MuscleMeat

Resultaat vet verlies tot nu toe.

hoos

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m99
Massa
118kg
Hallo,

Ik ben sinds een 1,5 maand intensief bezig met vet verliezen en ben 5 kg afgevallen. ik zit rond de 2100 kcal per dag en train 4/5 in de week. 30/45 min kracht training en 20 - 30 min hardlopen. Het belangrijkste wat mij bezig houd is mijn motivatie ( burn the fat feed the muscle -> TIP! ). en mijn vordering. en natuurlijk dit forum.

Ik was begonnen met hardlopen als een oude slak. ik kon nauwelijks 100 meter rennen en ik was al buiten adem. nu vandaag ren ik mijn vaste rondje (4km) zonder te stoppen in 22 minuten. omgerekend 9 - 10 km per uur.

Met krachttraining kan ik merken dat mijn armen nu een stukje groter zijn geworden en veel massiever zijn nu. :eek!:

Hier de fotos van het begin en vandaag.

Zoals jullie kunnen zien heb ik aardig wat borstvet. is het belangrijk me ook heel erg op te concentreren? of zal dat naar mate ik meer vet verlies ook meegaan?

Tips en feedback welkom:) ook wou ik hiermee andere mensen inspireren die het moeilijk vinden om af te vallen.

Laatst bewerkt:
gewoon bankdrukken lijkt me.

Ik merk overigens niet veel verschil tussen de 2 fotos behalve dat je een andere broek aan hebt..

• Topic Starter Topic Starter
Zoals jullie kunnen zien heb ik aardig wat borstvet. is het belangrijk me ook heel erg op te concentreren? of zal dat naar mate ik meer vet verlies ook meegaan?

Ja je verliest vet over je hele lichaam, hoe meer je verliest hoe minder je ook bij je borst zult hebben :thumb:

Ben benieuwd:D zal over half jaartje weer is een foto posten.

gewoon bankdrukken lijkt me.

Ik merk overigens niet veel verschil tussen de 2 fotos behalve dat je een andere broek aan hebt..
Waarom gewoon bankdrukken? Vanwege het vet rond zijn borst?

Je kunt NIET plaatselijk vet verbranden, dus dit is onzin. Ik zie dat er zeker wat vanaf is, dus ga zo door.

Ik zie ook verschil, goed bezig hoor! En nu volhouden!

Zo te horen gaat dat wel goed, BTFFTM is een goed boek om er bij te hebben. Zou kwa krachttraining veel bench press, squats en deadlifts doen, beetje aanvullen met wat extra oefeningen voor biceps, buik etc, en daarna lekker je cardio idd..

Idd! het probleem is alleen dat ik op het moment thuis train. ik heb 2 zware halters en een bankje om te trainen. opzich gaat dit goed maar mis ik de mogelijkheden om verschillende spieren aan te spreken tijdens de training. ik zit nu in een fase dat ik binnen kort ga verhuizen dus aanmelden bij een sportschool zit er ook niet in. althans, op dit moment. maar ik doe het met de middelen die ik heb!

Als je BFFM hebt gelezen zou je toch wel moeten weten dat 2100 kcal cut voor jou alleen maar counterproductief gaat werken. Binnen de korte termijn ga je spieren verliezen en vet bijkrijgen (ja zelfs op dit laag aantal kcal).

Je ziet gewoon duidelijk verschil.
Je bent een goede weg ingeslagen en daar heb je je ding in gevonden.
Volhouden is het belangrijkste.

Beter wat langzamer en jarenlang doorgaan, dan snel en na 2 weken stoppen omdat je dingen doet die je eigenlijk niet wilt.

Als je BFFM hebt gelezen zou je toch wel moeten weten dat 2100 kcal cut voor jou alleen maar counterproductief gaat werken. Binnen de korte termijn ga je spieren verliezen en vet bijkrijgen (ja zelfs op dit laag aantal kcal).

Volgens mij heeft hij het boek niet helemaal goed gelezen. Ben er nu ook in bezig.

je moet ongeveeer 20% onder onderhoud eten. Maar 2100 kcal is niet zijn onderhoud, zeker niet met 4/5 keer een half uur of 3/4 uur.

Meer eten, meer spierbehoud. Burn the fat met cardio

Ziet er goed uit. Als je thuis wat meer uit je trainingen wilt halen moet je dit eens lezen;
http://www.kettlebell.nl/ Ik heb ook een Kettlebell aangeschaft en je kan hier super goed mee trainen. Het volstaat uiteraard niet als totaal training maar je traint er kracht mee en je spreekt je cardio er mee aan. Heerlijk om erbij te doen! Su6 verder

Ben sinds gister begonnen op een sportschool.

wel lekker dat ik nu weer alle vrijheid en mogelijkheden heb om alle spiergroepen te trainen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven