Fitness Seller

Write it down: Allistar Overeem wants to fight Fedor in April 2010!

dat wordt een mooi gevecht :9 :D

:roflol: overeem maakt geen schijn van kans tegen Fedor.

wordt sowieso cool

Ik hoop dat Overeem aan de gang gaat met een worstel-en BJJ-coach, om zo zijn skills te verbeteren, want als je zo'n titel draagt als Fedor en zo weinig vecht, verdien je some asswhoopin'.

En wie beter dan Overeem?

"Years ago we hardly had anything to eat, now I earn more and I see every opponent as a man that tries to put me back to that poorer period. That man has to be eliminated."

- Fedor Emelianenko

Succes Overeem

Het is niet onmogelijk, maar Overeem moet hem snel KO slaan. Als het naar de grond gaat schat ik de kansen van Overeem heel gering in.

Het is niet onmogelijk, maar Overeem moet hem snel KO slaan. Als het naar de grond gaat schat ik de kansen van Overeem heel gering in.

Ik zou het juist omgekeerd aanpakken, en proberen op punten te winnen. Alistair heeft imo betere stand-up dan Fedor(alhoewel Fedor nog altijd vanuit het niks een ko kan scoren, wat Alistair niet heeft), dus laat hem maar puntjes scoren en zeker niet naar de grond gaan of veel clinchen. Niets proberen forceren tegen Fedor.

Overeem maakte geen kans tegen Fedor. Ubereem aan de andere kant kan het Fedor nog best lastig maken.

superOPTIMOTHA****INGEEEEEEEM

einde carriere voor overeem
maatje te groot voor hem

einde carriere voor overeem
maatje te groot voor hem

Als overeem verliest,betekend dat nog niet het einde van zijn carriere.

Fedor wordt ook ouder, als overeem hem goed raakt. (Wat wel te doen is want Rogers lukte het ook.) En overschakeld in een hoog tempo met dezelfde powerpunches, wil ik fedor nog wel eens zien.
Roger had er de stamina niet voor. Overeem is een machine.

Ik vind Fedor maar eng

Ik kijk in elk geval uit naar de partij.

Begrijp niet dat mensen denken dat Alistair kan winnen. Die kans is denk ik heel erg klein. Alleen bij een staand gevecht en dat zal Fedor nooit toelaten. Die trekt in een split second Alistair mee naar de grond.

Lights out & game over

Als overeem verliest,betekend dat nog niet het einde van zijn carriere.

Fedor wordt ook ouder, als overeem hem goed raakt. (Wat wel te doen is want Rogers lukte het ook.) En overschakeld in een hoog tempo met dezelfde powerpunches, wil ik fedor nog wel eens zien.
Roger had er de stamina niet voor. Overeem is een machine.

Fedor wordt idd ouder, dus zijn ervaring neemt toe. Ik zie niet hoe Overeem een bedreiging voor Fedor zou vormen.

ik vind overeem maar een overschatte vechter
hard stoten dat wel , maar dan .....?
fedor weet al lang zijn zwakke plekken
end of story imo
laat deze zwaargewicht ? eerst maar eens een k1 winnen

• Topic Starter Topic Starter
24mrgw4.gif

Overeem is sterk, snel en redelijk technisch. Ik geef hem zeker een kans tegen Fedor! En ik blijf een nederlander, dus WAR Allistar!!

Terug
Naar boven