmee je een stuk sneller en hoger bij google te vinden bent.

Nee die had ik nog niet want ik verkeer met de dbc01-site nog in een soort beta-fase. Heb ook een Nuke site klaar staan maar die laadt niet zo snel en daar moet ik nog teveel aanpaswerk voor verrichten...ik PM je.

EricR zei:
Wow een film uit 1871! :eek: Dat is uit de tijd dat DBC nog een kleine koter was :D

Het is DES OCHTENDS Ericr en ik kom net uit een coma-slaapje in de office. :mad:
 
Voor DBC01, Imagevue 1.6b

[Link niet meer beschikbaar]
 
NP dude!!!
 
Rebel_x zei:
Pictureripper 3 heb je dat of een crack?


[Link niet meer beschikbaar]

Enjoy
 
Yzord zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Formula 1 World Championship 1997


zekers te weten dat je 96 niet hebt? komt van TL 20 dacht ik zo. (zelfde tl waar Duckman op staat :D )
 
Ik ben op zoek naar het pc spel Gothic 2, engelse versie
 
ik ben nog op zoek naar:


-AutoCAD 2006 3D + crack/serial

-virusvrije Windowsversie met goede beveiliging met een Unix-kern :D :D :D
 
klusmier zei:
-virusvrije Windowsversie met goede beveiliging met een Unix-kern :D :D :D

ubuntu (X11-windows is toch ook windows ?)


Ik ben op zoek naar een utility die ik per ongeluk weg gegooid heb, het was een kleine applicatie die ik kon gebruiken om software opn te starten met een hogere of lagere prioriteit. startte ik "idle.exe cdex.exe" dan werd cdex dus met idle-prioriteit opgestart.... iemand enig idee waar ik het over heb ?
 
Peppino zei:
zekers te weten dat je 96 niet hebt? komt van TL 20 dacht ik zo. (zelfde tl waar Duckman op staat :D )


Daar staat F1 racing Simulation op. En Duckman staat er idd ook op.
 
Back
Naar boven