XXL Nutrition

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk om te zien hoor! lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk om de muziek mooi synchroon te krijgen. Het wordt natuurlijk wel spectaculairder als de muziekclimax een aantal keer samenvalt met wat spectaculaire acties, of momenten dat Jerry b.v z'n handen omhoog doet. Ik zeg doorgaan met dit initiatief tremendes, leuk.

• Topic Starter Topic Starter
leuk om te zien hoor! lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk om de muziek mooi synchroon te krijgen. Het wordt natuurlijk wel spectaculairder als de muziekclimax een aantal keer samenvalt met wat spectaculaire acties, of momenten dat Jerry b.v z'n handen omhoog doet. Ik zeg doorgaan met dit initiatief tremendes, leuk.

Ja muziek doet een hoop Briekie maar is verdomde moeilijk. Zat me toch niet lekker en heb het filmje gefixed. Nog geen Eldar Gross maar de muziek loopt nu iig door. Begin stukje is de entrance van Frank Mir.
http://www.youtube.com/watch?v=3l9KlONHif4

Super om Jer zo te zien man.
Ik denk dat ze wel een nieuwe ster hebben om the Undisputed IV te filmen :D
Scott Adkins better watch out.

Heb je al wat info over een wedstrijd begin dit jaar voor Jerry ?

Ben al een tijd niet bij Peter(Aerts) zijn gym geweest, maar dacht dat Joop(Sweers) niet zo voor het Kickboxles geven was aan kids onder de 12 jaar.

Gaaf om Jerry zo bezig te zien..
Succes!!

Super om Jer zo te zien man.
Ik denk dat ze wel een nieuwe ster hebben om the Undisputed IV te filmen :D
Scott Adkins better watch out.

Thanks Ibo. Zo achter elkaar ziet er idd mooi uit. Het word geen puntjesvechter haha.

Heb je al wat info over een wedstrijd begin dit jaar voor Jerry ?

Ben al een tijd niet bij Peter(Aerts) zijn gym geweest, maar dacht dat Joop(Sweers) niet zo voor het Kickboxles geven was aan kids onder de 12 jaar.

Er komen heel snel 2 partijen aan maar ben wat voorzichtig daarmee omdat er veel niet doorgaat. Jerry zijn laatste partij is alweer een half jaar geleden.
Maar wie weet volgende week.;)
Een andere ontwikkeling is dat Jerry ook voor FPA uit gaat komen. Joop is zelf voor Jerry bezig gegaan om een kontakt/promotor te vragen voor een partij voor Jerry.
Hoofdtrainer Azad van FPA zal dan in Jerry zijn hoek staan, toen we het daarover hadden bleek dat Azad graag Jerry ook voor de wedstrijden van FPA in wilt schrijven.
Dat willen wij ook graag en dat zal waarschijnlijk dan ook gaan gebeuren. Veel trainers/teams willen al niet dat je ergens anders traint, laat staan dat je voor 2 teams uitkomt. Gelukkig is Bennie Blok van MT Apeldoorn en Joop daar niet zo autistisch over en willen ze wat voor Jerry goed is, namelijk partijen draaien. Er zal in de toekomst natuurlijk wel keuzes gemaakt moeten worden maar Jerry is nu nog zo jong en heeft het in beide "huizen" zo naar zijn zin dat dat alleen maar voordelig is om het voorlopig zo te laten.
Wat betreft de mening over jeugd kickboksen...Ik ken ze maar deel ze niet. Als we onze voetballers en schaatsers etc pas vanaf 12 jaar moeten laten beginnen dan zal het niet iets worden met ons. De grote talenten daargelaten natuurlijk want er zijn voorbeelden genoeg van jongens die later begonnen zijn.

Gaaf om Jerry zo bezig te zien..
Succes!!

Dank je!

Veel succes René, ik val je niet aan dat weet je, vertelde even een mening van een leraar van Peter, mocht dat meer voorkomen zullen er weinig van Jerry's zijn leeftijd rondlopen.
Mooi dat hij nu ook voor FPA gaat uitkomen. ik hoop spoedig weer een partij van Jerry te zien hier op Youtube.

En wens hem ook veel succes voor 2013 natuurlijk.

:banana: :thumb: :banana:

Veel succes René, ik val je niet aan dat weet je, vertelde even een mening van een leraar van Peter, mocht dat meer voorkomen zullen er weinig van Jerry's zijn leeftijd rondlopen.
Mooi dat hij nu ook voor FPA gaat uitkomen. ik hoop spoedig weer een partij van Jerry te zien hier op Youtube.

