AndroidHealthClinic

Resveratrol

:Dhehe curcumin,heftig spul.Heb het hier staan,maar kan het niet zo verdragen.
Ze hebben ook iets nieuw MasterGene-P16.
Allemaal voor die telomeren wat langer te maken he;)
Ik heb er een jaar hoge dosis sylmarin voor genomen(was voor lever wel:))
Kon ik wel gebruiken na 8 maanden hgh(wat de telomeren verkort).

Wat is er dan zo heftig aan?

Ja heb die mastergene P16 gezien, heb er ook wel intresse in.
Quercetine ga ik voor passen aangezien de metaboliet ervan SIRT1 zou onderdrukken en zo mss de voordelen van resveratrol ongedaan maakt.

Life extension for the win:banana::D.

Wat is er dan zo heftig aan?

Ja heb die mastergene P16 gezien, heb er ook wel intresse in.
Quercetine ga ik voor passen aangezien de metaboliet ervan SIRT1 zou onderdrukken en zo mss de voordelen van resveratrol ongedaan maakt.

Life extension for the win:banana::D.

Het laat de galblaas echt extreem samentrekken en ben er iets te actief van.
Heb het liever rustig;)
Ja quercetine zou ik ook niet direct doen.
Nu sylmarin raad ik ook niet aan omdat dit een vrij oestrogene werking heeft op het lichaam.Dat heeft wel voordelen op hersenwerking en bescherming van lichaam,maar voor testosteron en andere functies is het weer wat minder dan.

Trouwens curcumin doet ook rare dingen met androgeen en oestrogeenreceptor vermoed ik.
Ben er nog niet volledig aan uit.
Het zorgt er ook voor dat de aanmaak van bloedplaatjes sterk verminderd.

Laatst bewerkt:
Trouwens curcumin doet ook rare dingen met androgeen en oestrogeenreceptor vermoed ik.
Ben er nog niet volledig aan uit.
Het zorgt er ook voor dat de aanmaak van bloedplaatjes sterk verminderd.

Zou je me hiervoor een link kunnen geven?
Gebruik namelijk ook dagelijks 2000-3000mg curumine icm 10mg Bioperine. Tot nog toe alleen maar positieve effecten gelezen.

Die mastergene zou interessant kunnen zijn, maar het is toch wel erg zonde om nu al zo'n bedrag te besteden aan iets dat alleen in muizen bewezen is.

Zou je me hiervoor een link kunnen geven?
Gebruik namelijk ook dagelijks 2000-3000mg curumine icm 10mg Bioperine. Tot nog toe alleen maar positieve effecten gelezen.

Die mastergene zou interessant kunnen zijn, maar het is toch wel erg zonde om nu al zo'n bedrag te besteden aan iets dat alleen in muizen bewezen is.

http://www.cancersupportivecare.com/estrogenherbdata.html

Dit is er al een waar tumeric(curcumin) aan de oestrogene receptor hecht en aan de progesteronreceptor.

---------- Toegevoegd om 03:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:52 ----------

http://www.asco.org/ASCOv2/Meetings/Abstracts?&vmview=abst_detail_view&confID=64&abstractID=20458

En hier zie je dat een analoog van curcumin de androgeenreceptor afbreekt(product asc-j9)

Terug
Naar boven