XXL Nutrition

rock werchter 2007

• Topic Starter Topic Starter
Awel, Sanca, dat is in de tijd via de boksclub allemaal gebeurd. Van de originele bezetting blijven er echter maar enkele over maar dat is wel de harde RnR kern!! :cool:

Awel, Sanca, dat is in de tijd via de boksclub allemaal gebeurd. Van de originele bezetting blijven er echter maar enkele over maar dat is wel de harde RnR kern!! :cool:

ik wil ook, misschien kan je iets regelen voor volgend jaar?
zeg maar, sanca het bodybuilding muaythai brutal monsterbeast :cool:

Hehe, dat zou niet echt getuigen van een hoge dosis loyaliteit en professionalisme ;)
Maar...vind wel dat we tegen dan iets kunnen afspreken en de linker toog voor het hoofdpodium eens kunnen bezoeken...op mijn kosten uiteraard. :cool:
PM me maar als het zover is, Roxxe en Sanca...

Hehe, dat zou niet echt getuigen van een hoge dosis loyaliteit en professionalisme ;)
Maar...vind wel dat we tegen dan iets kunnen afspreken en de linker toog voor het hoofdpodium eens kunnen bezoeken...op mijn kosten uiteraard. :cool:
PM me maar als het zover is, Roxxe en Sanca...

sure will do!!!

we zullen sowieso wel opvallen tussen al die ecto's :D

:roflol:

Dag 1 main
Björk
Marilyn Manson
Muse
My Chemical Romance

Dag 1 marquee
Beastie boys

Dag 2 main
Artic Monkeys
Bloc Party
Kaiser Chiefs
Pearl Jam

Dag 2 marquee
/

Dag 3 main
The Chemical Brothers
Keane

Dag 3 marquee
Arno
The Good Bad And The Queen
Klaxons

Dag 4 main
!!!
Faithless
Incubus
The Kooks
Mastodon
Metallica

Dag 4 marquee
Damien Rice
Tori Amos

de voorlopige programmatie ;)

en hopelijk wordt Metallica zondag de festivalafsluiter on the mainstage en niet die overroepen mietjes van Faithless

anders zou er wel es een vol bekertje bier richting podium kunnen vliegen :D

en hopelijk wordt Metallica zondag de festivalafsluiter on the mainstage en niet die overroepen mietjes van Faithless

anders zou er wel es een vol bekertje bier richting podium kunnen vliegen :D

ik denk wel dat metallica afsluit, zou maar zonde zijn anders....

Eigenlijk liever dat metallica niet afsluit... als het zo laat is dan spelen ze niet zo luid meer... en metallica is nu eenmaal het soort muziek dat luid genoeg gespeeld moet worden :)

Als iemand mij herkent, spreek mij maar aan hé :) zal daar meestal toch alleen rond dwalen...

het is maar een vermoeden, maar linkin park heeft europese tour in mei en juni, dus zullen wss ook wel op werchter spelen...

Terug
Naar boven