Fitness Seller

Rocks road to world domination

Ha goed groet Jan

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.602
gefeliciteerd met je P

vandaag na flink wat zenuwen mijn p gehaald (praktijk toetsing). mezelf even getrakteerd op een pomp en zo sinds tijden weer eens een goeie whiskey met een sigaar :D

#cable row unilateral
86 x 10 x 5

#lat pulldown unilateral
76 x 12 x 4

rear delt fly 4x12
arm blaster bicep curl 4x10
curl 4x12
curl 3x15
rear delts 3x20

Een dag geen mainlift gedaan is een dag niet geleefd. Ga maar terug om te squatten.

Sick pumping c*nt?

Gefeliciteerd kerel :)

• #3.608
stegers performance coaching uiteraard
thanks man

zo goed als pijnvrij getraind vandaag. voelt nog wel wat onwennig en moet geen verkeerde bewegingen maken anders schiet het er weer in ben ik bang. fysio stelde net terloops even vast dat ik een lichte scoliose heb maar zei dat hier prima mee te trainen is. weet niet in hoeverre ik hier aids van ga krijgen in de toekomst @DieNase ?

#deadlift
160 x 5
180 x 3
187.5 x 3
195 x 3
202.5 x 3
210 x 3 pr

#squat beltless
100 x 8 x 3

#leg press northside
220 x 10 x 3

leg curl unilateral 4x12

planks 3 x 60 seconden

crunches 3x20 x leg raises 3x15

Goed naar je lichaam luisteren en op gevoel trainen

• #3.610
  • #3.613
ohja ook nog een ecto gezien bij de fysio

goede deadlift.

lamar grant trok een wereldrecord deadlift met scoliose, dus dan zou jij dat ook moeten kunnen.
wel meteen deadlift gains nu je hoort dat je scoliose hebt dus je gaat de goede kant op

• #3.617
Ik kwam de hulk tegen.

3x210 DL ging ook pijnvrij? Wel lastig, balans zien te vinden tussen het vooruit gaan en toch voorzichtig blijven.
yes alles ging pijnvrij

goede deadlift.

lamar grant trok een wereldrecord deadlift met scoliose, dus dan zou jij dat ook moeten kunnen.
wel meteen deadlift gains nu je hoort dat je scoliose hebt dus je gaat de goede kant op
haha dat was ook meteen het eerste dat @Pleurklaat linkte toen ik het zei

verder lift ik ook al jaren en nooit eerder last gehad dus het zal vast niet heel belemmerend zijn.

filmpje van doodtils. je ziet dat het allemaal nogal rustig gaat en ik niet echt (hard) durf te locken

Vraag voortaan even iemand die een mobiel goed vast kan houden voor het filmen

Godver wat een gym :eek: meerdere racks en platforms waar is deze

Terug
Naar boven