AndroidHealthClinic

Resultaat na een half jaar vet verbranden

LadyinBlack,

Wat zie je er geweldig uit, echt respect dat je dat voor elkaar hebt gekregen! Heel knap :)
Ik zie nu zelfs al een beetje abs in je buik, echt heel mooi.

Mijn vraag is hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, wat voor oefeningen heb je gedaan en hoe vaak??

Top figuur hoor, mooi laten zo. Maar je wilt bodybuilden dus gewoon er voor gaan en knallen. Keep up the good work;)

Errrug mooi zandloperfiguur!

Voor een vollere kont zou ik echt geen ingreep doen. Als je diep leert squatten en lunges doet met grote passen, dan heb je dat helemààl niet nodig. Voor squats raad ik je aan veel te lezen en filmpjes te kijken over techniek, want het is echt belangrijk dat je correct leert squatten als je met zware gewichten wil trainen. Succes!

Ziet er al erg geil uit, dat beetje vet wat er nog aanzit vind ik juist erg mooi. Ga alsjeblieft niet gespierder/magerder worden je bent nu perfect imo.

Alleen nog maar onderhouden, je hebt een perfect lichaam.

187 posts verwijderd. Topic weer open, omdat we niet het idee willen scheppen dat wanneer vrouwen een foto-topic posten, zij risico lopen op een slotje.

Voorwaarden:

- reageer normaal, d.w.z. vriendelijk, kritisch maar opbouwend
- geen coïtusistische reacties
- elkaar niet persoonlijk aanvallen

Wij gaan er vanuit dat dit lid echt is, en tot het tegendeel bewezen is blijft dat ook zo, en verwachten we dat iedereen een normale houding aanneemt.

Er zullen geen kaarten meer gegeven worden, maar gewoon topic-bans bij overtredingen na deze post. Dit geldt overigens voor alle andere soortgelijke topics.

Als we willen dat dit een forum is voor mannen EN vrouwen, waar beide coïtusen zich welkom voelen, dan eisen wij dat er vanaf nu op een volwassen manier omgegaan wordt met vrouwelijke leden. Wie daar een probleem mee heeft kan best nu een ander forum opzoeken.

Bedankt voor jullie medewerking.

Good bezig! Keep it up!

Jezus wat een lichaam

Goede Testosteron booster deze foto's :lifter:

ontopic: Goed bezig hoor, ziet er goed uit ;)

Je doet me denken aan Kim K. (welk voor mij een compliment is)

Zie geen vergelijkingsmateriaal, maar ziet er nu gewoon heel goed uit hoor.
Goede genen en mooie vormen.

Hele mooie vormen ;):P

Suc7 met je doel!

Wauw, mooi hoor! Maar wil toch wel een before pic zien :D

De meeste op dit forum hebben precies ng nooit een mooie vrouw gezien,

allemaal liggen geilen hier :wanker:

Hoi, ik vind dat je al heel trots mag zijn op jezelf maar je hebt best nog veel vet op je buik en heupen. Dus als je dat ook weg wilt hebben, heb je nog wel even te gaan.
Inderdaad, echt aan de krachttraining en dat kost echt tijd, dat resultaat heb je niet zomaar.
Maar als je het echt wilt, gaat het je zeker lukken.
Succes!

Hoi, ik vind dat je al heel trots mag zijn op jezelf maar je hebt best nog veel vet op je buik en heupen. Dus als je dat ook weg wilt hebben, heb je nog wel even te gaan.
Inderdaad, echt aan de krachttraining en dat kost echt tijd, dat resultaat heb je niet zomaar.
Maar als je het echt wilt, gaat het je zeker lukken.
Succes!

Nou dat is in dit geval juist mooi. Te dun kan een figuur soms erg lelijk laten uitkomen

Damn deze meid is 4 real? Props voor wie props hoort te krijgen nice fysiek keep it up:)!

Fuakkkkk nice:D

Ik vind dit beter dan met nog 5kg vet minder maargoed das mijn mening

Update je topic eens TS

ziet er goed uit!
mag je trots op zijn.:cool:

Terug
Naar boven