AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
das in helmond toch golden glory ?
 
Jerry wint vandaag bij Glory Helmond op knock out! Super trots natuurlijk. Catogorie eerste fruithapje, eerste stapjes, eerste schooldag etc..
Zondag 19 april 2015..Dé knock out!

Video..
http://youtube.com/watch?v=iaTbcezlH-E
 
Vet man!

Vliegende knie? Nice

Nog ff en dan slaat hij zijn oude man neer :p
 
Gefeliciteerd man. Mooie ko
 
Vet man!

Vliegende knie? Nice

Nog ff en dan slaat hij zijn oude man neer :p

Dat is wel de bedoeling, hoe eerder hoe beter.:D

Was een middel/levertrap. Iets ervoor raakt hij 'm al met eenzelfde trap, volgens mij was de tegenstander daar al van aangeslagen, waarna hij 'm nog een keer opzet door met een duwtrap tegenstander in de touwen te werken en bij het terugveren loopt hij er vol in.

Gefeliciteerd man. Mooie ko

Thanks:thumbs:
 
Gaat de goede kant op!
 
Gefeliciteerd!!! Lijkt me erg mooi om mee te mogen maken voor zowel Jerry als jou.
 
Nette KO ! Papa trots

Dat met helm vechten maakt het er trouwens wel niet echt leuker op of wel? Hoe kijk jij daar tegenaan?
 
Gaat de goede kant op!

Yes was een goede dag.

Gefeliciteerd!!! Lijkt me erg mooi om mee te mogen maken voor zowel Jerry als jou.

Thanks. Op KO winnen is het ultieme resultaat en hebben we nog niet eerder mee mogen maken dus ja was inderdaad erg mooi.

Nette KO ! Papa trots

Dat met helm vechten maakt het er trouwens wel niet echt leuker op of wel? Hoe kijk jij daar tegenaan?

Zeker trots. Zowel Jerry als ik steken aardig wat uurtjes in zijn sport en dan is een spaarzaam resultaat als dit een beloning en daar moet/kun je weer een poosje de motivatie uithalen om lekker door te gaan.

Helm bij de jeugd is altijd zo geweest en heb ik geen moeite mee, geen technieken naar het hoofd is nog niet zo lang en daar hebben we meer moeite mee. Of het goed is om klappen en trappen op het hoofd te krijgen voor de nog in ontwikkeling zijnde hersenen valt over te discussiëren maar van mij mag de ring een aparte plek blijven waar niet iedereen voor geschikt is.
 
ah ik dacht dat de helm was gewijzigd, maar ik verwar het met de technieken inderdaad
 
Super mooi resultaat natuurlijk, maar hoorde die andere jongen wel in een ring met Jerry thuis? Weet niet wat de standaard qua techniek is op die leeftijd, maar zn techniek is wel heel sloppy. Neemt niet weg dat Jerry erg indrukwekkend overkwam en goed zijn tegenstander laat zien dat hij niet ver komt op lef tegen een technisch betere vechter die ook niet bang is.
 
Laatst bewerkt:
Super mooi resultaat natuurlijk, maar hoorde die andere jongen wel in een ring met Jerry thuis? Weet niet wat de standaard qua techniek is op die leeftijd, maar zn techniek is wel heel sloppy. Neemt niet weg dat Jerry erg indrukwekkend overkwam en goed zijn tegenstander laat zien dat hij niet ver komt op lef tegen een technisch betere vechter die ook niet bang is.

Leeftijd en gewicht kwam overeen. Was die jongen ook niet z'n eerste partijtje dus het was legit. Je kan altijd op een levertrap lopen. Jerry heeft zelf ook een keer gehad, niet van die orde maar toch.

De lange ko heeft wel wat stof doen opwaaien en Jerry is voorlopig geschorst. We waren namelijk een paar partijtjes vergeten van toen hij 7 jaar was en we een nieuw boekje moesten hebben.
Ze gaan eerst eea uitzoeken en tot die tijd mag hij niet meer draaien voor die bond. Beetje zware sanctie en we doen niet anders dan tegen oudere en zwaardere tegenstanders draaien, nu haalt hij een goed resultaat en krijgen we dit.
Paar weken geleden zet diezelfde bond een meisje met 35 partijen op haar naam en Nederlands kampioen tegen een meisje van ons die haar eerste partijtje ging draaien. En dat kan allemaal wel schijnbaar.
Even afwachten dus wat dit voor staartje gaat krijgen.
 
Ja is wel even nodig..

