XXL Nutrition

resultaten eerste kuur winstrol anavar stack

Het is gewoon niet verstandig om te kuren op die leeftijd.

op 19 kuur van 1000€

in to know wat voor kuur dat was.

Nope daar heb je gelijk in. Maar omdat er zovelen zijn lijkt het normaler en word de overstap ook steeds sneller gemaakt. Een van me beste vrienden (nu ook net 19) heeft een mega kuurtje achter de rug van bijna 1000 euro.. Het is hem prima af gegaan en is nu gestopt. Hij zegt ook dat die nu helemaal nergens last van heeft en het meeste wat weg is gegaan gewoon vocht is.

maarja.. Is het volgens jullie zo erg dan? Als ik test e pak 500 mg 10 weken en ik kuur goed na dan komen mijn bloedwaardes (als het goed is) toch weer ongeveer in oude staat

Volgens mij ben je hier gekomen en wil je maar 1 antwoord. Daarom zette ik het voorstel er ook neer omdat je het toch wel gaat doen.

Maar denk ja nou dat al die reacties en mijn reactie allemaal onzin zijn? Of om te stangen? Dat je er nu van hersteld zal vast wel. Maar op latere leeftijd kan je gewoon ontzetten veel klachten overhouden.

Serieus neem nou van mij en andere zoals mentos die al wat langer meelopen aan dat het gewoon exht slimmer is om nog even te wachten. Niet naar andere kijken. Je moet zorgen dat je over 10 jaar een beest bent en dat je ziet dat de rest waar je toen zo naar opkeek al lang gestopt zijn of ergere dingen hebben...

Terug
Naar boven