AndroidHealthClinic

Request Software Thread

kijk daar was ik gvd al bang voor, nou hem ik hem op cd gebrand, kan ik er nog gee ntering mee, is het gewoon nog steeds een bin bestand

• Topic Starter Topic Starter
Een bin bestand open je met Mdaemon tools. Ditis een soort van virtuele cdrom speler welke de bin files kan lezen. Nu je dit proggie kent, of gaat kennen, heb je nooit meer cd's nodig :D

Je weet de karma weg? :D

ECLIPSE zei:
idd.. duurde ook een jaar voordat je alles had uitgepakt.. :P eerst unzippen.. dan al die bat files die de mp3 naar wav omzetten.. etc etc.

In zo'n DOS venstertje ja. Ik werd er niet goed van. Maar het werkte wel.

en ik heb nu 5 iso bestanden van age of mythology, nu heb ik de nr weg gehaald, zodat het een rar bestand word, maar setup is hij bzig met openen, dan stopt hij en is er een error.

Hmm, kanje een screenshot maken met wat je hebt? Kan het namelijk niet echt plaatsen.

BBnoel zei:
en ik heb nu 5 iso bestanden van age of mythology, nu heb ik de nr weg gehaald, zodat het een rar bestand word, maar setup is hij bzig met openen, dan stopt hij en is er een error.

moet je niet gewoon het 1e nummer openen?

fitnessboy18 zei:
klopt het dat dat download.com nog steeds offline is .
als ik naar als de download niet start ga en dan staat er ftp.download.com. en dan druk ik daar op dan laat ie de pagina helemaal niet zien ???
ik heb de reg key ook al geprobeerd op mijn versie maar dat wil niet ;)
voor ftp.download.com heb je speciale permissie nodig, anders geeft de site idd een foutmelding!!;)

kijk bij deze en maak je keuze maar..........
http://www.download.com/3130-2017_4-0-1-2.html?tag=promo :D

Ik zoek een programmaatje dat een mp3 liedje in stukken kan knippen ik heb maar een bepaald stukje nodig uit een liedje. Iemand die me kan helpen?

Grtz JJ

JollyJumper zei:
Ik zoek een programmaatje dat een mp3 liedje in stukken kan knippen ik heb maar een bepaald stukje nodig uit een liedje. Iemand die me kan helpen?

Grtz JJ

[Link niet meer beschikbaar]

ik heb 1 geopend.
dan setup

en dan zegt hij dat hij het niet kan uitvoeren

dat daemon tools snap ik ook geen reet van.

BBnoel zei:
dat daemon tools snap ik ook geen reet van.

zodra je het geinstalleerd hebt heb je een icoontje erbij in je balk. vanuit daar load je je Iso bestand.

virtual CD drive-->Device---> mount image

Peppino zei:
zodra je het geinstalleerd hebt heb je een icoontje erbij in je balk. vanuit daar load je je Iso bestand.

virtual CD drive-->Device---> mount image

gedaan zegt hij please wait, dan wait ik 10 jaar en doet hij niets

TomTom, de allernieuwste en het liefst met veel maps van europa.

Peppino zei:
check deze computer dan eens ;) als het goed is heb je er een schijf bij
ik heb het nu met 120% alcohol geprobeerd, nog niets.
dan staat er in zoon boomstam weergave (g) virtuele ding, maar bij mij staat (g) bij deze computer standaart al als memory stick, druk je erop, zegt hij--> memory stick niet gevonden. ???

Terug
Naar boven