AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Rich Piana: De waarheid (die we allemaal kennen) over de supplementen industrie

zit intussen wel reclame te maken voor een "speciale supp" dus herwint enerzijds zijn geloofwaardigheid terug en gebruikt dat moment voor extra reclame.

Nuja vind zn filmpjes altijd lachen

Het is eigenlijk vrij logisch. Door het enorm stijgend aanbod van supplementen zien mensen door de bomen het bos niet meer. Om te concureren moeten bedrijven steeds meer moeite doen en dus 'Amerikaanse' reclame gaan maken om hun product te verkopen. Mooie praatjes ophangen terwijl de basis (voeding) links wordt gelaten. Ze laten je denken dat supplemten magische spieropbouwers zijn. Als je voeding voor jezelf in orde is kun je naar mijn mening pas aan supplementen beginnen omdat je geen tijd hebt om heel dag door maaltijden te maken, het is een aanvulling. Jammer dat veel mensen er in trappen en hun geld beter kunnen besteden aan juiste voeding.

Ik vind het wel gedurfd dat hij tegen de industrie in gaat en ook wat nemen noemt als voorbeeld. In het verleden zijn sommige YouTubers voor minder al aangeklaagd, maar op zich blijft hij binnen de perken. Volgens mij is het wel een slimme zakenman, in het verleden aardig wat geld verdient met vastgoed begreep ik. Maar hij heeft vast wel een marketingteam die een strategie heeft bedacht voor zijn eigen lijn. Rich heeft er bewust voor gekozen om geen whey en geen weightgainer in zijn lijn op te nemen en te hameren op 'real food', maar waarschijnlijk heeft hij zelf ook wel door dat de markt voor whey producten te verzadigd is. Dus puur vanuit marketing geredeneerd, is gewoon onderdeel van zijn merkstrategie/beleid. Zal wel een soort all-in-one drankje worden gezien onderstaand filmpje :roflol:

https://www.youtube.com/watch?v=ruOk_xG2eN8

weet iemand waar je die tanktop kan kopen die die gozer draagt?
kapot vet!

Hij geeft het teminste toe, en of hij het wiel heeft uitgevonden ? Nee natuurlijk niet maar hij komt er teminste wel mee naar buiten voor een breed publiek omdat hij weet dat veel mensen in supps geloven. Hij heeft het dus goed voor met zijn medemens.

90% van de mensen denken dat ze op supps groot worden. Alleen al op mijn facebook wall staat het dagelijks vol met fotos van jongens hun nieuwe supplementen voorraad. Dit filmpje is heel goed en kan alleen maar een pluim verdienen.

Mensen die zich er een beetje serieus in hebben verdiept weten dit natuurlijk wel. Die 90% waar jij het over hebt zullen het vaak nooit leren. Die denken als ze tijdje echt willen knallen dat ze dan een supplement nodig hebben. Die laten zich wat aansmeren in de lokale suppshop of door fancy reclames op internetshops en gaan vervolgens met een pakketje gebakken lucht naar huis.

Is van zijn eigen lijn ;)

Wie weet dat niet.

Is gewoon vanzelfsprekend. Een supplement blijft een supplement.

Maar beter een shake dan helemaal niks.

Zou je denken.

Maar de algemene kennis over voeding, iets wat men dagelijks in zijn mond stopt, is ongeloofelijk bedroevend triest. Heb je vrouwen wel is horen praten over afvallen? Je hoort ze gewoon die bullsh*t magazines en tv shows na praten met extreme bro science. En zo is denk ik wel 75-90% van de mensen.

De kennis over supplementen is nog slechter dan dat. Zelfs de meeste die naar de sportschool gaan praten alleen maar bro science. Wat denk je van degene die geen reet geven om fitness? Die denken dat "Anabolic ZMA" van B&F anabolen zijn ;)

Als ik of jij of jason blaha het zegt maakt het geen ene reet uit. Jij bent niemand en niemand geeft 1 **** om jouw mening behalve je vrienden misschien. Dus goed dat hij het zegt, iemand die wel iets betekent in dat wereldje.

Ik ga mijn abbo op Mens Health opzeggen nu ik dit weet !! Nooit gedacht ;)

Terug
Naar boven