XXL Nutrition

roaccutane kuur + aas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_83_57

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
168
Hoi,

Kleine voorstel, train nu anderhalf jaar ben 1.94 lang en weeg 84 kg.
Ben begonnen met mn 17de te trainen en deed het eerste 3 kwart jaar maar wat aan k*tten. Ben nu vanaf december 4x in de week gaan trainen + een goed voedings schema, sinds eind mei 5x in de week gaan trainen, Ook pas vorige maand begonnen met shakjes en creatine. Heb nu echt een goede vooruitgang waar ik erg veel complimentjes over krijg.

Nu heb ik erg last van acne, moet wat minder eiwitten eten als de gemiddelde persoon hier, kan niet teveel eten anders krijg ik weer erge last van acne.

Nu heb ik een roaccutane kuur gekregen en dacht ik meteen aan een licht kuurtje. Wat raden jullie mij het beste aan? Ik wil dit niet extra doen vóór de zomer maar icm die roaccutane leek me dit een goed idee, om de anderhalve maand moet ik namelijk mijn bloed laten prikken hoe mijn lever hier op reageert, zo kan ik meteen kijken hoe mijn lichaam en lever op die kuur reageert.

Commentaar op mn leeftijd wil ik aub niet. Ik wil dit maar 1 malig doen als extra boost.

liefs
rick

Haha FLAME ON

Heb nu echt een goede vooruitgang waar ik erg veel complimentjes over krijg.
Waarom dan kuren?

Nu heb ik erg last van acne, moet wat minder eiwitten eten als de gemiddelde persoon hier, kan niet teveel eten anders krijg ik weer erge last van acne.
Je zult er toch genoeg moeten binnenkrijgen om te groeien...

Nu heb ik een roaccutane kuur gekregen en dacht ik meteen aan een licht kuurtje.
Je denkt, ey roaccutane, laat ik dan maar direct een aas kuur pakken?

Wat raden jullie mij het beste aan? Ik wil dit niet extra doen vóór de zomer maar icm die roaccutane leek me dit een goed idee, om de anderhalve maand moet ik namelijk mijn bloed laten prikken hoe mijn lever hier op reageert, zo kan ik meteen kijken hoe mijn lichaam en lever op die kuur reageert.
Ook een grapje zeker? Je moet bloed laten prikken om je leverwaardes in de gaten te laten houden ivm de roa en dan wil jij aas pakken...

Commentaar op mn leeftijd wil ik aub niet. Ik wil dit maar 1 malig doen als extra boost.
Ok dan geen commentaar op je leeftijd... leer dan maar eerst lezen en de zoekfunctie te gebruiken.

wth heeft jou roacutane met een kuurtje te maken????? Dit slaagt echt alles. Jij bent nog laaaaaaaang niet toe aan aas + daarbij pak je nu roacutane voor je acne, wat overigens schadelijk is voor je lever. Daardoor dat de dokter je lever in de gaten wil houden.

Zoals ik het lees denk jij, ik ga mijn lever belasten met roacutane. Nu ik toch al bezig ben, kan ik inees proberen zien in hoeverre ik mijn lever nog meer kan kapotmaken. Maak er inees een wedstrijd van?

• Topic Starter Topic Starter
Haha is goed battie's. Hou het dan toch nog naturel, het leek me gewoon een idee icm die kuur omdat je kans hebt op acne als je gaat kuren. maargoed ga maar lekker verder trainen en laat het met me 21ste nog eens invallen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven