XXL Nutrition

rock werchter 2007

Eigenlijk liever dat metallica niet afsluit... als het zo laat is dan spelen ze niet zo luid meer... en metallica is nu eenmaal het soort muziek dat luid genoeg gespeeld moet worden :)

is waar, maar dan krijgen ze wel minder speeltijd en 75 euro voor een uurtje tallica zou wel jammer zijn... ik ga eigenlijk grotendeels voor hen alleen...

Als iemand mij herkent, spreek mij maar aan hé :) zal daar meestal toch alleen rond dwalen...

zal ik doen, schrijf anders voor het zekerste 'DBB' met alcoholstift op je bovenarmen :D
jammer dat er eigenlijk geen DBB T-shirts bestaan, zou wel leuk zijn

• Topic Starter Topic Starter
verdomme word steeds interessanter

hebben jullie je bestelde tickets al ontvangen ?

het is nu al meer dan 2 weken geleden betaald bij mij en heb nog altijd niks in de bus gekregen ???

doen ze dit soms express om ticketverkoop op de zwarte markt tegen te gaan ofzo ?

vindt het in ieder geval wel zuigen :mad:

ik heb ze nog niet :(

eens werk van maken :rolleyes:

maar het staat sowieso vast dat ik ga! :rocknana:

Overmorgen kan ik ze gaan halen (heb er drie besteld)

dinsdag heb ik mijn combi's

voor mij en mijn broertje

de zon schijnt hier al lekker, ik zit al helemaal in het festivalgevoel :rocknana:

Nieuwe namen weeral: queens of the stone age, de heideroosjes... :) nog 25 namen te gaan

zo ziet het programma er voorlopig uit

Dag 1 main
Björk
Marilyn Manson
Muse
My Chemical Romance

Dag 1 marquee
Air Traffic
Beastie boys

Dag 2 main
Artic Monkeys
Bloc Party
Kaiser Chiefs
Kings of Leon
Pearl Jam
Queens of the Stone Age

Dag 2 marquee
Gabriel Rios
Joan as Police Woman

Dag 3 main
The Chemical Brothers
Heideroosjes
Keane
The Killers
Razorlight
Snow Patrol

Dag 3 marquee
Arno
Blonde Redhead
The Good Bad And The Queen
Goose
Klaxons
LCD Soundsystem

Dag 4 main
!!!
Faithless
Incubus
Interpol
The Kooks
Mastodon
Metallica

Dag 4 marquee
Frank Black
Damien Rice
Tori Amos

Nog 24 namen te gaan :cool:

Echt GEWELDIG!!!!!

Hoop dat het nog niet uitverkocht is!!! Heb over twee weken pas geld om kaartje te kopen... De zondag is al uitverkocht maar de combi-tickets nog niet hoooop ik, ik MOET erheen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik moet echtwel METALLICA zien!!!!!!!!!!!! En Marilyn Manson!!!!!

Echt GEWELDIG!!!!!

Hoop dat het nog niet uitverkocht is!!! Heb over twee weken pas geld om kaartje te kopen... De zondag is al uitverkocht maar de combi-tickets nog niet hoooop ik, ik MOET erheen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik moet echtwel METALLICA zien!!!!!!!!!!!! En Marilyn Manson!!!!!

moest het zijn dat je echt aan geen ticket meer raakt voor zondag dan kan ik wel es vragen aan iemand bij de ticketreservaties of je een geannuleerde kaart krijgt...

damn dat duurt lang voor ik m'n tickets krijg ???

moest het zijn dat je echt aan geen ticket meer raakt voor zondag dan kan ik wel es vragen aan iemand bij de ticketreservaties of je een geannuleerde kaart krijgt...

Ja ik wil een combi-ticket, voor vier dagen dus, niet alleen voor de zondag... I'll keep you in mind!!! :) :) Thnx!

ja.. ik had gemaild of wij (mijn band..) ook daar mochten spelen.. nog nix op gehoord.... zal wel niet door gaan dan hehe :D

heb via goformusic gedaan ???

ik ook, heb vorige week vrijdag eens gebeld omdat ze niet op m'n mailtjes reageerden...
ze wisten me te zeggen dat het best nog een paar weken kon duren vooraleer ze de tickets op gingen sturen.
mocht op m'n 2 oren slapen... je krijgt ze zeker zeiden ze...

maar duurt idd wel irriterend lang, vind dit geen goeie service...
ik erger me er wel een beetje aan.
als je iets koopt hoor je het op z'n minst zo snel mogelijk opgestuurd te krijgen...

ik zal nog eens posten als ik ze in mijn bezit heb, dan ben jij ook op de hoogte...

ik had ze vorig jaar ook via go for music, ik heb toch niet lang moeten wachten toen

Terug
Naar boven