XXL Nutrition

Riv's BB-Only LOG

Zonde dat je geen weekendverhalen meer post, was altijd vers om te lezen.
Je moet het vermelden als je catabool bezig bent geweest he, je weet het, hoort erbij.

Succes met je nieuwe log en race richting summer, krachtige borsttraining.
De indeling van oefeningen was idd niet echt goed, maar zoals je hierboven voorstelt is logischer.

hardcore!

• Topic Starter Topic Starter
Zonde dat je geen weekendverhalen meer post, was altijd vers om te lezen.
Je moet het vermelden als je catabool bezig bent geweest he, je weet het, hoort erbij.

Succes met je nieuwe log en race richting summer, krachtige borsttraining.
De indeling van oefeningen was idd niet echt goed, maar zoals je hierboven voorstelt is logischer.

hardcore!

Tuurlijk, ik zal nog wel vermelden als ik catabool bezig ben geweest. Voorlopig staan er geen uitbundige weekendjes gepland. Uitzonderingen daargelaten.(Latin Village op 4 april, volgende week zaterdag dus) Elke vrijdag zal ik een review posten over mn mentale weerbaarheid(En de + - van de afgelopen week(za tot vr) af te wegen in een review) Mijn bodybuilding-week eindigt altijd op vrijdag(laatste training van de week) en het begint weer op de zaterdag. En de leuke gebeurtenissen zal ik af en toe nog wel vermelden, maar dan genomen van uit bb-optiek. Dus dat bijv. mn slaap/trainingen/eetpatronen eronder lijden.

De race tegen de summer is een taaie. Vooral omdat ik al een beetje een pensje begin te krijgen(en doeteugels(lovehandles):D). De planning was om gewoon door te bulken(en dan rond juni iets minder te gaan eten en een beetje cardio te gaan doen) Maar ik ben bang dat het een 'kleine' serieuze cut gaat worden, zo vlak voor de zomer.

Trouwens over de zomer gesproken is er iemand van jullie gister nog naar de opennig van bloomingdale geweest gister?(Loo? Xtralarge? Beginnerbb?) Ik las dat jullie wel van plan waren om naar bloemendaal te gaan. (Ik denk dat ik mezelf daar pas vanaf juni ga vertonen)

Laatst bewerkt:
Ik ben eigk een dag te laat, maar toch succes met je log!
ALvast een leuke borsttraining gedaan zie ik... wat zijn de plannen voor de komende uren/dagen ?;)

Voeding Maandag

9:30 100 gr brinta met melk + halve liter chocomel
11:45 4 snee brood met 100 gr kipfilet + 30 gr noten + Shake + multivit
15:15 6 snee brood met 150 gr kipfilet + 3 eieren(ei-eiwit) + 30 gr noten + 50 gr brinta met melk + visolie caps
17:15 1 Crossaint + 400 gr krieltjes met 6 plakjes kalkoekfilet + 2 snee brood met pindakaas + multivit
20:00 200 gr macaroni + 150 gr kipgehakt + visolie caps
22:00 50 gr noten + halve liter chocomel
23:30 500 gr. kwark

Rond 12 uur naar bed(Ik moet nog een paar dingetjes doorlezen, vandaar dat ik niet eerder naar bed kan) Maar ik zet mn wekker op 8:45.

Ik werd wel gebeld of ik meewilde zondag maar ik vond het nog een beetje te koud voor Bloemendaal. Schijnt dat het toch wel weer een dik feestje was.
Komt wel, we houden binnenkort een DBB-meet daar.

Strakke voeding. Pas op dat je niet teveel kip eet he, straks ga je nog eieren leggen.

Trouwens over de zomer gesproken is er iemand van jullie gister nog naar de opennig van bloomingdale geweest gister?(Loo? Xtralarge? Beginnerbb?) Ik las dat jullie wel van plan waren om naar bloemendaal te gaan. (Ik denk dat ik mezelf daar pas vanaf juni ga vertonen)

Zoals Loo zegt, beetje koud nog. Tegejn de tijd dat de zon niet meer uit de hemel te slaan is zal je me daar wel terug vinden ja. Dan wordt het ook tijd voor een dbb-meet.

