MuscleMeat

risico's en bijwerkingen

vooruit

Laatst bewerkt:
Nou :p jij liever dan ik. Misschien als je een gas brander hebt en je de olie warm in een flesje kan gieten die je vacuum kan zuigen dat het nog wel te doen is. Je hebt er in ieder geval wel de nodige equipment voor nodig. Zou voor mij niet ff mixen zijn met schone handen and that's it lijkt me niet verstandig abces wise

Nou :p jij liever dan ik. Misschien als je een gas brander hebt en je de olie warm in een flesje kan gieten die je vacuum kan zuigen dat het nog wel te doen is. Je hebt er in ieder geval wel de nodige equipment voor nodig. Zou voor mij niet ff mixen zijn met schone handen and that's it lijkt me niet verstandig abces wise

het is simpeler dan je denkt :)

Denk ik ook.. Enneuh, de gasten die jouw vial gevuld hebben... wie zal het zeggen hoe steriel zij te werk gaan?

ligt denk ik eerder aan jouw tren. Dat 90% van alle UG tren zwaar ondergedoseerd is of de verkeerde shit bevat is een feit.

Zal geen merk namen noemen. Maar werd er knetter hard van, droog, mooiste look die idioot gehad heb. En zo geil als ik weet niet wat. En dat gevoel heb ik van test, mast, deca of andere aas nog niet gehad. Verder is de dealer betrouwbaar.
Zal best onder gedoseerd zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar het werkte wel :)

• Like
Waarderingen: kix
  • Topic Starter Topic Starter
laten we het even on-topic houden mannen:D

laten we het even on-topic houden mannen:D

Kan allemaal gebeuren na verloop van tijd maar als je bijv anavar neemt is het risico niet hoog dan bijv met andere meer androgene middelen

Neemt niet weg dat je als vrouw extra moet opletten, sterker nog helemaal niks gebruiken is beter.

wat is er dan niet logisch aan? snap je punt even niet.
het ging er om of het makkelijk was om zelf gear te maken.

Het niet logische eraan is dat je spullen gebruikt waarvan jij van te voren al wist dat het ondergedoseerd of nep zou zijn. Dat snap ik niet. Met die kennis wil ik het juist zelf gaan maken. Begrijp niet helemaal waarom jij dat dan niet hebt.

Het niet logische eraan is dat je spullen gebruikt waarvan jij van te voren al wist dat het ondergedoseerd of nep zou zijn. Dat snap ik niet. Met die kennis wil ik het juist zelf gaan maken. Begrijp niet helemaal waarom jij dat dan niet hebt.

Dat het wat ondergedoseerd is kan best ja, maar nep hoeft een gerespecteerd ug lab niet meteen te zijn. Ga er iig we goed op ;)

No :trollface:

Waarom zijn bananen krom?:D

Dat komt inprinciepe omdat ze in een tros groeien. Als de vruchten (bananen) groeien dijen deze uit en de vruchten die zich aan de buitenkant begeven zullen krom trekken mede door zwaartekracht. Bij een tros bananen zullen dus alleen die bananen krom zijn die zich aan de buitenkant begeven, de bananen aan de binnenzijde of het midden zijn over het algemeen volledig recht :)

Dat het wat ondergedoseerd is kan best ja, maar nep hoeft een gerespecteerd ug lab niet meteen te zijn. Ga er iig we goed op ;)

Oke jij wel ik ben alleen maar ziekie tot nu toe. Nog weinig van kunnen profiteren. Veel succes bro make them epic gains :)

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 15:09 ----------

Dat komt inprinciepe omdat ze in een tros groeien. Als de vruchten (bananen) groeien dijen deze uit en de vruchten die zich aan de buitenkant begeven zullen krom trekken mede door zwaartekracht. Bij een tros bananen zullen dus alleen die bananen krom zijn die zich aan de buitenkant begeven, de bananen aan de binnenzijde of het midden zijn over het algemeen volledig recht :)

Bron?

Oke jij wel ik ben alleen maar ziekie tot nu toe. Nog weinig van kunnen profiteren. Veel succes bro make them epic gains :)

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 15:09 ----------

Bron?

da's wel minder man.. heb tot zover echt bijna geen sides ondervonden.
maar zoek eens op negatieve geotropie, dan kom je dat bananen verhaal tegen :P

da's wel minder man.. heb tot zover echt bijna geen sides ondervonden.
maar zoek eens op negatieve geotropie, dan kom je dat bananen verhaal tegen :P

Haha was meer om te trollen ik geloof het wel hoor. Alleen over bananen praten in de aas sectie hehe.

Ja zijn geen sides man, heb pfeiffer, steeds opgezwollen keel en dan nog ambitieus trainingschema

Terug
Naar boven