XXL Nutrition

Riv's BB-Only LOG

hehe barbell shrugs supersets, heerlijk ^^ Je eten zit inderdaad wel goed! Je eet ook veel noten. Doe ik zelf ook, studentenhaver. :meal:

Ik zet deze ff op abbo.

JWT

• Topic Starter Topic Starter
****, hier worden serieuze plannen gesmeed :cool::cool:

Tot die tijd is het nog serieus eten en trainen:cool:

hehe barbell shrugs supersets, heerlijk ^^ Je eten zit inderdaad wel goed! Je eet ook veel noten. Doe ik zelf ook, studentenhaver. :meal:

Ik hou wel van noten ja, ik kan ze de hele dag dooreten. Vind het wel lekker om na mn maaltijd 1/2 handjevol noten te nemen. Ik denk dat ik nog een paar kilo doorbulk(tot 82 ofzo) en dan een kleine cut ga inlassen.

Aight:D

Tot die tijd is het nog serieus eten en trainen:cool:

Ik hou wel van noten ja, ik kan ze de hele dag dooreten. Vind het wel lekker om na mn maaltijd 1/2 handjevol noten te nemen. Ik denk dat ik nog een paar kilo doorbulk(tot 82 ofzo) en dan een kleine cut ga inlassen.

Aight:D

K ben dus serieus allergisch voor noten hea. Fokking belachelijk. Ik eet ze wel gewoon, maar afentoe begint het toch te jeuken in mijn mond+krijg ik een dikke keel. De ene keer heftiger dan de ander

K ben dus serieus allergisch voor noten hea. Fokking belachelijk. Ik eet ze wel gewoon, maar afentoe begint het toch te jeuken in mijn mond+krijg ik een dikke keel. De ene keer heftiger dan de ander

Dat is wel ****ed up ja. Maar dan kan je ook niet zoveel aan doen toch. Je eet dus ook geen/weinig pindakaas?

Ik eet juist loads of pindakaas. Daar heb ik het dus niet bij. Ik ben serieus echt allergisch voor: Honden (heb er zelf 1, (krijg soms uitslag op onderarm) katten, paarden, pollen, huisstofmijt, appels (opgezette keel, heel erg jeuken) pinda's en rauwe aardappels (als ik ze aan het schillen ben en ik krijg dat sap op mijn huid jeukt het al de t*fus).

Gekookte aardappels en pindakaas heb ik geen last.. Vage shit

Wat zijn dit voor grappen hier 70 kg op de MP en 30 kg op de schouder dumbbell press.
t*ring deze bro is sterk...hoe lang train je al en hoe komt het dat je zo sterk bent?
Eerder aan sporten gedaan of zo?

Wat zijn dit voor grappen hier 70 kg op de MP en 30 kg op de schouder dumbbell press.
t*ring deze bro is sterk...hoe lang train je al en hoe komt het dat je zo sterk bent?

Sinds mn 8e als kleine ecto begonnen met karate(tot mn 14e dacht ik) Verder nog enkele jaartjes aan voetbal gedaan. En toen 2 jaartjes kickboksen.(Elke woensdag trainde ik mee met een maatje van me die nu b-klasser is) Toen kwamen we tot de conclusie, dat ik wel kracht heb maar dat ik de leeftijd had bereikt(19) om serieus te gaan beginnen met fitness om een beetje massa op te bouwen. En dat is al heel snel overgegaan in bodybuilding. Dus nu ben ik 1 jaartje intensief begonnen met krachttraining(BB) Nu werk ik bij een administratie kantoor om mn tijd te vullen tot september. Maar ik heb in het verleden wel baantjes gehad die me sterk hebben gemaakt. Ik heb gewerkt bij de bloemenveiling en ik heb ook een tijdje als bijbaantje gewerkt bij een fabriek waar ik zware zakken en stenen moest sjouwen;)

En verder zorg dat ik rond de 4500-5000 kcal per dag eet. Soms eet ik meer en soms eet ik minder.(Zoals je in mn eetschema's kan zien)

Edit: Ik pakte een tijdje terug al 28 met de DB en 65 met de MP(en ik geloof ook 5 reps met 70) maar ik denk dat mn verhaaltjes mn stats aan het overschaduwen was. De meeste mensen bezochten mn log om waarschijnlijk mn verhaaltjes te lezen en liet mn trainingen /stats links liggen. Met dit logje is de focus gewoon op 1 ding: Bodybuilding.

