- Waardering
- 761
Kruisje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alweer eentje die veel te vroeg heen gaat...RIP.
Het is nu helaas bijna niet meer te ontkennen dat hogere doseringen en (waarschijnlijk) constant gebruik van AAS vroeg of laat toch echt hun tol gaan eisen. Het lijstje wordt alsmaar langer en langer...en dan heb ik het alleen nog maar over bb'ers die bij het grote publiek bekend zijn.
Het zure bij nierproblemen is dat je ze vaak te laat op het spoor komt. Kan zichzelf ook niet herstellen zoals een lever dat bijvoorbeeld kan. Ben nog steeds van mening dat tren, ongeacht in welke vorm, dodelijk is op ten duur.

tren is een heftig goedje ja, erg belastend voor het lichaam maar ook een heel effectief middel.
tren, hgh, insuline spelen toch wel een erg grote rol op dat niveau. bread n butter![]()
Het waren bij Nasser niet alleen nierproblemen, maar ook vooral hartfalen. Net als bij tientallen andere prof bb'ers, worstelaars etc. Allemaal dood door hartproblemen. Het is gewoon niet meer te ontkennen dat overmatig gebruik van AAS dit op den duur veroorzaakt.
En dan heb ik nieuws voor jullie ook met Markus Rühl gaat het al een tijdje heel slecht. Dit vernomen uit betrouwbare bron die naar de USA was voor 3 maanden. Verder valt het op dat de mannen die in de jaren 90 hun top tijd hadden nu de prijs betalen daarvoor uiteraard de eerste was Mike mattarazzo, flex wheeler en ga zo door wel zeggen deze mannen zelf dat ze te ver zijn gegaan. De massa en shape die hun hadden bestaat niet dat het goed kan zijn. En wat ik hier nog mis zijn de diuretica die vele malen gevaarlijker zijn dan tren en dergelijke. Diuretica kosten Mohammed benazzia het leven Mustafa Mohammed ging er bijna aan dood. Paul dillet had hier problemen mee alles om maar ripped on stage te komen. Verder is ook te verwachten dat de huidige pro's hun prijs ook moeten gaan betalen op den duur het is onmogelijk dat jongens van 25-29 jaar groter zijn dan mannen die al jaren meedraaien. Dit heeft een prijs
Wat is er precies met Ruhl aan de hand dan? Zag er de laatste tijd ook erg slecht uit op filmpjes.
jay draait ook heel lang mee aan de top vraag me af wrm hij er nog gezond uit zietHang natuurlijk allemaal van de spullen af die ze gebruiken en de dosering.
Heb wel eens gehoord dat ruhl er een ton / anderhalve ton per jaar doorheen ramde aan alles in zijn toptijd
jay draait ook heel lang mee aan de top vraag me af wrm hij er nog gezond uit ziet

jay draait ook heel lang mee aan de top vraag me af wrm hij er nog gezond uit ziet