Fitness Seller

roaccutane

erectus

Cool Novice
Waardering
1
Beste mensen...

Ik post in de aas topic omdat ik aas gerelateerde acne heb/of zeer waarschijnlijk weer ga krijgen.

Ik ben net klaar met test/deca kuur. 7 dagen geleden mijn laatste inject gehad. Ik weet zkr (hoop het niet, maar ervaring mee) dat ik in me nakuur of na mijn nakuur puisten kan/ga krijgen. Met soms hele dikke uitschieters in me gezicht.... echt vieze rode dikke bulten bijna.

Ik wil graag roa pakken.
Hebben sommige van jullie daar ervaring mee? In de nakuur?
En zoja hielp het?

(kheb de searchfunctie gebruikt maar niet zo specifiek antwoorden of ervaringen in de nakuur gevonden)....

roa is wel ineens het strafste dat je er kan uit kiezen, de kans dat je dan nog puisten krijgt is wel heel miniem. maar je krijgt een heel droge huid en normaal ( zijn uitzonderingen ) moet je felle zon vermijden.

ik zit ook met aanhoudende acne op schouders en gezicht, zit nu in men eerste week met doxycycline ( is ook medicatie op voorschrift, maar niet zo straf als roa ). ik laat je weten of het goed spul is ;)

Ook begonnen met de roa.. Nu 1e week bezig 40 mg pd..
Me gezicht droogt uit als een malle.. wordt eerst iets erger, daarna moet het minderen..
Wil het ook tijdens de kuur mee laten lopen..

Wat je eventueel kan doen is hoge dosis vitamine b5.. dacht 5 gr, maar dat werkte niet bij mij..!

Ook begonnen met de roa.. Nu 1e week bezig 40 mg pd..
Me gezicht droogt uit als een malle.. wordt eerst iets erger, daarna moet het minderen..
Wil het ook tijdens de kuur mee laten lopen..

Wat je eventueel kan doen is hoge dosis vitamine b5.. dacht 5 gr, maar dat werkte niet bij mij..!

10 gram per dat is de dosering voor b5
Werkt bij mij perfect. Ik heb nu af en toe een pukkel ipv helemaal onder

20 mg EOD en ik ben vrij van acne (en na mijn test deca zonder roa zat ik echt helemaal vol!)

IMO zeker het proberen waard.

10 gram per dat is de dosering voor b5
Werkt bij mij perfect. Ik heb nu af en toe een pukkel ipv helemaal onder

Vitamine B5 deed bij mij juist helemaal niets, heb het 4-5 maanden geprobeerd van 10 gram tot zelfs 15 gram. Ik neem nu roa al 4 maanden en alles is weg gelukkig.

Vitamine B5 deed bij mij juist helemaal niets, heb het 4-5 maanden geprobeerd van 10 gram tot zelfs 15 gram. Ik neem nu roa al 4 maanden en alles is weg gelukkig.

B5 werkt bij mij gelukkig wel. Ik ben benieuwd hoe het gaat tijdens een kuur met dit spul ... duurde bij mij inderdaad ook 2 maanden eer het goed werkte, maar nu is alles clear. Op hoeveel mg. pak je de roa met zo min mogelijk bijwerkingen? Zat te denken om dit achter te hand te houden just in case ;)

B5 werkt bij mij gelukkig wel. Ik ben benieuwd hoe het gaat tijdens een kuur met dit spul ... duurde bij mij inderdaad ook 2 maanden eer het goed werkte, maar nu is alles clear. Op hoeveel mg. pak je de roa met zo min mogelijk bijwerkingen? Zat te denken om dit achter te hand te houden just in case ;)

Ik heb vanaf t begin af aan op 40mg gezeten, ik neem t op dokters voorschrift. Als voorzorg zou ik hooguit op 20mg per dag zitten, dat moet zeker genoeg zijn om t weg te houden.

Terug
Naar boven