XXL Nutrition

Rocks road to world domination

ik heb geen idee waar je het over hebt. maar frankly, i don't give a ****.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

vanaf morgen ga ik weer loggen
Probeer niet teveel aan te trekken van gezeik. Log gewoon je ding..luister naar tips en geef echt vervelende mensen een topic ban. :D

• Topic Starter Topic Starter
training van vanmiddag:

benchpress 5x5: 70

incline dumbbell press 4x8 24

lat pulldown 4x8 60

bent over row 5x5 60 kilo (kon telkens 7 herhalingen maken, volgende keer zwaarder)

dips: 20 kilo ondersteuning 4xf 12 12 12 11

barbell curl 4x10 27,5kg

shrugs 4x8 80 kg

Mooie training gozer!:thumbs:

Die BOR's lekker verzwaren volgende keer!~:D

ik heb geen idee waar je het over hebt. maar frankly, i don't give a ****.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

vanaf morgen ga ik weer loggen

Wie is frankly?

Ik kreeg laatst het advies om ipv bors pendlay rows te doen, misschien is het ook wat voor jou.

gisteren lowerbody gedaan

squats: 5x5 65 kilo

leg extensions 4x8 100 kilo plus schijf van 10 dus 110 kg

stiff legged deadlift 4x8 80 90 90 90 (ging lekker)

leg presses 4x8 110 kg

vandaag weer wat schouders geprobeerd thuis. presses omhoog gaan vrij goed, maar zodra ik ga front raisen / side raisen ga ik last in mijn schouders krijgen. vooral bij het terug laten zakken zo'n irritante pijnlijke knak steeds. daarna nog 10 km op rustig tempo gewielrend

Als ik jou was zou ik die extensies omdraaien met je stiffies (je kunt ook ipv stiffies romanian deadlift doen).

Gruwelijke het spijtmetjes man, ik hoop dat je nog wel heen gaat.

Maar sowieso gaan we x op een dag dat het jou uitkomt trainen leg ik je uit wat ik weet en trakteer ik je op burgerking (of pizza als je dat liever hebt).

Mooie training gozer!:thumbs:

Die BOR's lekker verzwaren volgende keer!~:D

thanks, had je berichtje gemist vorige keer, ga ik doen!

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Als ik jou was zou ik die extensies omdraaien met je stiffies (je kunt ook ipv stiffies romanian deadlift doen).

Gruwelijke het spijtmetjes man, ik hoop dat je nog wel heen gaat.

Maar sowieso gaan we x op een dag dat het jou uitkomt trainen leg ik je uit wat ik weet en trakteer ik je op burgerking (of pizza als je dat liever hebt).

ok, ga ik doen. maakt niet uit man, neem je niks kwalijk :rolleyes:

klinkt tof, gaan we doen!

(heb jij connecties in groningen die kamers verhuren oid? voor volgend jaar als ik er ga studeren.)

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

training vnv:

bench press 4x12 52,5

cable fly 3x10 15 kg

dual pull: 4x12 55 kg

lat pulldown 4x12 50 kg

tricep rope pushdown 2x12 15 kg (nog steeds last van rechterelleboog dus maar niet te veel belast)

hammer curls 4x12 12 kg

fappen: links

Lekkere training Rock! Top dat je er zaterdag gewoon bent!:thumbs:

Zaterdag gaan we knallen BRO :D

gister op de meet geweest in eindhoven, eerst maar wat onwennig rondgekeken, buffe mensen everywhere. wel wat anders dan bij mij in de gym :rolleyes: vond de stones ook heel vet om te kijken moet ik zeggen. verder aardige gasten leren kennen en goed kunnen eten..

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

edit: buikomtrek met een halve meter gestegen na gister

Buikomtrek gestegen, dus maar verplaatst naar PL sectie? :o

Buikomtrek gestegen, dus maar verplaatst naar PL sectie? :o

yeah, zoiets :D

nah, no offence naar bodybuilders maar ik heb zelf het idee dat powerlifters en strongmen meer verstand van oefeningen hebben etc en behulpzamer/vriendelijker zijn. en daarbij vind ik powerlifters en strongmen gewoon bruter.

yeah, zoiets :D

nah, no offence naar bodybuilders maar ik heb zelf het idee dat powerlifters en strongmen meer verstand van oefeningen hebben etc en behulpzamer/vriendelijker zijn. en daarbij vind ik powerlifters en strongmen gewoon bruter.

Dat is alleen met de 'bbers' op DBB man, voor 't grootste deel kneuzen en dat zal vast niemand ontkennen. Niks van aantrekken en je ding doen.
Waar train je ergens? Je woont redelijk in de buurt, mss keer lachen om samen een workout neer te zetten.

beginpost terug gezet

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Dat is alleen met de 'bbers' op DBB man, voor 't grootste deel kneuzen en dat zal vast niemand ontkennen. Niks van aantrekken en je ding doen.
Waar train je ergens? Je woont redelijk in de buurt, mss keer lachen om samen een workout neer te zetten.

:rolleyes:

ik train bij studio sport in tubbergen http://studiosport-tubbergen.nl/ waar ik ook een paar uurtjes in de week werk (gratis sporten :cool: ) lijkt me zeker wel lachen om een keer samen te trainen ja!

succes man

Wat betreft pl/bb, hangt wel af van de persoon. Veel serieuze gasten posten amper nog, omdat er teveel debielen in bepaalde secties rondhangen die alleen maar trollen en/of k*t advies geven. Er zijn ook genoeg bb'ers die wel normaal kunnen doen.

beginpost terug gezet

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

:rolleyes:

ik train bij studio sport in tubbergen http://studiosport-tubbergen.nl/ waar ik ook een paar uurtjes in de week werk (gratis sporten :cool: ) lijkt me zeker wel lachen om een keer samen te trainen ja!

Ait, mag je vast wel een x iemand mee nemen right? :P Doen we dat over een paar weken een keer, houden wel contact.

succes man

Wat betreft pl/bb, hangt wel af van de persoon. Veel serieuze gasten posten amper nog, omdat er teveel debielen in bepaalde secties rondhangen die alleen maar trollen en/of k*t advies geven. Er zijn ook genoeg bb'ers die wel normaal kunnen doen.

Dat bedoelde ik idd, zitten hier best relaxte lui maar ook gewoon echt heel veel kneuzen. Maar over 't algemeen vind ik ook de PL'ers hier relaxter over komen

Terug
Naar boven