Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit srs? Hoe kom je erbij en wat is een goed alternatief?
alternatief ga het zelf maken, dan zie je wel hoe sterk 1ml tren al is.

jij liever dan ik. Misschien als je een gas brander hebt en je de olie warm in een flesje kan gieten die je vacuum kan zuigen dat het nog wel te doen is. Je hebt er in ieder geval wel de nodige equipment voor nodig. Zou voor mij niet ff mixen zijn met schone handen and that's it lijkt me niet verstandig abces wiseNoujij liever dan ik. Misschien als je een gas brander hebt en je de olie warm in een flesje kan gieten die je vacuum kan zuigen dat het nog wel te doen is. Je hebt er in ieder geval wel de nodige equipment voor nodig. Zou voor mij niet ff mixen zijn met schone handen and that's it lijkt me niet verstandig abces wise

ligt denk ik eerder aan jouw tren. Dat 90% van alle UG tren zwaar ondergedoseerd is of de verkeerde shit bevat is een feit.

is toch niet logisch dan?Joh.. maar wat lul je nou.. je zegt zelf dat je ook UG tren gebruiktis toch niet logisch dan?
wat is er dan niet logisch aan? snap je punt even niet.
het ging er om of het makkelijk was om zelf gear te maken.
Het niet logische eraan is dat je spullen gebruikt waarvan jij van te voren al wist dat het ondergedoseerd of nep zou zijn. Dat snap ik niet. Met die kennis wil ik het juist zelf gaan maken. Begrijp niet helemaal waarom jij dat dan niet hebt.

Dat het wat ondergedoseerd is kan best ja, maar nep hoeft een gerespecteerd ug lab niet meteen te zijn. Ga er iig we goed op![]()

Dat komt inprinciepe omdat ze in een tros groeien. Als de vruchten (bananen) groeien dijen deze uit en de vruchten die zich aan de buitenkant begeven zullen krom trekken mede door zwaartekracht. Bij een tros bananen zullen dus alleen die bananen krom zijn die zich aan de buitenkant begeven, de bananen aan de binnenzijde of het midden zijn over het algemeen volledig recht![]()
Oke jij wel ik ben alleen maar ziekie tot nu toe. Nog weinig van kunnen profiteren. Veel succes bro make them epic gains
---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 15:09 ----------
Bron?

da's wel minder man.. heb tot zover echt bijna geen sides ondervonden.
maar zoek eens op negatieve geotropie, dan kom je dat bananen verhaal tegen![]()