MuscleMeat

Rijst lekker maken.

Ik kook basmati / pandan rijst, wok de kipfilet. De gekookte rijst er bij met roerbak groenten.
En ook van die nasi kruiden er door pleuren, en nu ik in de bulk zit saté saus er bij, of chili saus. :)

currysaus doe ik altijd

Heb ooit eens gelezen dat je kwark met currypoeder kan mengen (eventueel aanlengen met water/melk) en dit als saus gebruiken

Je kan anders de rijst op je vrouw haar buik en borsten leggen, en dan het er af likken. het zal wel smaken.

gewoon beetje switchen met merken en smaken. Ik kies nu voor basmati echt heerlijk en totaal geen moeite om weg te werken. Misschien kan currysaus helpen.

Ui kruiden + lookkruiden.. Echt lekkker

Chicken tonight .. heeerrllijk :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Of

Ketjap + sambal! Does the trick for me!

Basmati rijst koken, groenten erbij smijten & de kip + kruiden (curry & pili pili)
Overheerlijk!

Wat ik altijd doe is 1 of 2 theelepeltjes van dat kipbouillon in poedervorm erin te doen terwijl de rijst al gaar nog in de pan zit. Goed roeren en de rijst even laten staan. Superlekker.

Dat poeder is van het merk Knorr en kun je alleen bij de Makro of Sligro kopen. Is zo'n kilobak voor 20 euro ofzo.

Knoflook en Uien poeder:
000562582_001_164660_200.jpg

Bij uitzondering Aromat:
knorr-aromat.jpg

ik gooi er altijd mostert overheen en dan vind ik het heerlijk:)
droog vindt ik er ook geen **** aan en vindt ik het niet de moeite

Als je geen extra's wil gebruiken, zoals ketchup ofzo... Dan kan je gewoon ook lekker alles door elkaar prakken. Dan hapt de rijst automatisch wel wat makkelijker weg.

Het belangrijkste is eigenlijk dat je nog smaak aan je eten hebt, anders hou je het niet vol denk ik.

PS: Al eens volkorenpasta geprobeerd?

Kwark met knoflook, peterselie smaakt net als tzatziki

Terug
Naar boven