Eznir
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RichardV zei:SR, ik ben het met je eens, dat hij vrij intensief traint. Totaal geen momentum, want hij gaat in 1 ruk door, en komt niet eens helemaal naar boven, dus hij pakt geen enkele rust.
En ik pakte 300 kg voor 6 reps zonder accesoires what so ever en aan het eind van mijn training (eerst 2 sets extensions, 2 sets lying leg curls, 2 sets standing leg curls, 2 sets hack squats en 3 sets leg press).
Die 140 kg die je in het begin opvoerde had te maken met dat hij dat ook nog eens naar boven moest brengen, en dat moet ik dus ook (ongeacht vet of spier, 140 kg is 140 kg).
En ik heb de dvd gezien, al drie dagen achter elkaar.
Leg press is woest!
Maar ik heb wel eens leg press apparaten gezien die een iets hogere incline hebben als deze.
BTW, ik weet dat je fan van Ronnie bent dus ik laat je verder met rust![]()
Moen zei:Om de discussie te beëindigen : moest Ronnie moeten trainen op het reptempo en met de rom van Yates zou hij waarschijnlijk minder heffen als de grote Yates zelf
Einde discussie, leve Yates !![]()
RedDragon zei:Kijk bro, ik zal je dit zeggen: het ligt veel aan de genen. Als je begint met een squat van 50 pounds en dit bouw je op naar 800 pounds heb je een sick ass mass gain. Begin je met een squat van 400 pounds en dit bouw je op naar 800 pounds heb je ook een zeer goeie mass gain maar absoluut niet zoveel als degene die van 50 naar 800 gaat (ff extreme voorbeeldje maar zo is het makkelijker te begrijpen). Jij pakt nu misschien 300 kg maar jij bouwt misschien makkelijker kracht op als Ronnie en toen je begon was je misschien wel sterker als toen Ronnie begon. Greetz

Moen zei:Om de discussie te beëindigen : moest Ronnie moeten trainen op het reptempo en met de rom van Yates zou hij waarschijnlijk minder heffen als de grote Yates zelf
Einde discussie, leve Yates !![]()
Moen zei:En omdat Sergio dat was en Ronnie ook is Ronnie sterker als Yates ?
Rare redenering hoor![]()
Maar idd we zullen het nooit zeker weten

RichardV zei:
j/k
zowel ronnie als yates zijn extreme toppers 
wax_attack zei:Kan iemand mij een kopietje bezorgen van die DVD, ik wil hem echt zien
Pm mij maar ik geef er 15€ voor.
BTW... offtopic, werkt een kopie op een PS2?
soulreaver zei:eigenlijk wel, maar alleen om me gelijk op jou te halen en te bewijzen dat ronnie the man isj/k
zowel ronnie als yates zijn extreme toppers
![]()

RichardV zei:
op gewicht pak je me op intensiteit sloop ik je 
Silva zei:

sanniejj zei:Denk wel dat ronnie clean is. Hij doet namelijk al 10 jaar aan BB. Tijd zat om zo huge te worden. Iemand die gebruikt hoeft heus niet groter te worden dan iemand die niet gebruikt. Het draait er alleen om hoe lang het duurt.