Jerry is 2 maanden geschorst geweest voor de WFCA en is 2 partijen misgelopen van gala's waar het team op in had geschreven.
Op 27 en 28 juni stond voor de WMF de Nederlandse kampioenschappen op het programma. Een pittige uitdaging daar er meerdere partijen op een dag gevochten dienen te worden. Eigenlijk zoals de oude K-1 maar dan op Muay Thai regels.
Maar daar kampioen worden maakt je wel echt de kampioen. Regels waren zoals vroeger, technieken naar het hoofd toegestaan. Dit zou voor Jerry in het voordeel kunnen werken.
Groot nadeel was dat Jerry nét een week 12 jaar was en in de poule 12-13 jaar kwam. Zitten dus jongens bij die een maand erop 14 jaar worden, dat is heeeeel veel verschil.
Kansen dien je te pakken, of op z'n minst te proberen. Illusies maakten we ons dan ook niet en wil natuurlijk ook niet graag dat m'n jongen een pak rammel krijgt. Op een gala zou ik hem nooit zo'n partij laten draaien en heb getwijfeld om dit jaar voorbij te laten gaan.
Maarja Jerry kan zwemmen, is goed naar het hoofd en had in het verleden zijn dekking altijd goed dicht. En het belangrijkste Jerry wilde graag.
Dus op 27 Juni op weg naar de Nederlandse kampioenschappen in Amersfoort.
Jerry kwam in een poule van 9 tegenstanders en moest 2 partijen draaien en winnen om de volgende dag in de finale te staan.
Tegenstanders waren stuk voor stuk groter en ik moet zeggen dat ik 'm behoorlijk kneep. Aan mij de taak om te zorgen dat hij het plezier houd en te beschermen tegen verkeerde matchings.
Tot de avond ervoor had ik nog getwijfeld en steeds maar tegen m'n vrouw gezegd dat we normaal gesproken dit niet zouden doen.
Maargoed we waren er en ondanks alle twijfels was het moment daar en stond Jerry in de ring voor zijn eerste partij van die dag. Eerste waar ik naar keek was hoe groot het verschil was en die vond ik zoals ik al vreesde te groot.
Beetje zenuwen heb ik altijd wel maar nu was het extreem en voelde het alsof ik de verkeerde beslissing had gemaakt door m'n jongen te laten draaien in deze poule.
Maar nu staat hij klaar en krijgt de laatste instructies. Slaat zijn handschoen paar keer tegen elkaar om zichzelf op scherp te zetten en de bel gaat.. Jerry maakt een links rechts combinatie die niet echt doel treft en pakt de tegenstander in de clinch en werkt 'm tegen de grond. Tegenstander staat op en Jerry trekt zijn been omhoog en veinst een duwtrap maar geeft een directe stoot, dwars door het midden en treft vol doel in het gezicht. Tegenstander valt op het canvas en krijgt 8 tellen. Die jongen staat al in zijn hoek, Jerry gaat naar de neutrale hoek. Er lijkt niet veel aan de hand te zijn maar impact is dusdanig groot dat de jongen niet meer verder wil.
Jerry wint dus de eerste partij in pakweg 20sec!
Nu krijg ik hoop! Nouja die bleek ijdel te zijn.
Slechts een minuut of 10 later moet Jerry alweer zijn tweede partij draaien. Winst betekent de finale. Maar helaas is de tegenstander een erg maatje te groot. Jerry vecht als een leeuw, krijgt een pak rammel vooral knieën. De jongen is te sterk en jerry raakt steeds niet uit de clinch. Tegenstander treft Jerry vol met een knie in zijn gezicht. Dit is verboden en betekent finale, ware het niet dat Jerry terug gaat naar de hoek voor verzorging. Ik roep al tegen de scheids dat het klaar is en verzorger trekt snel al de helm van jerry zijn hoofd. Maar Jerry wil door! Ik weet zo al niet meer welke ronde het was maar hij krijgt een pak rammel, kan de finale in maar wil gewoonweg niet opgeven.
Dit is zoveel belangrijker dan winnen, het tonen van een waar vechtershart. Tegenstander kwam van een team uit engeland(die btw allemaal zo verschrikkelijk goed waren dat ze volgens mij allemaal met een belt naar huis zijn gegaan) en of het nu direct na het hervatten van de partij was of begin van de volgende ronde, dat weet ik niet meer, maar die was zich wel degelijk bewust dat Jerry had kunnen stoppen en hij de finale had kunnen vergeten en omhelst Jerry dan ook. Prachtig mooi moment van respect tonen.
Nouja...verloren dus. Pak rammel gehad maar Jerry heeft van zowel de scheidsrechter als vele andere heel veel complimenten gekregen.
Eerlijk gezegd denk ik dat dat pak rammel anders wel in de finale gevallen zou zijn en dat hij geen betere prestatie als dit heeft kunnen laten zien.
Onwijs trots op Jerry. Volgend jaar zitten we gunstiger qua leeftijd!
 
Heel leuk om te lezen, voelde zelfs de spanning achter mijn scherm. Toch een mooie prestatie ;)

Ben benieuwd naar volgend jaar :D
 
Ook nog even de vid's..

Partij 1
http://youtu.be/wbPILJFAa4c

Partij 2
http://youtu.be/o-aA9XGPmzY

Edit..de verzorging en het niet willen stoppen van Jerry heb ik niet gefilmd omdat ik naar de hoek was gelopen. Was een beste beating maar gevochten als een leeuw en opgeven was duidelijk geen optie. Ben daar absoluut trots op..
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het met onze mini Ramon Dekkers?
 
Ook nog even de vid's..

Partij 1

Partij 2

Edit..de verzorging en het niet willen stoppen van Jerry heb ik niet gefilmd omdat ik naar de hoek was gelopen. Was een beste beating maar gevochten als een leeuw en opgeven was duidelijk geen optie. Ben daar absoluut trots op..

vet om te zien tremendes. Je hebt wel gelijk, idd een maatje te groot maar het feit dat jerry maar blijft doorgaan is bewonderingswaardig. Misschien dat volgend jaar betere kansen voor hem biedt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven