Fitness Seller

Review "The Cost of Redemption" - Ja mensen, ik heb m binnen:D

WAHAHAHAHA, natuurlijk is tie niet helemaal clean. Na de Mr. O stopt hij wel een tijd met die zooi (denk ik) en met trainen (weet ik), hij kapt wel een redelijk lange tijd met trainen (niet zolang als KL natuurlijk). Hij oogt nog wel redelijk gezond voor wat hij doet.

Ronnie is dus echt wel naturel he, hij heeft gewoon echt goede genen en Ronnie is veel groter dan die bodybuilders van vroeger omdat ze nu eenmaal meer over voeding en training etc weten. Er is meer onderzocht. Je kan echt wel net zo breed worden (naturel) als Ronnie hoor, je moet gewoon geduld hebben!

frietbakker zei:
Ronnie is dus echt wel naturel he, hij heeft gewoon echt goede genen en Ronnie is veel groter dan die bodybuilders van vroeger omdat ze nu eenmaal meer over voeding en training etc weten. Er is meer onderzocht. Je kan echt wel net zo breed worden (naturel) als Ronnie hoor, je moet gewoon geduld hebben!

Precies, als mensen jaloers zijn dan gaan ze dat soort crap verspreiden.

Zijn sommigen nou echt zo naief dat ze denk deat ronny natural is ??? lame niet lachen.. Ik zeg echt niet snel dat iemand gebruikt, maar zo groot als ronny is? Hij moet wel zeggen dat hij natural is, omdat hij bij de politie werkt. Nu nog alleen als reserve, omdat hij zijn legitimatie wilt behouden.

of ben ik nu gigantisch aan het happen ???

Het is eigenlijk alleen maar gissen. Maar ronnie zit al 10 jaar in het vak en is gewoon een beest met trainen. Toch een dodelijk effectieve combinatie.

frietbakker zei:

WAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, dat ze zulke onzin op de site van NeCeDo en PureKracht zetten nog daar aan toe maar dat deze crap naar DBB komt hoeft voor mij niet.

[edit]Voordat je me verkeerd begrijpt: je kunt heeel breed worden en enkele wedstrijden winnen natuurlijk maar natuurlijk op het Mr. O podium staan en winnen natuurlijk NO WAY (althans nu dan he, heb het niet over de toekomst, wie weet wat er dan gebeurd).[/edit]

Laatst bewerkt:
Zoals Blijlevens het zie toen hem werd gevraagd "gebruik je doping?" en hij antwoorde "ik ben nooit betrapt". Dus het is gewoon Schrodingers kat, soort van quantum mechanica die BB-ers op de O. Zo lang je het niet vind is het er niet.

KaLe zei:
Zijn sommigen nou echt zo naief dat ze denk deat ronny natural is ??? lame niet lachen.. Ik zeg echt niet snel dat iemand gebruikt, maar zo groot als ronny is? Hij moet wel zeggen dat hij natural is, omdat hij bij de politie werkt. Nu nog alleen als reserve, omdat hij zijn legitimatie wilt behouden.

Kale, Ronnie is een freak of nature, als hij zou gebruiken dan zou je dat best eens in zijn video's gezien moeten hebben.

RedDragon zei:
WAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, dat ze zulke onzin op de site van NeCeDo en PureKracht zetten nog daar aan toe maar dat deze crap naar DBB komt hoeft voor mij niet.

Zulke onzin zetten ze niet op de site van NeCeDo en purekracht, als je uberhaupt die sites bezoekt zul je zien dat het er iets anders aan toe gaat dan AAS gebruik bashing. En als het niet kan he, waarom is Ronnie nog niet betrapt? Hij is reserve bij de politie!! Bovendien is die Ronnie ook niet de domste hoor, hij weet heus wel beter dan je lichaam vernken met die rotzooi! Je krijgt er echt een superklein pikkie van.... nou dat wil toch niemand denk ik, bovendien zou het niet goed zijn voor de sport he als er alleen AAS apen op het podium stonden dadelijk denkt de hele wereld nog dat bodybuilding alleen om AAS draait!

OH MIJN GOD! Is iedereen nu vreselijk sarcastisch bezig ofwat??

Zulke onzin zetten ze niet op de site van NeCeDo en purekracht, als je uberhaupt die sites bezoekt zul je zien dat het er iets anders aan toe gaat dan AAS gebruik bashing. En als het niet kan he, waarom is Ronnie nog niet betrapt? Hij is reserve bij de politie!! Bovendien is die Ronnie ook niet de domste hoor, hij weet heus wel beter dan je lichaam vernken met die rotzooi! Je krijgt er echt een superklein pikkie van.... nou dat wil toch niemand denk ik, bovendien zou het niet goed zijn voor de sport he als er alleen AAS apen op het podium stonden dadelijk denkt de hele wereld nog dat bodybuilding alleen om AAS draait!

:rolleyes: :rolleyes:
Alsjeblieft, jij zou zeker ook Herman Brood geloven als die zei "ik gebruik geen dope".

Herman Brood was ook geen bodybuilder he, die was niet bezig om gezond te zijn, om een gespierd lichaam te krijgen, 2 dingen waarvoor bodybuilding staat!

Ten eerste van AAS word je pik niet kleiner maar je ballen wel. Denk je dat ze bij de politie elke maand iedereen gaan testen op steroids??? Weet je wel hoeveel dat dat kost? En het is mss niet goed voor de sport maar ik denk dat die coaches van je zand in je ogen hebben gestrooid.

Ja nou is het niet leuk meer hoor, tjeemig Red Dragon, check anders even vanaf wanneer ik geregistreed sta en hoeveel posts ik heb...

DUH!

hahahaaha.... je had me echt bijna Frietje :D

Terug
Naar boven