Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
frietbakker zei:Ronnie is dus echt wel naturel he, hij heeft gewoon echt goede genen en Ronnie is veel groter dan die bodybuilders van vroeger omdat ze nu eenmaal meer over voeding en training etc weten. Er is meer onderzocht. Je kan echt wel net zo breed worden (naturel) als Ronnie hoor, je moet gewoon geduld hebben!
Dat boeit niet, Ronnie is ook clean hij zegt niet voor niks: Thank God for NATURAL strength
Silva zei:Hij neemt toch een potje swole 2 en muscletech per dag

Mars zei:
lame niet lachen.. Ik zeg echt niet snel dat iemand gebruikt, maar zo groot als ronny is? Hij moet wel zeggen dat hij natural is, omdat hij bij de politie werkt. Nu nog alleen als reserve, omdat hij zijn legitimatie wilt behouden.frietbakker zei:Ronnie is dus echt wel naturel he, hij heeft gewoon echt goede genen en Ronnie is veel groter dan die bodybuilders van vroeger omdat ze nu eenmaal meer over voeding en training etc weten. Er is meer onderzocht. Je kan echt wel net zo breed worden (naturel) als Ronnie hoor, je moet gewoon geduld hebben!
KaLe zei:Zijn sommigen nou echt zo naief dat ze denk deat ronny natural islame niet lachen.. Ik zeg echt niet snel dat iemand gebruikt, maar zo groot als ronny is? Hij moet wel zeggen dat hij natural is, omdat hij bij de politie werkt. Nu nog alleen als reserve, omdat hij zijn legitimatie wilt behouden.
Mars zei:Kale, Ronnie is een freak of nature, als hij zou gebruiken dan zou je dat best eens in zijn video's gezien moeten hebben.

RedDragon zei:WAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, dat ze zulke onzin op de site van NeCeDo en PureKracht zetten nog daar aan toe maar dat deze crap naar DBB komt hoeft voor mij niet.
Zulke onzin zetten ze niet op de site van NeCeDo en purekracht, als je uberhaupt die sites bezoekt zul je zien dat het er iets anders aan toe gaat dan AAS gebruik bashing. En als het niet kan he, waarom is Ronnie nog niet betrapt? Hij is reserve bij de politie!! Bovendien is die Ronnie ook niet de domste hoor, hij weet heus wel beter dan je lichaam vernken met die rotzooi! Je krijgt er echt een superklein pikkie van.... nou dat wil toch niemand denk ik, bovendien zou het niet goed zijn voor de sport he als er alleen AAS apen op het podium stonden dadelijk denkt de hele wereld nog dat bodybuilding alleen om AAS draait!