Robo007
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, vond dat hij zich goed stand hield, het was een drukke partij met snelle reacties van beiden. Hij was zeker niet bang gudurende de partij. dat is prima. op naar de volgende partij, de leraar geeft de punten aan die minder waren en werk daar aan. elke partij is een leermoment.
whopaa gaan met die banaan
Hij heeft zich toch goed sterk gehouden hoor. Langere tegenstanders zijn zeer moeilijk. Ik liep daar zelf altijd op vast, simpel weg omdat ik me focuste op op het hoofd van m'n tegenstander. als je bij een lange tegenstander niet onder zn stoten door duikt en zn lichaam en benen aanpakt blijf je tegen zn vuisten aanlopen. ik vind het knap dat hij zo door blijft knokken hoor. veel vechters lopen vast als het niet lukt en zijn dan meer aan het nadenken als aan het vechten.
Wat een t*ring muziek, vond dat hij zich goed stand hield, het was een drukke partij met snelle reacties van beiden. Hij was zeker niet bang gudurende de partij. dat is prima. op naar de volgende partij, de leraar geeft de punten aan die minder waren en werk daar aan. elke partij is een leermoment.
whopaa gaan met die banaan
![]()
Hey Champ, gewoon doorgaan op de ingeslagen weg. komt straks in de toekomst allemaal goed.
Enne probeer je zenuwen vóór de wedstrijd onder controle te krijgen, misschien dat je pa hier een trucje voor weet?
Sucses Champ!
Ja René ik ben er nog steeds.![]()
laatste partij had Jerry totaal geen zenuwen meer. Zal gelijk maar even updaten hier.Hey damo ja dacht al waar is tie?laatste partij had Jerry totaal geen zenuwen meer. Zal gelijk maar even updaten hier.
Momenteel traint Jerry 2-3x in de week, merk dat we moeten proberen het vuurtje aan te houden. Jerry traint steeds met jongens van 15 tot 25jaar ofzo en dat is best knokken tegen de bierkaai.
Wedstrijden idem dito altijd maar oudere en grotere tegenstanders. Komt ook omdat Jerry een stevig gebouwd kereltje is en op dit moment 37kg weegt, meeste jongetjes van zijn leeftijd wegen 30-32kg, dus dan krijgt hij automatisch met oudere tegenstanders te maken.
Tuurlijk word hij hier beter van maar is niet altijd makkelijk te begrijpen voor een 9-jarige. Hij wil ook wel eens de overhand hebben en merken dat de stoten en trappen impact hebben. Laat hem nu ook weer met zijn eigen leeftijd groepje mee doen.
Voor zolang het goed gaat want andere ouders vinden het niet echt prettig. Twee weekjes geleden bv deed Jerry weer mee en er was een jongen in de groep die net als Jerry 9 jaar is en dat groepje beetje domineerde op niet zo'n leuke wijze(hoorde ik pas achteraf omdat we nooit meer meetrainde daarmee) elke keer als de trainer niet keek ging die jongen expres hard op kleinere en mindere teamgenootjes.
Totdat Jerry weer eens mee kwam doen dus.
Jongen is geen hoogvlieger en heeft bv zijn dekking totaal nog niet op orde. Jerry toch wel getriggerd om eindelijk zelf weer eens wat te kunnen domineren werkte hem binnen 30sec ofzo tijdens het sparren huilend de ring uit.
Jerry is trouwens geen gemene jongen en was zelf op een 70% ofzo bezig. Maarja Jerry is een wedstrijdvechtertje en kent al donders goed het belang van zijn dekking.
Ik voelde me wel beetje bezwaard dat dit gebeurde en dacht nog...zie je wel we moeten hier ook niet meer bij meedoen.
Tot er een ouder dus naar me toe kwam en zei dat het wel eens tijd was dat die jongen een lesje kreeg.
Deze week hoorde we dat die jongen naar een andere gym is vertrokken. Maarja is ook niet de bedoeling dat het team zijn jeugd kwijtraakt. We zitten toch wel een beetje in een impasse.
Al een poosje geen filmpje gemaakt van een training. Werd wel weer eens tijd. Training van gisteren. Hij word groot viel me op haha!
Omdat er in het jeugdgroepje momenteel voor Jerry niks te sparren is gaat trainer Bas met 'm.
http://www.youtube.com/watch?v=9oyq30MhzcM

! Kijk bij mij in de gym ook weleens naar de wedstrijden/trainingen van vechtsport, ziet er toch altijd wel indrukwekkend uit!Ziet er weer leuk uit, mooi dat Bas er de tijd in steektGo Jerry
![]()
Haha omdat hij te goed is?
Leuk om te zien man, die kleine gaat goed! Kijk bij mij in de gym ook weleens naar de wedstrijden/trainingen van vechtsport, ziet er toch altijd wel indrukwekkend uit!
Ik ga volgen! Echt een goed vechtertje al, dat pad work is echt nice om te zien. Ook lekkere agressieve stijl in wedstrijden, gaat voor de knockout![]()
Nice! Hij lijkt inderdaad een heel stuk gegroeid! Mooi dat hij het plezier zo goed weet vast te houden, als hij dit kan volhouden de komende jaren komen er nog mooie dingen op zijn pad. Daar ben ik nog steeds van overtuigd.