Ik ben eigk een dag te laat, maar toch succes met je log!
ALvast een leuke borsttraining gedaan zie ik... wat zijn de plannen voor de komende uren/dagen ?;)

Werken/Trainen/Voorbereiden op mn studie die in september begint. Ik kan trouwens echt niet wachten op morgen. Ik ben hier helemaal aan het stuiteren van de energie.(morgen schouder)

Ik werd wel gebeld of ik meewilde zondag maar ik vond het nog een beetje te koud voor Bloemendaal. Schijnt dat het toch wel weer een dik feestje was.

Strakke voeding. Pas op dat je niet teveel kip eet he, straks ga je nog eieren leggen.

Zoals Loo zegt, beetje koud nog. Tegejn de tijd dat de zon niet meer uit de hemel te slaan is zal je me daar wel terug vinden ja. Dan wordt het ook tijd voor een dbb-meet.

Klopt, op Bloemendaal moet je met een tanktopje kunnen lopen. Maar als je dat zondag deed dan was je nu wel geveld door een brute keel/oorontsteking.

Ja, vandaag even nog zoeken naar variatie. Maar kip is het makkelijkst voor mij, ook om naar mn werk mee te nemen. Iemand nog andere suggesties voor mij?

2 * presses is echt genoeg als je zwaar gaat , daarna idd lekker afmaken met flyes en dips

toch zware gewichten rivo , netjes man

Broodje met daartussen kruidenboter en gerookte zalm.

Vind ik zelf wel leuk om af en toe mee naar het werk te nemen.

Bak rijst met kip,ei en groenten!

runderrookvlees, rosbief of tonijn.

zalm (gerookt of uit blik), koolvis, osseworst (:meal:), ...

Genoeg keuze denk ik zo.

Broodje met daartussen kruidenboter en gerookte zalm.

Vind ik zelf wel leuk om af en toe mee naar het werk te nemen.

Bak rijst met kip,ei en groenten!

Thnx beesten. Sardines/tonijn/rosbief/groenteschotel ik neem het allemaal op in mn hoofd, afwisseling gaat er komen dus.

Voeding Dinsdag

9:15 100 gr brinta met melk en 2 snee brood met pindakaas + banaan + visolie
12:15 4 snee brood met 100 gr kalkoenfilet + multivit
14:00 400 gr. aardappelkrieltjes + 100 gr rundersteak + visolie
16:00 2 snee brood met 1 blik sardines + 50 gr brinta
18:00 100 gr rijst + groente + 150 gr wijting + multivit
20:00 Gegeten bij een maatje van me. Ik kreeg halverwege buikpijn. (Sommige mensen kunnen echt niet koken:()
22:00 1 komkommer + 50 gr noten + 4 vissticks
23:30 Halve liter chocomel(Ik heb nog een beetje last van die maaltijd van 20:00 dus ik skip de kwark voor vandaag)

Redelijk gegeten verder dacht ik zo.

Lachen dat gaan we zeker doen mannen! Eerste rondje is van mij! Riv moet dan wel showen hoe hij meisjes gaat hosselen. Dat is een verplichting! Je hebt je jezelf gepresenteerd als een mega player dat wil ik zien! en hossel er gelijk ook eentje voor mij eentje van een jaar of 18
:whip:
Openingsfeest op bloomingdale was ook uitverkocht. Ik wilde ook zondagmiddag gaan. Het was een leuk feest wat ik had begrepen.

Riv, waarom ga je niet cutten als je BF zo hoog is?
Die maatlijd met de krieltjes begrijp ik sowieso niet goed met een hoog Bf 400 gram krieltjes en 100 gram vlees?
Doe dan 200 gram krieltjes en 200 gram vlees! Minder Kcal en lekker veel eiwitten!

