- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die heb ik al langer, maar dat wist je natuurlijk al
dolfijnentrainerGrats grats! Propedeuse in de brotaatkunde gehaald?
vandaag na flink wat zenuwen mijn p gehaald (praktijk toetsing). mezelf even getrakteerd op een pomp en zo sinds tijden weer eens een goeie whiskey met een sigaar
#cable row unilateral
86 x 10 x 5
#lat pulldown unilateral
76 x 12 x 4
rear delt fly 4x12
arm blaster bicep curl 4x10
curl 4x12
curl 3x15
rear delts 3x20
Een dag geen mainlift gedaan is een dag niet geleefd. Ga maar terug om te squatten.
stegers performance coaching uiteraard
thanks man
mja mja je kan wel op gevoel gaan trainen maar er moet ook enige vorm van progressive overload en structuur in je training zitten..Goed naar je lichaam luisteren en op gevoel trainen
mja mja je kan wel op gevoel gaan trainen maar er moet ook enige vorm van progressive overload en structuur in je training zitten..
yes alles ging pijnvrijIk kwam de hulk tegen.
3x210 DL ging ook pijnvrij? Wel lastig, balans zien te vinden tussen het vooruit gaan en toch voorzichtig blijven.
haha dat was ook meteen het eerste dat @Pleurklaat linkte toen ik het zeigoede deadlift.
lamar grant trok een wereldrecord deadlift met scoliose, dus dan zou jij dat ook moeten kunnen.
wel meteen deadlift gains nu je hoort dat je scoliose hebt dus je gaat de goede kant op