XXL Nutrition

Riv's BB-Only LOG

rivelino

Ripped Bodybuilder
Waardering
73
Ik heb zojuist een berichtje naar bigmaus gestuurd om mn vorige log te verwijderen. We gaan weer beginnen op de old-skool tour(voeding en trainingen only)

Dus in mn log gaan we het voortaan hebben over bodybuilding only. In de hoop dat we in harmonie kunnen discussieren over noten, barbells, dumbbells, kwark, rijst, blessures, pr's, doelen, cardio etc. etc. etc. Gelieve niet off-topic gaan dus. Ik zal elke week posts van mn mentale staat doen(+ - van de afgelopen week afwegen in een review) En heel soms nog gebeurtenissen in het dagelijkse leven, maar nu alles vanuit een bb-oogpunt. We zijn niet voor niets op een bodybuildingforum. Ik heb vrijdag licht getraind en van mn verrekte pols voel ik niet veel meer. Dus ik hoop dat we morgen weer 100% kunnen gaan knallen. Met o.a een borsttraining op het programma.

Stats op 22-03-09 zijn als volgt:

Lengte: 1.68cm
Gewicht: 78kg(net gewogen)
BF: Ik geloof in de spiegel en niet in de huidplooimeters(Al ben ik wel van plan om in mei mn vet zorgvuldig te gaan meten)

Laatst bewerkt:
Heel veel s6 met je nieuwe schone logje!
Ik ga het volgen..

Succes inderdaad met je nieuwe log, blijf je volgen. ;)

• Topic Starter Topic Starter

Mn 1rm op de grote 3 heb ik nooit echt gemeten. Maar hou mn log maar in de gaten vanaf morgen. Ik voel me fit en sterk en ik ben in de afgelopen weken ook weer aangekomen dus als mn pols zich goed houdt dan ga ik deze week weer lekkere hardcore trainingen neerzetten.

Succes riv.

Maandag

Borst of beter gezegd Bench-day:D

Vandaag alleen borst gepakt. ****ing heavy(Vanaf april ga ik weer apart biceps(samen met borst op maandag) trainen)

Incline Dumbbell Bench Press

12x24(Warming-Up)
10x30
10x32
8x34

Opluchting >>> Mn pols hield zich goed:)

Bench Press (Helemaal laten zakken tot op de borst natuurlijk)

12x70 Very Easy
10x80Easy
8x90Iets moeilijker
5x100****ing zwaar:eek: (Ik wist dat ik een paar reps op 100 kon maken, soms voor de gein een paar reps 100 gemaakt, maar vandaag voor het eerst 100kg bench gepland tijdens mn training) Ben er tevreden over;) Mn 6e reps was ****ing slordig, dus die tellen we niet mee.

Incline Bench Press

8x70
8x80
10x70
6x80

Ik voelde hier duidelijk dat ik al een tijdje niet meer heb getraind

Dumbbell Bench Press

12x22
10x30
10x36
8x40

Comments: ****ing hardcore getraind zo hoort het! Mn borsten knalden bijna uit mn shirt na de training, kreeg mn shirt ook met heel veel moeite uit.(****ing pomp:D) Gister ging ik een beetje laat naar bed, omdat ik laat wakker was. Maar vandaag lig ik gewoon weer voor twaalven in dromenland;)

Laatst bewerkt:
zwaare training? :O Je borst loopt beduidend voor! Klopt dit? 100 Kilo Bench :O

Is inderdaad een goed hardcore trainingske geweest.

Ook serieuse goede krachtstats te zien naargelang je lengte en gewicht.
Toch voor wat borst betreft.

zwaare training? :O Je borst loopt beduidend voor! Klopt dit? 100 Kilo Bench :O

Borst, benen en in iets mindere mate de schouders zijn mn sterkste punten. Borst en benen pak ik gewoon heavy. Mn schouders pak ik iets lichter ivm angst voor blessures. En ik voer alle schouderoefeningen heel strict uit. Mn biceps kan je rekenen tot de zwakkere punten.(ze groeien minder hard dan de rest) En met mn rug gaat het wel lekker. (Pak rug ook vrij zwaar, wel lettend op de uitvoering natuurlijk.)

Is inderdaad een goed hardcore trainingske geweest.

Ook serieuse goede krachtstats te zien naargelang je lengte en gewicht.
Toch voor wat borst betreft.

Ik ben inderdaad tevreden over mn stats, als je kijkt naar mn lengte en gewicht. En het was inderdaad heavy, mn armen shaken nu nog een beetje:D

Wanneer krijgen we foto's te zien?

Wanneer krijgen we foto's te zien?

Goede training!
Echt heel zwaar...........

+1 je moet echt bizar grote t**ten hebben met jouw krachtstatus met die lengte.

Meeste vet zit in mn borsten, achterkant van mn armen en buik. Dus als ik helemaal netjes ripped off bent dan komen hier gegarandeerd pictures;) Ik begin trouwens wel een pens te krijgen, dus in juni/juli zal ik misschien 1/2 maanden even droogtrainen om vervolgens in september weer te gaan bulken(4 maanden?) En dan staat een monsterlijke cut gepland.

enkel presses voor je borst, geen flys?

Ik vind je indeling slecht eerlijk gezegd.

1)Ga of plat banken of plat met dumbbells.
en
2)Ga of schuin banken of schuin met dumbbells.

Dit is overkill bro zeker met een split. Probeer eens schuin te drukken daarna plat vervolgens te dippen en afmaken met een cable isolatie.

succes met je trainingen en je nieuwe log ;)

Ik vind je indeling slecht eerlijk gezegd.

1)Ga of plat banken of plat met dumbbells.
en
2)Ga of schuin banken of schuin met dumbbells.

Dit is overkill bro zeker met een split. Probeer eens schuin te drukken daarna plat vervolgens te dippen en afmaken met een cable isolatie.

Dit was de eerste keer dat ik het doe op deze manier. Oorspronkelijk stond gepland:

- Bankdrukken
- Schuindrukken dumbbell
- DB pull-over
- Standing Cable Fly

En nu voel ik ook dat mn borst behoorlijk is aangepakt. Ik wilde het een keertje proberen met 2x platdrukken en 2x schuin.(zowel barbell en dumbbell) Aan de ene kant beviel het me wel, maar ik merk nu gewoon dat ik echt helemaal stuk zit. Dus om over morgenochtend maar te zwijgen. Dippen heb ik in mn vorige 2 schema's gedaan. En ik heb dippen nog in mn schema staan op de triceps-dag. (Vorige schema: BB Plat, DB Schuin, Dippen, DB Pull-over en soms nog even chestpress of peck-deck)

Ik ben van plan volgende week dit te gaan hanteren:

DB Schuin
BB Plat
Dippen met gewichten aan dipriem
Standing Cable FLy's
Eventueel nog Chest-Press heel zwaar pompen

Of zal ik de 1e 4 gewoon hanteren? En die Chest Press sowieso eruit laten. Maar dan komt het heel erg in de buurt van mn jan-feb schema(alleen had ik toen db-pull over ipv cable fly's)

Terug
Naar boven