XXL Nutrition

Write it down: Allistar Overeem wants to fight Fedor in April 2010!

het is wel een animal, dat is een ding wat zeker is
wat een body heeft die gozer
heeft aanleg voor bodybuilding zo te zien

Ik schat Overeem sowieso hoger in als Rogers, hij won recent van Hari, Aerts en IMO ook van Bonjasky in K1. Toch zeg ik Fedor :D

Ik zou het juist omgekeerd aanpakken, en proberen op punten te winnen. Alistair heeft imo betere stand-up dan Fedor(alhoewel Fedor nog altijd vanuit het niks een ko kan scoren, wat Alistair niet heeft), dus laat hem maar puntjes scoren en zeker niet naar de grond gaan of veel clinchen. Niets proberen forceren tegen Fedor.
Ik denk dat het sowieso naar de grond zal gaan als het te lang duurt. Daarbij schat ik de stand up, en de kin van Overeem hoger in dan die van Arlovski. Proberen te gaan voor de KO lijkt me daarom de beste optie. We zullen het moeten zien als ze vechten.

Ik zie Overeem winnen.

Hij wordt oud. Hij heeft z'n beste tijd gehad vrees ik.

Hij wordt ouder en zn gevechten worden korter. Dat zijn de 2 enige zaken die we idd kunnen vaststellen.

Jullie zijn gek hij maakt geen schijn van kans tegen Fedor, misschien dat hij staand wat schade kan toebrengen mja kheb Fedor nog nooit eigenlijk veel impact gehad zien hebben van een stoot in ze gezicht, hij is er immuun voor lijkt wel en op de grond is Fedor gewoon oppermachtig. Dat hij te oud wordt vind ik wat vroeg om te zeggen hij kan nog wel wat jaartjes mee denk ik.

Het wordt in ieder geval een topmatch en hoop dat het gaat gebeuren.

Zo oud is hij niet. Hij is maar 4 jaar ouder dan Alistair.

http://www.youtube.com/watch?v=u5kPsJYm4M8
fedor heeft nog nooit dit soort slecht niveau laten zien, het was williswaar 2005 en voordat alistair aan zijn kuurtjes(?) begon maar het is toch dezelfde persoon

alistair aan zijn kuurtjes(?)

UBEREEM IS NOT AMUSED :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2mnerz9.jpg

Overeem-Timeline.jpg
http://i265.photobucket.com/albums/ii224/9ho1oha1/mma/Overeem-Timeline.jpg

:D :D

UBEREEM IS NOT AMUSED :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2mnerz9.jpg

Overeem-Timeline.jpg

:D :D
ja dit is toch niet normaal meer, zelfs zijn gezicht is opgeblazen, zal ook wel door die middeltjes komen, dat ie meer vocht vasthoudt ofzo.
wel raar dat hij dat kan doen, want ze controleren er in strikeforce heel stren op dacht ik.

ongelooflijk eigenlijk, dat al die lui zich stiekem oppompen en zonder blikken of blozen in de ring/cage stappen. oneerlijk tegen over vechters die gewoon keihard naturel trainen.

fedor is echt wel naturel.

ja dit is toch niet normaal meer, zelfs zijn gezicht is opgeblazen, zal ook wel door die middeltjes komen, dat ie meer vocht vasthoudt ofzo.
wel raar dat hij dat kan doen, want ze controleren er in strikeforce heel stren op dacht ik.

ongelooflijk eigenlijk, dat al die lui zich stiekem oppompen en zonder blikken of blozen in de ring/cage stappen. oneerlijk tegen over vechters die gewoon keihard naturel trainen.

fedor is echt wel naturel.

Kan je absoluut niet weten. Het is niet omdat anderen er niet zo 'strak' en 'breed' bij staan dat ze niks gebruiken.
Ik begrijp de twijfel bij Fedor, gezien zijn karakter en mentaliteit, maar je kan het echt nooit zeker weten vanuit uw zetel.

Kan je absoluut niet weten. Het is niet omdat anderen er niet zo 'strak' en 'breed' bij staan dat ze niks gebruiken.
Ik begrijp de twijfel bij Fedor, gezien zijn karakter en mentaliteit, maar je kan het echt nooit zeker weten vanuit uw zetel.

akkoord! Het voelt natuurlijk een beetje wrang aan, maar soms hoop ik dat ze allemaal gebruiken, dat zou het allemaal veel eerlijker maken. En ik vind ook wel dat eventueel dopinggebruik niet zo veel afneemt van de prestatie die ze leveren: je moet echte moed hebben om in de ring te stappen en het beste van jezelf te geven. Jammer dat dat soms met doping is, maar het lijkt de realiteit. Zo vind ik Josh Barnett nog steeds een hele goeie vechter

dit punt moet een beetje verward overkomen :p ik ben al wakker van gisteren 6u30 nog een paar uurtjes en ik ga crashah

gehe Overeem heeft best lopen prikken!Van ecto naar Ubermensch!

Terug
Naar boven