henk3
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo zo laag in vetten, zo hoog in BCAA, en om de hoeveel uur eet je dan?
Hoezo zo laag in vetten, zo hoog in BCAA, en om de hoeveel uur eet je dan?
Die kuiten moet echt iets aan veranderen, schaam me dood.
Optie 1)
Elke training, 3 oefeningen van 4 setjes kuiten. Aantal herhalingen wisselen, ene keer hoog, andere keer laag.
Optie 2)
Om de training, 3 oefeningen van 4 setjes kuiten. Aantal herhalingen wisselen, ene keer hoog, andere keer laag.
Optie 3)
Kuiten dag, alleen kuiten trainen op 1 training. Veel oefeningen, veel setjes.
Welke denken jullie dat de beste is?
inderdaad heb zelf ook eens een interviewtje gezien, die zei gewoon dat het zelf niet uitmaakte dat je kh in de avond at, zolang je je voedingstoffen maar binnenkrijgt in de hoofdzaak.Ik eet gewoon 3 keer per dag en ik zie wel hoeveel uur er tussen zit. Sommige dagen kan daar weleens een uurtje of 6/7 tussen zitten. Why worrie als we toch niet zeker weten dat 6 keer per dag eten goed is. De huidige naturals eten allemaal 3/4 keer per dag, Layne Norton zweert er zelfs bij.
Daarnaast, of je nou 3 of 6 keer eet en je krijgt hetzelfde binnen? Er zijn voor beide manieren voordelen te noemen, omdat ik en niemand het zeker weet doe ik gewoon wat het beste voelt en het makkelijkste is vol te houden.
Vetten zo laag omdat ik aan het cutten ben, BCAA's zo hoog om dat BCAA's "de shizzzzzle" zijn.

inderdaad heb zelf ook eens een interviewtje gezien, die zei gewoon dat het zelf niet uitmaakte dat je kh in de avond at, zolang je je voedingstoffen maar binnenkrijgt in de hoofdzaak.
als je zoals jou alles in 3-4x na binnen krijgt wat iemand anders in 6x doet, en jij voelt je hier gewoon goed bij zou ik het gewoon blijven doen
ik zelf moet gewoon altijd binnen de 3uur eten omdat ik anders echt misselijk word en niet goed functieer en dan heb ik het niet over het trainen maar op school en dergelijke.
optie 2 zou ik aanhouden, die ga ik zelf ook toepassen, kl*te kuiten!

Ik eet gewoon 3 keer per dag en ik zie wel hoeveel uur er tussen zit. Sommige dagen kan daar weleens een uurtje of 6/7 tussen zitten. Why worrie als we toch niet zeker weten dat 6 keer per dag eten goed is. De huidige naturals eten allemaal 3/4 keer per dag, Layne Norton zweert er zelfs bij.
Daarnaast, of je nou 3 of 6 keer eet en je krijgt hetzelfde binnen? Er zijn voor beide manieren voordelen te noemen, omdat ik en niemand het zeker weet doe ik gewoon wat het beste voelt en het makkelijkste is vol te houden.
Vetten zo laag omdat ik aan het cutten ben, BCAA's zo hoog om dat BCAA's "de shizzzzzle" zijn.
Sjap woont tegenwoordig op zichzelf. Zijn dagbesteding bestaat voornamelijk uit fappen, dus updates heeft hij weinig tijd voor![]()

Deed je dit zonder gewicht?Voor mij werkte het super goed om ze thuis aan te pakken. Klinkt raar maar ik ging gewoon op de trap staan en deed ca 2 keer per week 3-4 setjes van ca 30-40 reps. Toen gingen ze echt heel goed vooruit...ga ik nu weer doen.