BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hehe barbell shrugs supersets, heerlijk ^^ Je eten zit inderdaad wel goed! Je eet ook veel noten. Doe ik zelf ook, studentenhaver.![]()

Tot die tijd is het nog serieus eten en trainen
Ik hou wel van noten ja, ik kan ze de hele dag dooreten. Vind het wel lekker om na mn maaltijd 1/2 handjevol noten te nemen. Ik denk dat ik nog een paar kilo doorbulk(tot 82 ofzo) en dan een kleine cut ga inlassen.
Aight![]()
K ben dus serieus allergisch voor noten hea. Fokking belachelijk. Ik eet ze wel gewoon, maar afentoe begint het toch te jeuken in mijn mond+krijg ik een dikke keel. De ene keer heftiger dan de ander
Wat zijn dit voor grappen hier 70 kg op de MP en 30 kg op de schouder dumbbell press.
t*ring deze bro is sterk...hoe lang train je al en hoe komt het dat je zo sterk bent?
Eerder aan sporten gedaan of zo?

Wat zijn dit voor grappen hier 70 kg op de MP en 30 kg op de schouder dumbbell press.
t*ring deze bro is sterk...hoe lang train je al en hoe komt het dat je zo sterk bent?
Eerder aan sporten gedaan of zo?

Die MP is wel seated, dat maakt het al wat lichter, maar het blijft inderdaad sterk.![]()
Het probleem bij zware seateds (60+) vind ik net dat ik teveel druk op mn rug leg en helemaal ga krommen. Lijkt wel bijna een 75° incline bench te worden dan.![]()

Origineel gepost door KaLe
Lepel dextrose is echt niet genoeg
Glycogeendepots moeten na de training zo snel mogelijk worden aangevult, daarvoor volstaan snelle suikers als bijv. dextrose of maltodextrine.
Indien je intensief traint en niet als een verloren zoutzak, voldoen die suikers na de training niet volledig. Wat betekent dat je glycogeendepots niet voldoende aangevuld zijn, en dus in een catabole toestand verkeerd. Of je neemt 100-150 gram suikers na de training, maar dan lig je te stuiteren in bed en het is nog ongezond ook. Vandaar mijn voorkeur voor een maaltijd met complexe KH ong 30-60 minuten na de shake.
Maar KH dragen ook mee aan je herstel van de spieren, niet alleen eiwitten. En als je laat op de avond traint, hoef je niet bang te zijn dat je vetter word door nog eens een KH-rijke maaltijd te eten, vlak voor het slapengaan. Dat word goed benut hoor
thanks
Origineel gepost door KaLe
Lepel dextrose is echt niet genoeg
Glycogeendepots moeten na de training zo snel mogelijk worden aangevult, daarvoor volstaan snelle suikers als bijv. dextrose of maltodextrine.
Indien je intensief traint en niet als een verloren zoutzak, voldoen die suikers na de training niet volledig. Wat betekent dat je glycogeendepots niet voldoende aangevuld zijn, en dus in een catabole toestand verkeerd. Of je neemt 100-150 gram suikers na de training, maar dan lig je te stuiteren in bed en het is nog ongezond ook. Vandaar mijn voorkeur voor een maaltijd met complexe KH ong 30-60 minuten na de shake.
Maar KH dragen ook mee aan je herstel van de spieren, niet alleen eiwitten. En als je laat op de avond traint, hoef je niet bang te zijn dat je vetter word door nog eens een KH-rijke maaltijd te eten, vlak voor het slapengaan. Dat word goed benut hoor
thanks
Een maatje van me had mij dit ook aanbevolen een tijdje terug. En sindsdien heb ik het 1/2 keertje geprobeerd en dat is me wel bevallen. Dus nu neem ik een uur na de training na mn eiwit/kh-rijke maaltijd(ei/brood/kipfilet) een bordje brinta. Maar nu kom ik dit toevallig tegen op dit forum en aangezien we posts van KaLe heel serieus moeten nemengezien zijn stats/lichaam etc.) wil ik dit onderwerp wel even aankaarten in mijn log.
Wat is jullie mening over het nemen van complexe KH (30-60min) na de training?
Direct na je training snelle suikers om gebruik te maken van "window of opportunity" en alvast de eerste suikers (en eiwitten) richting je glyocogeendepots te loodsen. 100-150gram is trouwens overdreven, zou het eerder rond de 30 houden. Geen snelle suikers na je training is imo een gemiste kans.
Daarna als je thuis komt complexe KH's.
Volledige bijvulling van glycogeendepots gebeurt niet in een uurtje maar je praat eerder over 24uur. Tuurlijk is alleen snelle suikers na training niet genoeg. Tuurlijk moet je na je training ook een complexe kh meal nemen.
Logisch.

Mooie training en strakke voeding trouwens, goed bezig Riv!

)