Fitness Seller

Rijst of pasta

Ano_128200

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
Goeie avond allemaal,

Wat is nu precies waarvoor en waarom rijst of juist pasta?
Ik eet namelijk veel liever pasta dan rijst maar is dat dan juist slecht of juist niet?

Ik ben nu maximaal bezig met veel koolhydraten eten dus ik zou zeggen pasta.

Ik wil graag de verschillen weten tussen pasta en rijst en vooral waarom nu rijst of juist pasta...

Graag jullie mening

Groeten

Stel de vraag de volgende keer gewoon 1x in plaats van 3x in 4 zinnen is een stuk overzichtelijker. :D

Waarom ben je daar dan eigenlijk mee bezig als ik vragen mag ?

Als je zo min mogelijk vet en zoveel mogelijk eiwit binnen wilt krijgen zou ik voor rijst gaan. Wil je dat niet, dan eet je pasta.

• Topic Starter Topic Starter
Om aan te komen , ik kom niet echt gemakkelijk aan dus ik moet nogal wat eten.
Zit nu op de 4000 kcal per dag en dat is soms nog te weinig.

Maar het maakt me nu niet echt uit of het vettig is, dat komt over een paar maanden of volgend jaar wel weer.
Eerst maar is een beetje massa opbouwen.

Maar kwa eiwit zit ik met volkoren macaroni beter dan met rijst, rijst is 9gr en macaroni is 13gr (per 100gr) dan zou het alleen gaan om het vet (zou ik zeggen)

Waarom de neuq zou je uberhaupt pasta of rijst voor eiwit eten? Haal dat nou maar uit andere voeding... En vwb rijst of pasta: whatever the **** fits your macros.

• Topic Starter Topic Starter
je hoort iedereen altijd RIJST MET KIP, ja prima maar pasta met kip gaat net zo goed en vind ik beter dan rijst.

Ik eet het ook niet voor me eiwit daar heb ik me kip of andere producten wel voor.

ik ben geswitched naar rijst omdat ik met minder al voldaan ben, mijn porties mooi kan verdelen (met die zakjes) en omdat ik verliefd ben op pasta, kan er van blijven eten.

Terug
Naar boven