MuscleMeat

Riem kopen...

scrained

Advanced Bodybuilder
Waardering
33
Ik heb de verschillende topics afgezocht maar vind geen antwoord op mijn vraag :D

Wil dus de benima riem kopen van 40 euro die hier wordt aangeraden, alleen heb ik geen idee hoe ik de maat moet bepalen.

Als ik een riem strak rond mijn buik span bekom ik rond de 96-100 centimeter, maar als ik bijvoorbeeld medium koop(omtrek 104 centimeter) en ik verdik nog wat, moet ik dan weer een nieuwe kopen? Is het maw een maximum of een minimumwaarde dat er staat aangegeven of iets gemiddeld? En hoeveel speling zit erop? Zijn toch wel bepalende factoren voor welke maat ik moet kiezen denk ik... maar staat er nergens bij...
Bedankt en sorry voor de n00btopic...:D

Riem doe je ook nog strak. Dus van die 96 cm van je buik gaat nog wat af. De medium zal voldoen.

Stuur ze een mailtje met je buikomtrek.

Even een vraag van mijn kant af.

Zijn er mensen die ervaring hebben met http://www.benima.nl/product/powerlift_riem?path=120

Is het de maximum maat of de minimum die er bij staat. Ontspannen heb ik nammelijk 112cm. Wat net een large is. Maar past dit dan (ik snap dat je hem aantrekt) maar is het het grootste van de riem of het kleinste?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou extra large aanraden, ik had eerst een medium en die pastte niet, heb hem moeten terugsturen en heb dan een large thuisgekregen. Hij past perfect, maar de extra large zou mij ook passen ben ik vrij zeker van. Als de extra large je niet past kan je hem altijd trugsturen, is geen probleem, als je de large koopt en hij past nipt en je word wat breder moet je toch weer die extra large kopen

Als je vna plan bent te gaan afvallen mss wel voor de large kiezen.

Even een vraag van mijn kant af.

Zijn er mensen die ervaring hebben met http://www.benima.nl/product/powerlift_riem?path=120

Is het de maximum maat of de minimum die er bij staat. Ontspannen heb ik nammelijk 112cm. Wat net een large is. Maar past dit dan (ik snap dat je hem aantrekt) maar is het het grootste van de riem of het kleinste?

Dude 112cm? Is dat normale toestand of is ontspannen bij jouw uitgezakte toestand?
Ik heb 114/115...weeg alleen wel wat zwaarder...wat weeg jij nu dan?

Hmmz volgens zijn foto weegt hij 104 bij onze lengte...Dan stevig middel en zo dik ziet hij er ook niet uit...

Middel is nogal breed, of heb ik op het verkeerde punt gemeten. Zo rond me navel met me buik helemaal ontspannen.

(edit : als ik me buikaanspan en het meetlint ietsjs strakker trek is het 100cm , best verschil moet ik zeggen)

Laatst bewerkt:
Een large gaat passen.

Ik heb een XL en die valt vrij groot. Heb er ook al extra gaatjes bij gezet. Ik ben ook 194cm en 118kg nu.

Oke bedankt man, dan gaat ik die bestellen morgen;)

Wel gaaf om te zien dat er ook meerdere lange mensen (194) hier zitten die een flink pak massa hebben.

• Topic Starter Topic Starter
189 en 105 hier, al ben ik ook wel vrij dik :D.
Cutten doe ik wel als ik sterk genoeg ben -_-

Als je een large gaat nemen mag je er zeker van zijn dat hij te klein is, zeker als je hem gaat gebruiken om te squatten en deadliften.

112cm vs 110cm...
Toen ik in het begin met gewichtheffen begon had ik hem ook veel te klein gekocht en zat ik op het laatste gaatje. Laat ons zeggen dat dat niet leuk was :)

Als je de mogelijkheid hebt doe je er goed aan eens een riem te passen van iemand anders.

Ik heb vorige week deze gekocht en ben er heel tevreden over.
Goed en goedkoop...
Wat wil je nog meer :D
En bovendien nog snel ook,had hem dezelfde week nog thuis.
Zal er natuurlijk wel aan liggen hoe snel je betaald :D
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p467_PowerSports-Powerliftriem.html
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Powerliftriem van PS – Power Sports – uit echt suède

Voor zware ambitieuze krachttraining

• uit 1 cm dik suède
  • uitstekend pasvorm, zeer comfortabel
  • dubbele naadverloop - super design
  • hoogwaardige kwaliteit, lange levensduur
  • gesp met dubbele tong - chroom
  • optimale steunbreedte van 10 cm
  • kleur: zwart
De volgende maten staan tot uw beschikking:

• S (63 - 81 cm)
  • M (72 - 90 cm)
  • L (84,5 - 102,54 cm)
  • XL (90,5 - 108,5 cm)

Geen idee, maar ik vind die van Benima echt superfijn..

Ik heb vorige week deze gekocht en ben er heel tevreden over.
Goed en goedkoop...
Wat wil je nog meer :D
En bovendien nog snel ook,had hem dezelfde week nog thuis.
Zal er natuurlijk wel aan liggen hoe snel je betaald :D
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p467_PowerSports-Powerliftriem.html
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Powerliftriem van PS – Power Sports – uit echt suède

Voor zware ambitieuze krachttraining

• uit 1 cm dik suède
  • uitstekend pasvorm, zeer comfortabel
  • dubbele naadverloop - super design
  • hoogwaardige kwaliteit, lange levensduur
  • gesp met dubbele tong - chroom
  • optimale steunbreedte van 10 cm
  • kleur: zwart
De volgende maten staan tot uw beschikking:

• S (63 - 81 cm)
  • M (72 - 90 cm)
  • L (84,5 - 102,54 cm)
  • XL (90,5 - 108,5 cm)

Dat zijn echt super riemen! Heb een riem gekocht met eenzelfde sluiting en vind die veel fijner dan de gewone sluitingen waarbij je je buik nog een stuk moet intrekken voordat je de sluiting kan openen of dichten. Deze sluiting haakt er gemakkelijk in én uit!

je kunt ook gewoon naar de eerste de beste schoenmaker gaan en er een gaatje bij laten maken. en anders een kijken op pro wrist.com . Alle maten en soorten. binnen drei dagen in huis.

Terug
Naar boven