XXL Nutrition

Review "The Cost of Redemption" - Ja mensen, ik heb m binnen:D

Silva zei:
Deed colombo ook niks bijzonders.

Ook voorafgegaan door 275. kg. leg extensions voor 30 reps en squatten met 360 kg?? als jij dat niks bijzonder vindt, ben ik benieuwd hoe zwaar jij op de leg press traint..

soulreaver zei:
Ook voorafgegaan door 275. kg. leg extensions voor 30 reps en squatten met 360 kg?? als jij dat niks bijzonder vindt, ben ik benieuwd hoe zwaar jij op de leg press traint..

ik neem aan dat je 275kg leg press bedoelt? want 275kg leg extensions ???

Volgens mij haal jij Ronnie door elkaar met Dorian.
Het ging hier over Dorian Yates.

soulreaver zei:

was het niet 275 lbs?
trouwens 745 lbs is geen 360 of 365 kg, maar een stukkie minder.770 is 350 kg, dus ca. 338 kg.

Rich,, ben benieuwd hoeveel jij zou kunnen legpressen. jij deed toch ook wel eens een laatste set squat met 300?

RichardV zei:
was het niet 275 lbs?
trouwens 745 lbs is geen 360 of 365 kg, maar een stukkie minder.770 is 350 kg, dus ca. 338 kg.

Als je handig bent in het omrekenen van guldens naar euro's kan je het zo uitrekeken. 1 KG is namelijk 2,20 LBS :)

KaLe zei:
Rich,, ben benieuwd hoeveel jij zou kunnen legpressen. jij deed toch ook wel eens een laatste set squat met 300?

Idd laatste set 300 kg 6 reps, na complete training. Maar ga niet zo diep als ronnie gaat.
Maar heb ook geen kniebanden, riem en powerlift suit aan.
Snap trouwens niet waarom hij dat pak aantrekt. Hij hoeft niet een record neer te zetten. Hij moet massa winnen.
Bij ons gaat de leg press maar tot 500 kg, maar wel compleet verticaal. Ik druk horizontaal, maar gewicht gaat recht omhoog. 12 reps is dan goed te doen.

sanniejj zei:
Als je handig bent in het omrekenen van guldens naar euro's kan je het zo uitrekeken. 1 KG is namelijk 2,20 LBS :)

Ja weet ik. Maar iedereen had het hier over 365 kg squat, maar dat klopt niet helemaal. Nu ben ik een stuk minder onder de indruk, met name omdat hij ook nog een keer dat pak aantrekt enz.

RichardV zei:
Ja weet ik. Maar iedereen had het hier over 365 kg squat, maar dat klopt niet helemaal. Nu ben ik een stuk minder onder de indruk, met name omdat hij ook nog een keer dat pak aantrekt enz.

minder onder de indruk?? bij 40 graden een training met de reprange waarin hij zit en de gewichten die hij gebruikt en niet te vergeten met een lichaam 130-140 kg. is moordend, slopend en ik vind dat rete indrukwekkend, je gaat me niet vertellend dat je dat niet indrukwekkend vind.

en dat pak maakt in feite geen ruk uit, het is meer bescherming maar de druk op ze poten blijft gigantisch, al trek je 3 harnassen aan, 338 kg, wat jij wil, blijft 338 kg. en is potverdommes veel gewicht.

Waar zie je trouwens die 275 kg extensions in de dvd ?
250 lbs + een schijf heb ik nog gezien ja maar 275 KG ? :)

Moen zei:
Waar zie je trouwens die 275 kg extensions in de dvd ?
250 lbs + een schijf heb ik nog gezien ja maar 275 KG ? :)

het is ook 250 lb + een schijf en dan 30 reps, in de haast van de reply had ik er kg. achtergezet per ongeluk, is zo gebruikelijk hier vandaar :)

soulreaver zei:
minder onder de indruk?? bij 40 graden een training met de reprange waarin hij zit en de gewichten die hij gebruikt en niet te vergeten met een lichaam 130-140 kg. is moordend, slopend en ik vind dat rete indrukwekkend, je gaat me niet vertellend dat je dat niet indrukwekkend vind.

en dat pak maakt in feite geen ruk uit, het is meer bescherming maar de druk op ze poten blijft gigantisch, al trek je 3 harnassen aan, 338 kg, wat jij wil, blijft 338 kg. en is potverdommes veel gewicht.

Tuurlijk is dat veel, maar voor de nummer 1 van de wereld die bekend staat om zijn kracht vind ik het wel mee vallen. Ik pak dat ook wel als ik daar op zou trainen. uit veiligheidsoverwegingen ga ik nooit verder als 300.
40 graden is hij gewend, dus dat maakt ook niet zo heel veel uit.
En drukpak geeft toch extra power of niet?
En ik weeg net zo zwaar als hem, dus daar zit het verschil ook niet in.