En wens hem ook veel succes voor 2013 natuurlijk.

:banana: :thumb: :banana:

Weet ik toch Porter! Maar gelukkig heeft niet iedereen die mening. Fred Royers is ook zo'n tegenstander van jeugd meestal willen ze de moeite er niet insteken maar als ze 15jaar zijn en getalenteerd zitten ze aan die jongens te trekken om voor hun uit te komen. Alhoewel ik het ook wel weer snap. Maarja...ik had 'm op voetbal weet je nog? Tot ie de film karate kid had gezien en moeders dacht "misschien vind ie kickboksen ook leuk". En inmiddels doen we het alweer ruim 2 jaar en heb ik zelf nog niet veel nadelen kunnen ontdekken.

Fred Royers heeft zelf aan <12 jarigen Karate les gegeven in Ede in 1990, dus die moet nu niet zelf zo beschermend doen.
Hij zal wel de getalenteerden van 15/16 er tussen uit willen vissen...........

hey maat, wat was de uitslag?

hey maat, wat was de uitslag?

Verloren.:( Het ging gewoon niet...Waren wel een paar plus punten wat maakt dat ik toch tevreden ben. Oa dat hij heel ontspannen de ring in ging en dat hij ondanks dat het niet ging en flink wat heeft moeten incasseren goed strijd geleverd heeft en gevochten heeft voor wat hij waard was. Niet leuk voor een vader, maar zelf zie ik dat graag bij een vechter, strijdend ten onder, niet het koppie laten hangen en opgeven.

Balen man, maar gewoon weer doorgaan!!

Verloren.:( Het ging gewoon niet...Waren wel een paar plus punten wat maakt dat ik toch tevreden ben. Oa dat hij heel ontspannen de ring in ging en dat hij ondanks dat het niet ging en flink wat heeft moeten incasseren goed strijd geleverd heeft en gevochten heeft voor wat hij waard was. Niet leuk voor een vader, maar zelf zie ik dat graag bij een vechter, strijdend ten onder, niet het koppie laten hangen en opgeven.

Jammer. Wel mooi dat hij de juiste vechtersmentaliteit heeft, zeer belangrijk natuurlijk. Nu weer lekker door trainen!!!

??? Heb ik wat gemist ?

Jammer dat ie heeft verloren, het is weer een ervaring en daar kun je weer van leren.

:banana: zet hem op Jerry :banana:

Dank jongens. Ja geen filmpje deze keer. Ik houd van een eerlijk verhaal en het hoeft niet altijd hosanna te zijn en maak ook gewoon melding van een verlies partij maar Jerry heeft aardig wat moeten incasseren en dat vind ik als vader niet echt leuk om naar te kijken. Hij heeft zelf ook flink uitgedeeld hoor, was een aardig slugfest. Heb het zelf ook maar 1x teruggezien. Jongens van FPA waren ook op het gala aanwezig alsook trainer Azad. De jongens vonden dat Jerry als een leeuw gevochten had en waren trots op hem. Als vader is het altijd wat moeilijk om te zien waar het nu mis ging. Het leek alsof het gewoon niet liep. Azad zag het anders en vond dat hij het geweldig gedaan had, volgens hem was de jongen langer en ouder maar niet beter en viel er helaas niets tegen te doen. Azad noemde het een mismatch. Naar zijn mening mag iemand wel wat ouder en langer zijn maar dan met geen ervaring zodat eea wat compenseert.
Maar ik weet zeker dat Jerry veel van deze partij geleerd heeft. Op naar de volgende!

Balen dat ie verloren heeft!
Je ziet wel dat ie veel z'n dekking verliest als hij combi's maakt.
Maar op zijn leeftijd sloeg een meisje mij nog in elkaar :D

Gewoon door blijven gaan, wordt ie zeker een topper!

Balen dat ie verloren heeft!
Je ziet wel dat ie veel z'n dekking verliest als hij combi's maakt.
Maar op zijn leeftijd sloeg een meisje mij nog in elkaar :D

Gewoon door blijven gaan, wordt ie zeker een topper!

Thanks. Heb even de poespas en onderbrekingen uit de partij gehaald en een paar dagen after is er voor mij wat beter naar te kijken haha. Zal de partij zo uploaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven