XXL Nutrition

Risico Test-E only op 21 jaar

Bezoekers in dit topic

220kg squat als 21 jarige, die natty is..

Ben benieuwd waar dat heen gaat als je gaat kuren gast.
 
Je hebt dus geen evidence voor je claim.
Jij bent scherp.

Maar zonder dollen. Stiekem wilde ik gewoon antwoord op een vraag. Jij en ik weten allebei dat jij de pubmed koning bent. Die PSA meting kan ik dus ook wel droppen. Thx Galen. X
 
Laatst bewerkt:
Jij bent scherp.

Maar zonder dollen. Stiekem wilde ik gewoon antwoord op een vraag. Jij en ik weten allebei dat jij de pubmed koning bent. Die PSA meting kan ik dus ook wel droppen. Thx Galen. X
PSA-meting kun je gerust doen, het risico is alleen niet verhoogd t.o.v. iemand die wat jaartjes jonger is. En dan niet zo zeer voor prostaatkanker, maar voor benigne prostaathyperplasie. Risico begint daar pas serieus op toe te nemen na een jaartje of 40. (En zelfs dan is het maar de vraag wat het nut is van PSA-screening.)
 
Sommige hebben wellicht hun plaats zoals een mk677, maar de echte gains ga je toch halen met roids. Daarbij komend zijn de meeste steroïden grondig onderzocht en blijken relatief veilig. Sarms zijn amper/geen(?) onderzoek naar gedaan.

broekie

Dit klopt wel ja. SARMs zijn interessant als je de sides van roids niet kan verdragen. Maar echte roids geven zo ontiechelijk snel een boel gains.

Ik heb zowel SARMs als roids geprobeerd. Met test e en NPP kwam ik 6kg aan in 6 weken. Helaas teveel sides dus vroegtijdig gestopt. Ik ben jaloers op de gasten die een mooi huidje en gezonde bloeddruk houden.

Met LGD en S4 werd ik stukken sterker, dat wel. Maar ik kwam hooguit 2kg aan. Wel was er nauwelijks onderdrukking dus herstellen was een fluitje van een cent. Dik pluspunt van SARMs. Met roids waren mijn ballen knikkertjes geworden en na het stoppen ging alles een tijdje minder lekker.

MK677 (geen SARM) is overigens fantastisch. En ook cardarine heeft een goede synergie met roids.

En wat betreft long term effecten. Onderzoek toont aan dat op korte termijn SARMs zeer veilig zijn met amper sides. Voorbeeld:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4111291/

Sluit niet uit dat er geen nare lange termijn gevolgen zijn, maar is imo niet aannemelijk. Dan zou dit uit de hoge hoed komen en totaal over het hoofd gezien zijn door onderzoekers. Maar het zou kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven