AndroidHealthClinic

RIP Nasser El-Sonbaty

Bezoekers in dit topic

Wie was dat ook alweer die een topic had gemaakt met de vraag of anderen ook altijd de hele dag door aan AAS moesten denken :roflol:

Volgens mij spuitelf :trollface:
 
Welke kwalen dan bijv? Heeft dan niet veel met aas te maken. Zie hier in de apotheek ook veel mensen met ''ernstige problemen'' 85 procent hier slikt medicijnen voor hun hart.

En hoe zit het met de anticonceptie pil hoe betrouwbaar is dat? Kunnen ook heel erg veel problemen veroorzaken maar alsnog slikken vele vrouwen het.

Nieren, hart, bloeddruk en nog wat andere psychische dingen.
Mijn vrouw slikt daarom ook al jaren geen pil meer. Is naar mijn mening ook niet goed. Ik was klaar met kinderen, dus de stengels konden dichtgeknoopt worden.
 
wat een fysiek had die kerel toch. had eigenlijk wel een keerjte moeten winnen van yates.
 
Sodeju, die vent had wel kuiten zeg!
 
idd. Dwarft Yates die daar met een biceptear staat.

Viel me ook al op. Niks tegen Yates maar in dat korte stukje vond ik Nasser ook echt beter, en dan nog winnen met zo'n gescheurde biceps..
 
nooit de shine gekregen die hij verdiende helaas. bazen fysiek

vlcsnap-2013-03-22-17h08m49s139.jpg
 
Z'n kop was ook niet Amerikaans genoeg volgens mij...
 
Z'n kop was ook niet Amerikaans genoeg volgens mij...

volgens mij was het altijd het gezeik met die super rug van yates, 1 keer omdraaien en de show was gewonnen
 
oke ''willemyates''

ja ben inderdaad een yates fan, maar wil niet zeggen dat yates altijd had moeten winnen.
yates had eigenlijk slechte armen, en slechte schouders althans in mijn ogen.
maar die fckng rug, niet normaal, en dat was ook altijd de reden dat hij won.
maar nasser had zeker kunnen/moeten winnen
 
ja ben inderdaad een yates fan, maar wil niet zeggen dat yates altijd had moeten winnen.
yates had eigenlijk slechte armen, en slechte schouders althans in mijn ogen.
maar die fckng rug, niet normaal, en dat was ook altijd de reden dat hij won.
maar nasser had zeker kunnen/moeten winnen

Wedstrijden op dat level draaien eerder om politiek en contracten op alleen een goede rug en shape meer was heel dorian niet een beetje een gepimpte branch warren
 
Wedstrijden op dat level draaien eerder om politiek en contracten op alleen een goede rug en shape meer was heel dorian niet een beetje een gepimpte branch warren

nou dat ben ik niet met je eens,

yates kwam met een heel nieuw pakket, een rug die nog niemand had gezien, een lager vet percentage.
zijn benen waren in de begin jaren out of this world.

en toen de gut natuurlijk, hij leek wel zwanger in de latere jaren.
toen de blessures, had niet meer moeten winnen.
 
nou dat ben ik niet met je eens,

yates kwam met een heel nieuw pakket, een rug die nog niemand had gezien, een lager vet percentage.
zijn benen waren in de begin jaren out of this world.

en toen de gut natuurlijk, hij leek wel zwanger in de latere jaren.
toen de blessures, had niet meer moeten winnen.

Daar heb je zeker gelijk zijn begin en halfverwege zijn loopbaan was superieur alleen daarna ging het fout en bleef hij winnen jammer echter is dit dan ook van toepassing op veel Mr O wedstrijden
 
Zowel Nasser als Levrone als Wheeler hadden wat mij betreft wel eens kunnen winnen van Yates. Maar dat is persoonlijke smaak.
 
Back
Naar boven