Laatst bewerkt:

Die MP is wel seated, dat maakt het al wat lichter, maar het blijft inderdaad sterk. :cool:

Die MP is wel seated, dat maakt het al wat lichter, maar het blijft inderdaad sterk. :cool:

Seated is inderdaad lichter, maar het voelt ook fijner in mn rug aan. Staand kan ik strict echt geen 70 pakken nee. Dan zou ik teveel met mn rug naar voren gaan, met het risico dat het in mn rug gaat schieten.(zoals bij veel mensen hier) Ik zou seated al ruim een half jaar en het voelt echt lekker aan. Staand zou ik zelfs moeite met 65 hebben denk ik.

Het probleem bij zware seateds (60+) vind ik net dat ik teveel druk op mn rug leg en helemaal ga krommen. Lijkt wel bijna een 75° incline bench te worden dan. :D

Het probleem bij zware seateds (60+) vind ik net dat ik teveel druk op mn rug leg en helemaal ga krommen. Lijkt wel bijna een 75° incline bench te worden dan. :D

Daar heb ik voorlopig nog geen last van:D

Even iets anders bro's

Origineel gepost door KaLe
Lepel dextrose is echt niet genoeg
Glycogeendepots moeten na de training zo snel mogelijk worden aangevult, daarvoor volstaan snelle suikers als bijv. dextrose of maltodextrine.

Indien je intensief traint en niet als een verloren zoutzak, voldoen die suikers na de training niet volledig. Wat betekent dat je glycogeendepots niet voldoende aangevuld zijn, en dus in een catabole toestand verkeerd. Of je neemt 100-150 gram suikers na de training, maar dan lig je te stuiteren in bed en het is nog ongezond ook. Vandaar mijn voorkeur voor een maaltijd met complexe KH ong 30-60 minuten na de shake.

Maar KH dragen ook mee aan je herstel van de spieren, niet alleen eiwitten. En als je laat op de avond traint, hoef je niet bang te zijn dat je vetter word door nog eens een KH-rijke maaltijd te eten, vlak voor het slapengaan. Dat word goed benut hoor

thanks

Een maatje van me had mij dit ook aanbevolen een tijdje terug. En sindsdien heb ik het 1/2 keertje geprobeerd en dat is me wel bevallen. Dus nu neem ik een uur na de training na mn eiwit/kh-rijke maaltijd(ei/brood/kipfilet) een bordje brinta. Maar nu kom ik dit toevallig tegen op dit forum en aangezien we posts van KaLe heel serieus moeten nemengezien zijn stats/lichaam etc.) wil ik dit onderwerp wel even aankaarten in mijn log.

Wat is jullie mening over het nemen van complexe KH (30-60min) na de training?

Ik doe het ook zoals kale zegt:

12:00
75 gram Volkoren Macaroni
100 gram bonen
2 hele eieren
2 eiwitten

13:00
Smijten, gooien en rollen

14:15
20 whey
20 dextrose
1 kaneel

14:45
50 brinta
200 Melk
Stuk kipfilet

17:15
250 gram aardappel
200 gram groente
150 gram vlees
200 Yoghurt volle

Origineel gepost door KaLe
Lepel dextrose is echt niet genoeg
Glycogeendepots moeten na de training zo snel mogelijk worden aangevult, daarvoor volstaan snelle suikers als bijv. dextrose of maltodextrine.

Indien je intensief traint en niet als een verloren zoutzak, voldoen die suikers na de training niet volledig. Wat betekent dat je glycogeendepots niet voldoende aangevuld zijn, en dus in een catabole toestand verkeerd. Of je neemt 100-150 gram suikers na de training, maar dan lig je te stuiteren in bed en het is nog ongezond ook. Vandaar mijn voorkeur voor een maaltijd met complexe KH ong 30-60 minuten na de shake.

