- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het sowieso naar de grond zal gaan als het te lang duurt. Daarbij schat ik de stand up, en de kin van Overeem hoger in dan die van Arlovski. Proberen te gaan voor de KO lijkt me daarom de beste optie. We zullen het moeten zien als ze vechten.Ik zou het juist omgekeerd aanpakken, en proberen op punten te winnen. Alistair heeft imo betere stand-up dan Fedor(alhoewel Fedor nog altijd vanuit het niks een ko kan scoren, wat Alistair niet heeft), dus laat hem maar puntjes scoren en zeker niet naar de grond gaan of veel clinchen. Niets proberen forceren tegen Fedor.
Ik ook wel, als je kijkt naar Fedor zijn laatste gevecht ik vond hem zwakker geworden.

Ik ook wel, als je kijkt naar Fedor zijn laatste gevecht ik vond hem zwakker geworden.

ja dit is toch niet normaal meer, zelfs zijn gezicht is opgeblazen, zal ook wel door die middeltjes komen, dat ie meer vocht vasthoudt ofzo.UBEREEM IS NOT AMUSED
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dit is toch niet normaal meer, zelfs zijn gezicht is opgeblazen, zal ook wel door die middeltjes komen, dat ie meer vocht vasthoudt ofzo.
wel raar dat hij dat kan doen, want ze controleren er in strikeforce heel stren op dacht ik.
ongelooflijk eigenlijk, dat al die lui zich stiekem oppompen en zonder blikken of blozen in de ring/cage stappen. oneerlijk tegen over vechters die gewoon keihard naturel trainen.
fedor is echt wel naturel.
Kan je absoluut niet weten. Het is niet omdat anderen er niet zo 'strak' en 'breed' bij staan dat ze niks gebruiken.
Ik begrijp de twijfel bij Fedor, gezien zijn karakter en mentaliteit, maar je kan het echt nooit zeker weten vanuit uw zetel.
ik ben al wakker van gisteren 6u30 nog een paar uurtjes en ik ga crashahIk ook wel, als je kijkt naar Fedor zijn laatste gevecht ik vond hem zwakker geworden.