MuscleMeat

Resultaat na 7 weken

Bezoekers in dit topic

Als ge eitjes klaarmaakt doe dan uit sommige het eigeel

Als ik ommelet maak bv, dan neem ik zo'n 6 eitjes, maar neem maar van 2 a 3 eitjes het eigeel
 
Melk kun je niet genoeg drinken lijkt me. Eieren kun je ook meer hebben dan verondersteld wordt. Voor oudere mensen wordt het vaker afgreaden meer dan drie eieren per week te eten ivm verhoogd cholestorol.
 
Maak je niet druk om de eieren of de melk, eet en drink het zoveel je wilt. Eet ook gewoon de eigeel als je wilt, eigeel is niet echt slecht voor je. Je zit niet in de cut [neem ik aan :p ] Eet veel eiwitten en genoeg koolhydraten dan komt alles goed. Proteine en/of weightgainers erbij zou ook al goed zijn. Blijf gewoon veel water drinken, en eet nog meer :)

Ik zie al wat progressie voor die 7 weken, ga zo door! :thumbup:
 
is dat zo nen ader op uwen links arm?
( rechts op foto )
wel goeie progress na 7 weekjes training..
 
met foto's na 7 weken dacht ik eigenlijk aan iemand die al 7 weken kuren erop had zitten.. ik had dus gehoopt op wat moois.. dit is beslist niet mooi..
en die foto waar je hoofd op staat is ook niet eentje die ik boven mn bed zou willen hangen..
 
RvR zei:
met foto's na 7 weken dacht ik eigenlijk aan iemand die al 7 weken kuren erop had zitten.. ik had dus gehoopt op wat moois.. dit is beslist niet mooi..
en die foto waar je hoofd op staat is ook niet eentje die ik boven mn bed zou willen hangen..

Heeft ie niet echt iets aan, vindt je ook niet???
 
gewoon flink gaan bulken en hard blijven trainen dan komt het allemaal voor elkaar.

En denk eraan : VEEL ETEN :)
 
flink gaan bulken idd, eerst massa kweken en zwaar blijven trainen!!

suc6 ;)
 
3loy zei:
Is dat je lievelingsbroek? :p

Haha goed opgemerkt (wat een toeval)

Zembroek;) Trainingsbroek is veel te warm:cool: he
 
Back
Naar boven