Maar KH dragen ook mee aan je herstel van de spieren, niet alleen eiwitten. En als je laat op de avond traint, hoef je niet bang te zijn dat je vetter word door nog eens een KH-rijke maaltijd te eten, vlak voor het slapengaan. Dat word goed benut hoor

thanks

Een maatje van me had mij dit ook aanbevolen een tijdje terug. En sindsdien heb ik het 1/2 keertje geprobeerd en dat is me wel bevallen. Dus nu neem ik een uur na de training na mn eiwit/kh-rijke maaltijd(ei/brood/kipfilet) een bordje brinta. Maar nu kom ik dit toevallig tegen op dit forum en aangezien we posts van KaLe heel serieus moeten nemengezien zijn stats/lichaam etc.) wil ik dit onderwerp wel even aankaarten in mijn log.

Wat is jullie mening over het nemen van complexe KH (30-60min) na de training?

Direct na je training snelle suikers om gebruik te maken van "window of opportunity" en alvast de eerste suikers (en eiwitten) richting je glyocogeendepots te loodsen. 100-150gram is trouwens overdreven, zou het eerder rond de 30 houden. Geen snelle suikers na je training is imo een gemiste kans.

Daarna als je thuis komt complexe KH's.
Volledige bijvulling van glycogeendepots gebeurt niet in een uurtje maar je praat eerder over 24uur. Tuurlijk is alleen snelle suikers na training niet genoeg. Tuurlijk moet je na je training ook een complexe kh meal nemen.
Logisch.

Mooie training en strakke voeding trouwens, goed bezig Riv!

Direct na je training snelle suikers om gebruik te maken van "window of opportunity" en alvast de eerste suikers (en eiwitten) richting je glyocogeendepots te loodsen. 100-150gram is trouwens overdreven, zou het eerder rond de 30 houden. Geen snelle suikers na je training is imo een gemiste kans.

Daarna als je thuis komt complexe KH's.
Volledige bijvulling van glycogeendepots gebeurt niet in een uurtje maar je praat eerder over 24uur. Tuurlijk is alleen snelle suikers na training niet genoeg. Tuurlijk moet je na je training ook een complexe kh meal nemen.
Logisch.

Klopt, ik neem altijd een banaan na de training. En daarna 2 lepels dextrose. Ik heb ooit 4 lepels genomen en toen lag ik al te stuiteren in mn bed:roflol:
Vervolgens neem ik altijd broodjes met kipfilet en/of ei en daarna brinta.

Mooie training en strakke voeding trouwens, goed bezig Riv!

Het begint zowaar ergens op te lijken ja;)

Thnx bro.

Voeding Donderdag

10:00 100 gr brinta met melk + 2 snee brood met pindakaas + multivit
12:00 4 snee brood met pindakaas + 4 plakken kalkoenfilet + visolie
14:00 100 gr rijst + spinazie + 100 gr kipfilet
16:15 Banaan + 50 gr brinta met melk + Shake + multivit
19:00 50 gr noten + croissant
20:00 250 gr aardappels + 100 gr blindevinken + doperwten + visolie
23:00 Halve Liter chocomel + 500 gr kwark

Vrijdag

****ing Hardcore:D

Rug

Wide-Grip Lat Pulley

10x50
8x60
8x70
6x80
10x50(superslow)

Deadlift

10x100
8x120
6x150 (PR was 5x150:D)
8x130

DB Rows

8x32
8x36
8x40

Chins

8xbw

Pull-ups

10xbw
8xbw

Wordt steeds zwaarder dat optrekken, maar goed ik wordt ook zelf steeds zwaarder:D

Bent-over-side raises

10x7
10x8
10x9

Triceps

Skullcrushers (excl. stang)

10x27.5
10x30
10x25(superslow)

Triceps Dip

10xBW
10xBW+10kg
10xBW+20kg
8xBW+25kg

Rope Pull Down

3 pompsetjes

Comments: Helemaal ****ing gesloopt, daarom een pompsetje op het eind gedaan. Ik had geen grip/gevoel meer in mn armen/handen. Superpomp in mn rug, kreeg mn shirt niet eens uit na de training. Ik voel me steeds sterker worden met mn eetschema van nu.. Dus het liefst blijf ik deze hoeveelheid aanhouden, anders ben ik bang dat het niet ga volhouden met deze gewichten als ik mn voeding omlaag schroef.(beetje een dilemma dus)

Mn armen zijn echt helemaal kapot! Fijn weekend iedereen;)

Laatst bewerkt:
hardcore smartcore, nice deads! serieuze gewichten!

Terug
Naar boven