XXL Nutrition

rijstcrackers in plaats van brood??

Ik heb haar alles al diverse malen uitgelegd. Mijn grootste probleem is dat ik geen eten voor haar kan vinden, wat in een cut dieet zou passen. Een eiwit bron bedoel ik. In de kwark gooit ze suiker, anders vindt ze het niet te eten. Door de tonijn mayonaise, om dezelfde reden. En ze snapt niet dat ik mijn eten mijn strot door krijg. Tja het is dan, of toch eten wat ik eet, of meer cardio.

???

Misschien ketchup door de tonijn ipv mayo

Ik heb haar alles al diverse malen uitgelegd. Mijn grootste probleem is dat ik geen eten voor haar kan vinden, wat in een cut dieet zou passen. Een eiwit bron bedoel ik. In de kwark gooit ze suiker, anders vindt ze het niet te eten. Door de tonijn mayonaise, om dezelfde reden. En ze snapt niet dat ik mijn eten mijn strot door krijg. Tja het is dan, of toch eten wat ik eet, of meer cardio.

???

Kaneel en zoetstof door de kwark, verder kan gezond en goed eten ook lekker zijn. Met tonijn kan je lekkere salades maken.

Kijk eens in het; wat eet je nu topic..

Als ze wat wilt bereiken, dan zal ze er ook wat voor moeten doen. Uitleggen kan je op meerdere manieren doen. Op een opdringerige manier zal niemand leuk vinden. Ga samen met haar hardlopen of sporten. Pers een sinaasappel en doe het door de kwark. Of doe er Slimpie in (zit bijna geen kcal in).

Als ze niks wilt veranderen zal ze ook niks bereiken.

Ach, kwark is ook geen vereiste. Een stuk vis kan net zo goed.

Of casseine, ook te krijgen in lekkere smaakjes.

Zou meer voeding baseren op dingen die ze wel lust, dan moeite doen om r eten voor te schrijven dat ze niet lust.

Als je niet weet WAAROM je aan de vis / kwark / vlees / andere eiwitten zou moeten, en niet gewoon wat kcals minder zou kunnen eten dan ligt de basis al niet goed. Vandaar dat ik BFFM aanraad.

???
maak zelf voor haar tonijn...

in blender met wat augurk/ui en beetje yoghurt! peper/paprikapoeder...
en dan is t echt mega lekker!

• Topic Starter Topic Starter
Ga samen met haar hardlopen of sporten..

Hey, wel de hele draad lezen, hè. ;) Ik ben al voor de tweede keer met haar wezen hardlopen om 6 uur 's morgens.

Verder lust ze die kwark met zoetstof wel, en huttenkase. Ik heb ook eiwit caseine supplement in vanille smaak wat ze eet/drinkt. En ik leg natuurlijk alles uit.

Het enige waar ik te weinig op gelet heb is wát ze wil eten. Ik prop zelf alles naar binnen 'wat erin moet komen', en heb me nooit druk gemaakt om de smaak. Ik zal nog meer recepten gaan bekijken. Zeuren over de smaak vond ik voor euh, watjes. :o

Als je niet weet WAAROM je aan de vis / kwark / vlees / andere eiwitten zou moeten, en niet gewoon wat kcals minder zou kunnen eten dan ligt de basis al niet goed. Vandaar dat ik BFFM aanraad.

Ik moest meteen hieraan denken :) "http://www.ergogenics.org/vetzucht83.html"

"Het maakt niet uit wat voor dieet je precies volgt, afslankpogingen worden effectiever als je een beetje inzicht krijgt in de psychologie van het teveel eten. Dat ontdekten onderzoekers van het Mexican Social Security Institute door een proef met honderd te dikke vrouwen. De Mexicanen schrijven dat binnenkort in de British Journal of Nutrition."

(Al ben ik trouwens helemaal geen ergogenics fan:rolleyes:)

Terug
Naar boven