RichardV zei:
Tuurlijk is dat veel, maar voor de nummer 1 van de wereld die bekend staat om zijn kracht vind ik het wel mee vallen. Ik pak dat ook wel als ik daar op zou trainen. uit veiligheidsoverwegingen ga ik nooit verder als 300.
40 graden is hij gewend, dus dat maakt ook niet zo heel veel uit.
En drukpak geeft toch extra power of niet?
En ik weeg net zo zwaar als hem, dus daar zit het verschil ook niet in.

je leg press is 300 zeg je, ronnie pakt 1200, lijkt me een factor 4? heb je de dvd gezien?? ik denk niet dat je een training met hem doorkomt. met alle respect voor jou hoor :)

en met alle respect, hij is 140 kg. met op zijn hoogst 8% vet, red jij dat ook? zoveel spiermassa op een frame, zulke massieve poten vreten gigantisch veel enrgie tijdens een set, dat is iets wat sommige niet snappen. hoe meer spier hoe meer energie er weggevroten wordt tijdens een set van die spier. de meeste zullen het wel gemerkt hebben dat in de eerste maanden dat ze trainden ze zo 2,5 uur aan 1 stuk door konden gaan en jaren later zitten ze er na 45 min. volledig doorheen.

ronnie traint dan ook nog eens in een reprange richting de 15 reps... dus extreem zware gewichten, hoge intesiteit en veel reps...

ik geef het je te doen.

soulreaver zei:
je leg press is 300 zeg je, ronnie pakt 1200, lijkt me een factor 4? heb je de dvd gezien?? ik denk niet dat je een training met hem doorkomt. met alle respect voor jou hoor :)

en met alle respect, hij is 140 kg. met op zijn hoogst 8% vet, red jij dat ook? zoveel spiermassa op een frame, zulke massieve poten vreten gigantisch veel enrgie tijdens een set, dat is iets wat sommige niet snappen. hoe meer spier hoe meer energie er weggevroten wordt tijdens een set van die spier. de meeste zullen het wel gemerkt hebben dat in de eerste maanden dat ze trainden ze zo 2,5 uur aan 1 stuk door konden gaan en jaren later zitten ze er na 45 min. volledig doorheen.

ronnie traint dan ook nog eens in een reprange richting de 15 reps... dus extreem zware gewichten, hoge intesiteit en veel reps...

ik geef het je te doen.
Ik heb zelf ook die dvd gezien en die squat van hem van 360 kilo is zeker wel te halen.
Heb zelf gesquat tot 300 kilo met banden maar zonder pakje en een pakje scheelt toch gauw zo'n 20 a 25 kilo.
Mijn legpress is 625 kilo geweest maar 1200 kilo is echt veel .
Neem dat maar van mijn aan.
En dan nog een set van 9 dat is niet normaal.

soulreaver zei:

ahum.. 300kg SQUAT ;)

de meeste zullen het wel gemerkt hebben dat in de eerste maanden dat ze trainden ze zo 2,5 uur aan 1 stuk door konden gaan en jaren later zitten ze er na 45 min. volledig doorheen.

Dit heeft vooral te maken met de intensiteit waarmee je traint. Ik ben het zker wel met je eens dat meer spiermassa, je meer energie kost. Maar het voorbeeldje hierboven vind ik niet helemaal kloppen.

En 1200 kg is megaveel!! absoluut. Maar kijk eens hoever hij dat gewocht laat doorzakken, dat kan dus wel ff wat dieper (hij red de 90graden niet eens).. en dat gaat hem niet lukken.

Al met al een verschrikkelijke sterke kerel! :thumb:

maar het blijft ook een vraag hoe hij dat allemaal voor elkaar krijgt in een wedstrijdvoorbereiding. Ik wil niet weten hoeveel hij in het offseason pakt.

soulreaver zei:

ik geef het je te doen.

SR, ik ben het met je eens, dat hij vrij intensief traint. Totaal geen momentum, want hij gaat in 1 ruk door, en komt niet eens helemaal naar boven, dus hij pakt geen enkele rust.
En ik pakte 300 kg voor 6 reps zonder accesoires what so ever en aan het eind van mijn training (eerst 2 sets extensions, 2 sets lying leg curls, 2 sets standing leg curls, 2 sets hack squats en 3 sets leg press).
Die 140 kg die je in het begin opvoerde had te maken met dat hij dat ook nog eens naar boven moest brengen, en dat moet ik dus ook (ongeacht vet of spier, 140 kg is 140 kg).
En ik heb de dvd gezien, al drie dagen achter elkaar.
Leg press is woest!
Maar ik heb wel eens leg press apparaten gezien die een iets hogere incline hebben als deze.

BTW, ik weet dat je fan van Ronnie bent dus ik laat je verder met rust ;)

Was wel lachen om te zien dat de hele gym mee ging helpen om het gewicht van het apparaat af te halen. Echt sick gewoon :D

Terug
Naar boven