Laatst bewerkt:
Lachen dat gaan we zeker doen mannen! Eerste rondje is van mij! Riv moet dan wel showen hoe hij meisjes gaat hosselen. Dat is een verplichting! Je hebt je jezelf gepresenteerd als een mega player dat wil ik zien! en hossel er gelijk ook eentje voor mij eentje van een jaar of 18
:whip:
Openingsfeest op bloomingdale was ook uitverkocht. Ik wilde ook zondagmiddag gaan. Het was een leuk feest wat ik had begrepen.

Riv, waarom ga je niet cutten als je BF zo hoog is?
Die maatlijd met de krieltjes begrijp ik sowieso niet goed met een hoog Bf 400 gram krieltjes en 100 gram vlees?
Doe dan 200 gram krieltjes en 200 gram vlees! Minder Kcal en lekker veel eiwitten!

Haha, als het zover is zal ik mn skills wel laten zien boys. Voor jou zal ik een klein slank geil strak blond mokkeltje proberen te hosselen(net 18/19 geworden) Er lopen genoeg wijven daar, dus dat komt wel goed. En als het uit de hand loopt met jaloerse vriendjes, dan kan Loo zn kickbokstechnieken laten zien.

Ik blijf nog steeds 'groeien'. En die 400 gr aardappelkrieltjes is mijn fout ja. Als ik eenmaal die zak openscheur dan fl**ker ik alles in de pan, omdat ik ****ing honger heb. Maar ik denk inderdaad dat ik het op 200 gr ga houden + meer kip. Als ik het zo bekijk kom ik inderdaad om van de KH. Wat mij wel steeds sterker maakt, dus ik was een beetje in dubio. Ik ben wel bang dat die cut er gaat komen, anders moet ik mn shirt aanhouden op het strand.

Laatst bewerkt:
Woensdag

Schouders

Cable Front raises (nice&slow)

10x15
10x20
10x25

Seated Military Press

10x60
10x65
8x70
10x50(Superslow)

DB Shoulder Press

10x22
10x28
10x30

Laterial Side Raises (Tegen de muur aan / superstrict)

10x7
10x9
10x10
10x11

Dit blijft een k*toefening, doe het nog steeds met tegenzin. Maar goed zijkant-schouder moet ook gebeuren

Traps

Barbell Shrugs (voorlangs) en Barbell Shrugs (achterlangs) Supersetjes
12x70 & 12x70
10x90 & 10x90
10x100 & 10x100

DB Shrugs
Die voeg ik er volgend week bij, alleen ga ik dan geen supersetje meer doen maar alleen barbell shrugs.(achterlangs)

Buik

3 setjes Hanging leg raises
3 setjes schuine crunches

Comments: Toch wel redelijk hardcore, ben er wel tevreden over. De uitvoering is belangrijker dan het gewicht, zeker als je je schouders traint. Op naar de volgende training(vrijdag)>rug&triceps. De benen moet ik helaas pas zondag pakken ivm tijdgebrek/overwerken etc.

Laatst bewerkt:
Voeding Woensdag

10:15 100 gr brinta met melk + 2 snee brood met pindakaas + visolie
12:15 50 gr noten + Shake + 2 snee brood met pindakaas + 100gr kipfilet + multivit
15:00 6 snee brood met 3 spiegel-eieren + 50 gr brinta met met melk + 30 gr noten
17:00 200 gr aardappelkrieltjes + 150 gr kalkoenfilet + multivit
18:30 2 snee brood met pindakaas + 30 gr noten
20:00 150 gr rijst + 100 gr worst + snijbonen + visolie
22:30 Croissant + 30 gr noten + halve liter chocomel
23:30 500 gr kwark

Goed gegeten, alleen ik krijg het steeds moeilijker met dit weer. Het is dat mn honger me op de been houdt.

Haha, als het zover is zal ik mn skills wel laten zien boys. Voor jou zal ik een klein slank geil strak blond mokkeltje proberen te hosselen(net 18/19 geworden) Er lopen genoeg wijven daar, dus dat komt wel goed. En als het uit de hand loopt met jaloerse vriendjes, dan kan Loo zn kickbokstechnieken laten zien.

****, hier worden serieuze plannen gesmeed :cool::cool:

Terug
Naar boven