Fitness Seller

Roadtrip films?

Binnu

Advanced Bodybuilder
Waardering
172
Kennen jullie nog grappige roadtrip films?

Zoals:
Road Trip, EuroTrip, Dude Where's my car, The Hangover, Superbad, Harold and Kumar

waar allemaal bizarre dingen gebeuren.

Laatst bewerkt:
Yep Wrong Turn, da's echt lachen gieren brullen.

fear_and_loathing_in_las_vegas.jpg

En... :D :D :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
kom is met wat films

Easy Rider

Dude wtf, fear & loathing is een klassieker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik schaam me echt om dit te zeggen als fanatiek drugsgebruiker maar ik begrijp echt niet wat er zo goed is aan deze film. Ik heb de film al meerdere keren gezien en telkens denk ik "Ok, hij tript en ziet dinosaurussen en doet een beetje gek, so what?". Of is er ergens een symboliek of verborgen boodschap die ik mis?

dit klinkt goed:D
Wyatt (Fonda) en Billy (Hopper) zijn twee hippie-motorrijders die naar Mardi-Gras toe gaan. Het wordt een rit met veel coïtus, drugs en rock 'n roll, waarbij ze de meest uiteenlopende figuren tegenkomen, zoals de prettig gestoorde advocaat George (Nicholson). Door de "normale" bevolking worden ze echter niet geaccepteerd en dat kan nog wel eens problemen veroorzaken.

ben wel een hippiehater, hopelijk ga ik me niet irriteren

Om toch nog even bij te dragen: The Big Lebowski is ook een film "waar allemaal bizarre dingen gebeuren" en is best legendarisch, maar die kende je natuurlijk al. ;)

Salò o le 120 giornate di Sodoma

Gebeuren ook allemaal bizarre dingen in, zeker een aanrader!

Laatst bewerkt:
Je hebt hem nog niet eens gekeken r*tard, hoe kan je nu op voorhand weten of hij slecht is.
Aanvaard mensen hun tips of zoek zelf je ultieme road trip film die waarschijnlijk niet bestaat.

ik vraag om roadmovies en niet een of andere b-slacht film

Laatst bewerkt:
Calvaire: grappen en grollen geblazen in de belgische Ardennen.

Terug
Naar boven