Fitness Seller

Resultaat 1.5 jaar, 60kg naar 87 kg met cf

Die 1e foto en 3e echt een groot verschil..wat zijn verder je doelen? Nog meer gainen en welk gewicht bij welk vp?

Zo, eigenlijk kei jaloers .. !

Succes man

goed resultaat vooral doorgaan nu!

Het zal wel aan mij liggen maar ik vraag me af waar die 27kg spiermassa is gebleven :scratch: . Je hebt zeker vooruitgang geboekt, maar 27kg lijkt me aan de hoge kant.

komt denk ik ook omdat hij onspannen staat, toch echt wel grote arm+chest volgens mij
probeer even wat poses,
most muscular , bdb, fdb enz.

Geweldig!

Flinke hoeveelheid voedsel. Krijg je last van een opgeblazen buik? Gebruik je veel bijvoeding?

Niet meer van die cf armpjes zullen we maar zeggen :D , ben heel benieuwd hoe ver je gaat komen!

(Nog een cf'er hier. (Stan op CFcafé.)
Zelf blijf ik steken op zo'n 12-14kg extra massa na 2 jaar maar ik ben veel te laat begonnen met bb, altijd zinloos gecardioot tot m'n 28e voordat het licht ook eens ging branden qua krachttraining en inmiddels doen m'n longen het niet meer zo goed, maar heb er toch flink profijt van nog.)

ik zou zeggen, doe mee met die contest! Ziet er heel goed uit, en met jou verhaal en progressie verdien je zeker een top tien! Mooie progressie man, zou er zeker blij mee zijn :)

Ziet er nice uit hoor mooie progressie, maak alleen wat duidelijkere foto

Ja Seee. =P
haha/ ik zat al te wachten op je post. Ziet er goed uit he. Binnenkort moet je die rug even laten zien. Dan snappen ze waar de kilo's vandaan komen!
Kom donderdag avond anders weer een keer bij mij trainen. Ben wel werken maar ik kan wel eventjes meedoen!

Super progressie! Na hard werken!

Respect voor je progressie, maar laat nog wat duidelijkere foto's van je maken, door dannyz bijv;)

Het zal wel aan mij liggen maar ik vraag me af waar die 27kg spiermassa is gebleven :scratch: . Je hebt zeker vooruitgang geboekt, maar 27kg lijkt me aan de hoge kant.

Hmm. Hij is wel iets in VP gestegen. Bovendien zit hij in de groei. Niet alleen spieren groeien in 2 jaar tijd op die leeftijd.

props buddy!

Wow netjes! Ik heb een vriend die ook lijdt aan taaislijmvliesziekte en weet hoe lastig het is om überhaupt fysieke inspanning te leveren. Ook al zou je niet lijden aan cystic fybrosis, dan zou het nog een mooie vooruitgang zijn. Ik vind dat je sowieso tevreden mag zijn en gewoon door moet blijven trainen! Maar dat zal je sowieso al wel van plan zijn geweest. Keep up the good work

Terug
Naar boven