1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Road to become a champ....

Discussie in '(Mixed) Martial Arts' gestart door tremendes, 26 jun 2011.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
Tags:
  1. Manneke Pis

Manneke Pis Cool Novice

Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    update??? :D

2. tremendes

tremendes Super Moderator Super Mod Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    2.798
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    102kg
    Update..
    Na het laatste NK toernooi heeft Jerry geen partij meer gedraaid. Toevallig vecht hij volgende week maar gezien dat Jerry 4kg zwaarder is dan zijn tegenstander denk ik dat de partij geen doorgang zal vinden.
    Zijn laatste partij is dan ook inmiddels alweer ruim een half jaar geleden. Na het NK toernooi zijn we een welverdiende vakantie in gegaan en na een kleine 6 jaar trainen en 22 partijen kwam er een andere belangrijke periode aan wat alle aandacht ging vragen.. Jerry ging na de zomer naar de middelbare school. En van lekker freewheelen op de basisschool naar Havo/vwo met vroeger beginnen en op sommige dagen later thuis gecombineerd met een flink portie huiswerk is dat een flinke overgang. We hadden daarom gekozen om het nieuwe schooljaar, qua trainen, rustig van start te gaan en het aclamatiseren naar de nieuwe omgeving gewoon maar even op zijn beloop te laten.
    Jerry heeft dan ook een paar gala's in sept, okt en november aan zich voorbij laten gaan.
    We hebben een poosje slechts 1x of helemaal niet per week getraind. Vanaf november kwam de kriebel op natuurlijke wijze weer op gang en ging de training frequentie weer omhoog. Half december stond Jerry gematched in Deventer, helaas werd de partij gecanceld. Als reden werd aangegeven dat Jerry teveel ervaring had tov de tegenstander. Misschien was het die jongen zijn 2e of 3e partijtje, zoiets zal het geweest zijn.
    Jammer want Jerry was precies op tijd klaar, denk ik. Daarna goed door getraind voor het gala van volgende week maar toen ik afgelopen week de matchmaking zag weet ik eigenlijk wel zeker dat het niet door zal gaan.
    Vorig jaar was op hetzelfde gala hetzelfde namelijk(die in de discotheek) alleen was het toen andersom en was de tegenstander zwaarder. De kans is groot dat wij ons de moeite gaan besparen en aangezien we geen demo's meer draaien(partij word toch direct gestopt) denk ik dat we ons netjes afmelden.
    Dus al met al nog lekker bezig ware het momenteel een stukje minder gedreven. Maar laat dit niet de indruk wekken dat we minder fanatiek zijn want we proberen hele mooie dingen in te gaan passen komende maanden. Kans is groot dat we ons gaan toeleggen op het trainen door een 3-4 tal trainers met allemaal hun specifieke kwaliteiten en die perfect bijdragen om Jerry op de nodige punten te verbeteren.
    Gewoon lekker door aan het gaan dus!

CoronaChris, svenrpb en 515 vinden dit leuk.
  3. Manneke Pis

Manneke Pis Cool Novice

Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Man
    Hoe gaat ie met Jerry? :D

4. tremendes

tremendes Super Moderator Super Mod Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    2.798
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    102kg
    Even een update filmpje na een lange tijd van de wedstrijdgroep training van vandaag.

5. Briekie

Briekie Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    217
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m68
    Massa:
    88kg
    Vetpercentage:
    12%
    Nog steeds super bezig, tof om te zien maat!

6. CoronaChris

CoronaChris Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    120
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    93kg
    Vetpercentage:
    14%
    Dat mannetje is vooruit gegaan de tering.

Deel Deze Pagina